HemmeligBKpige

Testhold uge 27/28

49 indlæg i dette emne

Er der andre end mig der skal til st teste? :)

Synes det er hyggeligt med en samlet tråd, så håber der er nogle der vil være med :)

Jeg tror jeg tester imorgen, selvom jeg forventer mens lørdag, kan jo altid rykke min testdag ;)

:gravid Gravid

:numse Mens

<_< Negativ test, men ingen mens

Fredag D. 5/7: HemmeligBKpige :gravid

Fredag D. 5/7: FruSchmidt ??

Lørdag D. 6/7: Myyynte :gravid

Lørdag D. 6/7: Skruk80 :numse

Mandag D. 8/7: TiaK :numse

Torsdag D. 11/7: Glossi

Fredag D. 12/7: Krebsen :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så skidt, jeg vil da gerne være med. Jeg tester først i næste uge, torsdag d. 11. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor sjovt jeg forventer også mens lørdag men smug tester nok imorgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er også i gang med at teste :) indtil videre negative...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skidt, jeg vil da gerne være med. Jeg tester først i næste uge, torsdag d. 11. :)

Så er du på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor sjovt jeg forventer også mens lørdag men smug tester nok imorgen ;)

Jeg har sat dig på imorgen også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er også i gang med at teste :) indtil videre negative...

Okay, hvornår tester du igen? Og vil du på listen? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tester søndag igen - måske lørdag :) jo du må gerne skrive mig på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende med tests :) held og lykke piger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tester søndag igen - måske lørdag :) jo du må gerne skrive mig på :)

Så er du på, har sat dig på på lørdag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forventer mens imorgen - og tror desværre den er på vej :angry -men hvis den ikke kommer imorgen tester jeg lørdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forventer mens imorgen - og tror desværre den er på vej :angry -men hvis den ikke kommer imorgen tester jeg lørdag

Skal jeg vente med at sætte dig på til imorgen så? :) Håber det ikke er mens :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal jeg vente med at sætte dig på til imorgen så? :) Håber det ikke er mens :bd

Ja gør bare det, så skriver jeg lige herinde imorgen om der stadig er test dag lørdag - håber det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej hvor fedt stort tillykke :)

Min var desværre negativ så venter bare på mens kommer imorgen..

okay gjorde det man ikke måtte gøre, jeg kiggede på testen efter noget tid.. og der var en mindre utydelig streg man kan godt lige skimte den.. og har taget en test for 4 dage siden og den er helt blank.. måske betyder det at der er noget alligevel? prøver at smide et billede ind senere af testen hvis jeg kan..

test-1-050713.jpg

Min mobil er lidt skod til at tage klare billeder men i virkeligheden kan man godt se det tydligere.. men er der mon håb... hvad vil i anbefale jeg gjorde self venter nogle dage og ser om min mens kommer men andre teste jeg skal prøve at tage nogle snakker om de der clear blue nogle er de gode?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt stort tillykke :)

Min var desværre negativ så venter bare på mens kommer imorgen..

okay gjorde det man ikke måtte gøre, jeg kiggede på testen efter noget tid.. og der var en mindre utydelig streg man kan godt lige skimte den.. og har taget en test for 4 dage siden og den er helt blank.. måske betyder det at der er noget alligevel? prøver at smide et billede ind senere af testen hvis jeg kan..

test-1-050713.jpg

Min mobil er lidt skod til at tage klare billeder men i virkeligheden kan man godt se det tydligere.. men er der mon håb... hvad vil i anbefale jeg gjorde self venter nogle dage og ser om min mens kommer men andre teste jeg skal prøve at tage nogle snakker om de der clear blue nogle er de gode?

Kan ikke se billedet :(

Jeg ville nok allerede teste igen imorgen ;) For HVIS det er fordi du har lidt HCG i urinen pga graviditet, vil det jo være fordoblet (hvis jeg husker rigtigt?) imorgen :) eller også er det fordoblet i overmorgen :)

Hvor langt er du i din cyklus, og hvornår forventer du mens?

Edit. Kan se du forventer mens imorgen :) Så ville jeg bestemt også teste der hvis mens ikke viser sig :)

Vil også lige sige, at jeg ikke kunne teste positivt før forventet mens i min første graviditet, og testen på forventede mensdag var MEGET utydelig :) Og det har jo altså resulteret i et lækkert, lækkert barn - hvis jeg selv skal sige det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke se billedet :(

Jeg ville nok allerede teste igen imorgen ;) For HVIS det er fordi du har lidt HCG i urinen pga graviditet, vil det jo være fordoblet (hvis jeg husker rigtigt?) imorgen :) eller også er det fordoblet i overmorgen :)

Hvor langt er du i din cyklus, og hvornår forventer du mens?

Edit. Kan se du forventer mens imorgen :) Så ville jeg bestemt også teste der hvis mens ikke viser sig :)

Vil også lige sige, at jeg ikke kunne teste positivt før forventet mens i min første graviditet, og testen på forventede mensdag var MEGET utydelig :) Og det har jo altså resulteret i et lækkert, lækkert barn - hvis jeg selv skal sige det ;)

Sådan nu har jeg sat billedet ind igen men kan godt se man ikke rigtig kan se noget på billedet.. men på min mobil er det tydligere.. håber at du har ret at det kan være som dig at det bare lige er fordi jeg ikke har så meget HCG.. kryder så meget fingere.. har endda købt sokker hvor der står i love mom and dad og en bog der hedder hjælp jeg skal være far.. just in case.. fordi det er noget jeg vil give min mand den dag jeg har en positiv test .. og det kan jo godt vente nogle mdr endnu hvis det er .. men håber seriøst den er der..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan nu har jeg sat billedet ind igen men kan godt se man ikke rigtig kan se noget på billedet.. men på min mobil er det tydligere.. håber at du har ret at det kan være som dig at det bare lige er fordi jeg ikke har så meget HCG.. kryder så meget fingere.. har endda købt sokker hvor der står i love mom and dad og en bog der hedder hjælp jeg skal være far.. just in case.. fordi det er noget jeg vil give min mand den dag jeg har en positiv test .. og det kan jo godt vente nogle mdr endnu hvis det er .. men håber seriøst den er der..

Jeg kan godt ane der er noget :)

Synes du skal teste igen imorgen :) Medmindre du får mens, er jeg sikker på den udvikler sig :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt ane der er noget :)

Synes du skal teste igen imorgen :) Medmindre du får mens, er jeg sikker på den udvikler sig :goodluck :bd

Tak skal du have.. man bliver jo helt oppe og køre når det ikke er sket før man har kunne ane en streg.. puha er spændt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+5 :loveshower

1005754_10200967597005463_645477430_n.jpg

Hvor dejligt stort tillykke :loveshower Stadig ingen mens her, så du må gerne skrive mig på til imorgen -tør dog stadig ikke at tro på noget ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne ikke teste positivt før forventede mens og første test efter var ret utydelig, så je testede i alt 3 gange med en dags mellemrum (dvs testede hver anden dag). Er i dag 21+4 med en meget aktiv lillepige! :)

Så forbliv optimistisk! :) hos nogle af os tager det bare lidt tid at teste positivt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne ikke teste positivt før forventede mens og første test efter var ret utydelig, så je testede i alt 3 gange med en dags mellemrum (dvs testede hver anden dag). Er i dag 21+4 med en meget aktiv lillepige! :)

Så forbliv optimistisk! :) hos nogle af os tager det bare lidt tid at teste positivt ;)

Tak jeg prøver.. prøver at være optimistisk.. men godt nok lidt svært når man har fået så mange negative de andre mdr.. men et lille håb er der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+5 :loveshower

1005754_10200967597005463_645477430_n.jpg

feeeeeeeedt stort tillykke :yay :yay :yay :yay :yay :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, test var negativ :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, test var negativ :(

Øv.. et kram fra mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER