Stinefine

Forsikringer af børn

7 indlæg i dette emne

Hvilke forsikringer har I til jeres børn? Og er der ikke noget med at børn ikke længere er dækket af en forsikring i vuggestue/børnehave?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har en ulykke/sygdomsforsikring af Valdemar gennem IF + han er medlem af Danmark (gratis gennem mig) Jeg kan ikke lige huske prisen ved IF (og kan ikke tjekke nu, da vi er på ferie).

Jeg aner faktisk ikke, hvordan det er i vs o.lign. :unsure Valdemar skal i dp, så hvis han smadrer noget går jeg id fra at det er hendes indbo, der dækker? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at se denne http://iforsikring.dk/boerneforsikring/.

Jeg mener at det er i forhold til ulykkesforsikring at ungerne ikke er dækket i skole og institutioner. Vi har fået en familieulykkesforsikring og sparede en del penge ved at indhente tilbud og samle alle vores forsikringer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en ulykkesforsikring til C+U, mener det koster 1000-1500 pr år samlet.

Derudover er de medlem af Danmark. Vi er begge medlemmer, så det er gratis at have dem der.

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ulykkesforsikring, udvidet tandforsikring og særlige sygdomme til os alle fire herhjemme :) kan simpelthen ikke huske prisen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at se denne http://iforsikring.d...erneforsikring/.

Jeg mener at det er i forhold til ulykkesforsikring at ungerne ikke er dækket i skole og institutioner. Vi har fået en familieulykkesforsikring og sparede en del penge ved at indhente tilbud og samle alle vores forsikringer.

Smart at indhente tilbud, det vil jeg prøve

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ulykkesforsikring, udvidet tandforsikring og særlige sygdomme til os alle fire herhjemme :) kan simpelthen ikke huske prisen.

Ov det med udvidet tandforsikring er en meget god pointe. Tror jeg har det mest klodsede barn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER