KristinaB

Bløder

13 indlæg i dette emne

Hej.

Har ikke skrevet så meget i her i terminsgruppen, men i dag er dagen hvor jeg skal til den længe vente nf scanning. Har glædet mig rigtigt meget, men desværre startede dagen med at jeg begyndte at bløde voldsomt. Kunne ligefrem mærke et lille "pop" og så begyndte det. Ringede selvfølgelig til lægen og blev kaldt derind. Det eneste der skete der var at hun henviste mig til scanning, og da jeg allerede havde en tid her til kl. 12 endte det med at jeg bare skulle beholde den.

Så nu ligger jeg hjemme i sengen og venter på at skulle scannes. Men er desværre ret sikker på at det er en abort, så er meget ked af det.

Men vil bare gerne derind og have et svar selvom jeg frygter det.

Godt der kun er en time.

Beklager at det kun er sådan et trist indlæg der kommer herfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej.

Har ikke skrevet så meget i her i terminsgruppen, men i dag er dagen hvor jeg skal til den længe vente nf scanning. Har glædet mig rigtigt meget, men desværre startede dagen med at jeg begyndte at bløde voldsomt. Kunne ligefrem mærke et lille "pop" og så begyndte det. Ringede selvfølgelig til lægen og blev kaldt derind. Det eneste der skete der var at hun henviste mig til scanning, og da jeg allerede havde en tid her til kl. 12 endte det med at jeg bare skulle beholde den.

Så nu ligger jeg hjemme i sengen og venter på at skulle scannes. Men er desværre ret sikker på at det er en abort, så er meget ked af det.

Men vil bare gerne derind og have et svar selvom jeg frygter det.

Godt der kun er en time.

Beklager at det kun er sådan et trist indlæg der kommer herfra.

Øv hvor en træls morgen :(

Håber det viser sig at der ikke er noget galt og at den lille har det helt fint! :) Sender i hvert fald en masse positive tanker til dig!

Der er jo mange der oplever at bløde i deres graviditet, også kraftige blødninger... men kan sagtens forstå at du bliver nervøs! Det ville vi vist alle blive :( Håber å det bedste... hvis du ikke har ondt er det et godt tegn vil jeg sige! :)

En masse kram her fra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej puha hvor må det være skrækkeligt... Jeg håber at alt viser sig at være oki og at den lille bare driller... Godt at i får vished snart.

Jeg sidder selv og venter på nf og jeg er nervøs selvom jeg ikke har blødt for nyeligt, så kan kun forestille mig hvordan du må have det...

Sender en masse tanker og :kiss :kiss :kiss :kram :kram :kram

Du må jo lige skrive med en update

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sådan tænkt på dig, håber at det gik godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh det kunne vist ikke blive meget værre. Kommer ind til scanningssygeplejerske der intet har hørt, på trods af lægen har haft ringet derop.

Og desværre viste vores mistanke sig at være korrekt, der var intet foster da hun prøvede at scanne mig. Så jeg fik taget en blodprøve og skal have taget en igen fredag for at se om tallet falder som det skal.

Utroligt hvor lidt det kan mærkes på ens krop, det føles bare som en alm. Menstruation, men sygeplejersken mente måske at fostret har været dødt i noget tid. :(

Men tusind tak for de søde ord og tankerne, og Sinning, håber at din scanning gik mindst lige så godt som min gik skidt, og at alt så ud som det skulle?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er jeg ked af at høre, men trods alt godt at kroppen klarer det selv og at man derved er forberedt på det resultat til scanningen... Jeg haber i har delt det med nogen, så i har nogen at snakke med i den svære situation..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var meget i tvivl om om vi skulle fortælle familien om det før nf scanningen, men endte med at gøre det, og det har været SÅ dejligt i dag. Vi har fået så meget støtte og trøst, så det har betydet meget at kunne snakke med nogen om det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhe det er jeg ked af at høre :( kram her fra..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var meget i tvivl om om vi skulle fortælle familien om det før nf scanningen, men endte med at gøre det, og det har været SÅ dejligt i dag. Vi har fået så meget støtte og trøst, så det har betydet meget at kunne snakke med nogen om det.

Ej hvor dejligt, lyder som den helt rigtige beslutning :) Godt at have et forstående nætværk i sådan en situation

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg bare rigtig ked af at høre :(

Vi var selv igennem det samme sidst jeg var gravid, der blev det dog opdaget 8+5 da vi var til tryghedsscanning ved fertilitetsklinikken... det er simpelthen bare så hårdt! Men godt at i har nogle der kan støtte jer...

Håber i snart bliver klar til at prøve igen :) Kæmpe kram herfra...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

*kram* herfra... Jeg er ked af det på jeres vejen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig virkelig ondt at høre.

Godt du har din familie der kan trøste og støtte jer.

Kæmpe kram til dig. Og håber snart i har heldet med jer igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER