Guest M's mor

Sutter

16 indlæg i dette emne

Jeg er lidt nærig og synes simpelthen mam sutter er så dyre.

Men nu trænger de altså til at blive udskiftet og madison vil ikke tage andre sutter.

Så tænker om der findes andre sutter der minder om mam men som ikke er nær så dyre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er de da dyrere end andre?

Jeg køber nu bare dem knægten vil ha og så må prisen være lidt ligegyldigt på det punkt. Han bruger nemlig mam-sutter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er de da dyrere end andre?

Jeg køber nu bare dem knægten vil ha og så må prisen være lidt ligegyldigt på det punkt. Han bruger nemlig mam-sutter.

Øh det ved jeg ikke. De ligger sikkert på det samme som de andre i butikkerne. Men tænker bare at nettet måske har et billigere alternativ.

Vi plejer at købe tolv sutter eller mere når de er på bud. Men med en pris på knap 60 kr så synes jeg godt nok det er mange penge, og de har længe ikke æret ret langt nede i pris :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at kigge her : www.pinkorblue.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at kigge her : www.pinkorblue.dk

Takker det vil jeg lige gøre :)

Og ellers må jeg ofre mig og købe mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har idag købt en pakke med 2 sutter med peter plys i H og M, de var sat ned til 30, og ligner mam meget, de hedder esska :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har idag købt en pakke med 2 sutter med peter plys i H og M, de var sat ned til 30, og ligner mam meget, de hedder esska :-)

Dem har vi. Gav fuld pris :( men dem kan hun ikke lide. Så hun er også besværlig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem har vi. Gav fuld pris :( men dem kan hun ikke lide. Så hun er også besværlig

Hun er ikke besværlig men lige som så mange andre børn der gerne vil have hvad de plejer at bruge :)

Vi var bare "heldige" at ronja helst ville have de billige fra føtex og bilka for vi prøvede nemlig mam og advent også inden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er ikke besværlig men lige som så mange andre børn der gerne vil have hvad de plejer at bruge :)

Vi var bare "heldige" at ronja helst ville have de billige fra føtex og bilka for vi prøvede nemlig mam og advent også inden.

Hehe, ja og voksne...... Der skal ikke mange forandringer til ved produkter vi elsker før der er ramaskrig i pressen og på facebook..... "vi vil have xxxx tilbage/som i gamle dage"

Så Madison er bare som alle vi andre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er ikke besværlig men lige som så mange andre børn der gerne vil have hvad de plejer at bruge :)

Vi var bare "heldige" at ronja helst ville have de billige fra føtex og bilka for vi prøvede nemlig mam og advent også inden.

Eller også er hun bare en dyr dame. Det skal nemlig også feks være øllebrød fra semper. Andet vil hun ikke have ;) skøre tøs :)

Hun kan til nød godt tage de andre men hun skal helst have mam.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, ja og voksne...... Der skal ikke mange forandringer til ved produkter vi elsker før der er ramaskrig i pressen og på facebook..... "vi vil have xxxx tilbage/som i gamle dage"

Så Madison er bare som alle vi andre ;)

Det er jo det. Jeg tænker bare ikke over på samme måde det skal være en bestemt creme, make up eller andet som jeg skal have. Men når madison og manden skal have noget bestemt så tænker jeg over det ;)

Men det er da også fair nok at man har nogle bestemte ting man ikke vil lave om på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er en ivrig bruger af denne her: http://www.tilbudsugen.dk/ har lige tjekket og i denne uge er der altså ingen tilbud, men det er altså en fed måde at overskue priserne på hvad som helst på :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er en ivrig bruger af denne her: http://www.tilbudsugen.dk/ har lige tjekket og i denne uge er der altså ingen tilbud, men det er altså en fed måde at overskue priserne på hvad som helst på :rolleyes

Ej den var da smart. Den vil jeg da prøve for eftertiden. Har en eller anden app hor man også kan finde tilbud men synes ikke det er overskueligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller også er hun bare en dyr dame. Det skal nemlig også feks være øllebrød fra semper. Andet vil hun ikke have ;) skøre tøs :)

Hun kan til nød godt tage de andre men hun skal helst have mam.

Kun det bedste er godt nok til dit barn- sådan har jeg det i hvert fald ;)

M. Bruger også kun MAM sutter, dog vil hun også gerne bruge den omtalte Eeska eller hvad den hedder (dem har vi købt på navnesutten.dk for at lave et lille forsøg :P) Men andre der ikke er så meget lig MAM går heller ikke her.

Bilka og Kiwi har jævntit tilbud på MAM, så plejer vi at hamstre :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en app som hedder etilbudsavis :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun det bedste er godt nok til dit barn- sådan har jeg det i hvert fald ;)

M. Bruger også kun MAM sutter, dog vil hun også gerne bruge den omtalte Eeska eller hvad den hedder (dem har vi købt på navnesutten.dk for at lave et lille forsøg :P) Men andre der ikke er så meget lig MAM går heller ikke her.

Bilka og Kiwi har jævntit tilbud på MAM, så plejer vi at hamstre :rolleyes

Lige de to steder vi aldrig kommer. Men kan være vi skal til og gøre det. Nej ved det godt. Men hvorfor skal det være så dyrt nogen ting. De ripper jo en

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER