Mette

Viggas Vej til Verden :)

36 indlæg i dette emne

Jeg må lige tilføje, at jeg lod min kæreste læse din beretning.. Han sad helt tavs og læste, og da han var færdig så han på mig og sagde bare "undskyld, undskyld, undskyld på forhånd, skat" - og mente det. Han synes, det var ret vildt, og han havde åbenbart ikke hørt, at man kunne gå så meget i stykker under en fødsel. Han havde i hvert fald stor respekt for dig :)

Dejligt din kæreste kunne bruge min beretning. Og godt han er forberedt på lidt af det der KAN ske, men som heldigvis ikke sker så tit :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt beretning! Og tillykke igen med jeres dejlige Vigga (jeg kender en kvinde der hedder Vigga - havde ellers aldrig hørt det navn før jeg mødte hende).

Sikke sej du er - hold da op en omgang! Jeg hørte mig selv sprække under fødslen af Anna´s hoved - AV - jeg var sikker på at jeg var sprækket fra hoved til hale... :blink (af mangel på bedre ord) - jeg blev syet så syet med eet sting ..... <_< ;)

Så gad godt vide hvordan du havde det? Kunne du overhovedet mærke noget dernede? (AV) - Igen du er SEJ! :respekt

Skønne billeder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God beretning du har fået skrevet! :) Det var alligevel noget af en omgang. :kram2

Og hvor har du været hurtigt til at få skrevet beretning :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt beretning! Og tillykke igen med jeres dejlige Vigga (jeg kender en kvinde der hedder Vigga - havde ellers aldrig hørt det navn før jeg mødte hende).

Sikke sej du er - hold da op en omgang! Jeg hørte mig selv sprække under fødslen af Anna´s hoved - AV - jeg var sikker på at jeg var sprækket fra hoved til hale... :blink (af mangel på bedre ord) - jeg blev syet så syet med eet sting ..... <_< ;)

Så gad godt vide hvordan du havde det? Kunne du overhovedet mærke noget dernede? (AV) - Igen du er SEJ! :respekt

Skønne billeder!

ååh kunne du høre det? gisp!!! :o Ja jeg kunne desværre godt mærke noget dernede, bare en stor smerte :unsure men deeeeejligt da jeg så blev bedøvet :D

God beretning du har fået skrevet! :) Det var alligevel noget af en omgang. :kram2

Og hvor har du været hurtigt til at få skrevet beretning :P

tak :) haha jeg startede på den natten efter fødslen, men det trækker lidt ud jo når man har en lille én :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså noget af en fødsel I hat været igennem! Synes du ser SÅ frisk ud på billederne. Er dybt imponeret. :kram

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for beretningen og tillykke med jeres lille Vigga :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig beretning og skønne billeder! :loveshower

Synes også at du gløder helt med en dejlig varme og kærlighed og er meget smuk på billederne. Og så er Vigga jo bare en super smuk og lækker lille sag :wub

Ked af at høre du gik SÅ meget i stykker. Håber for dig at det bliver en hurtig heling og at smerterne snart er på retur.

Jeg blev kun syet 2 sting, men kunne alligevel hverken sidde ned i 6 uger eller gå ordentligt, pga. mit haleben der blev trykket, og jeg kunne heller ikke holde på prutterne :blush Det var bare så pinligt, mødte på et tidspunkt en mand på barselsgangen mega tidligt om morgenen, så vi var de eneste 2 i miles omkreds - og alligevel lykkedes det mig at prutte højlydt lige som vi går forbi hinanden. Arh men altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ja det er så akavet at man bare prutter. Prøver at se det sjove i det, men der er altså bare situationer hvor det føles SÅ dumt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en fin beretning!!! :super :respekt

Meget smukt beskrevet i ord og billeder. :biglove

Det er sådan en god måde at få oplevelsen bearbejdet.

Igen stort tillykke med skønne Vigga :hurra

Håber i alle har det godt!! Og du er i bedring.

Tror alle prutter lidt uden kontrol når man har født - jeg gjorde også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig beretning og stort tillykke med jeres lille skønne Vigga!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mette Rigtig mange gang tillykke med jeres lille pige, hun er bare så smuk:) Vil lige sige tak fordi du har ville dele dine opleveres med os, lige fra du blev gravid til jeres smukke datter kom til verden:) Ønsker jer det bedste i fremtiden:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER