Kanske

...

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Føler med dig, og ja syns det lyder som klassisk 3. gangs drilleri. Håber snart det blir din tur.

Jeg tror ikke rigtig på at man kan gøre så meget selv, sex kan selvfølgelig være hyggeligt nok men ligesom alt det andet tror jeg virkningen er begrænset, det sker først når kroppen og baby er klar. Men vil da anbefale zoneterapi, jeg har hørt det kan hjælpe for nogen, for mit eget vedkommende gjorde det bare at jeg fik det rigtig meget bedre der til sidst, hvor det hele bare var svært at holde ud. Jeg har født 4 gange og gået over tid med nr 2 og 4. Så mit råd til alle højgravide er husk at terminen bare er sådan en slags gennemsnit og prøv at være tålmodig selv om det er hårdt til sidst.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her satte sex gang i fødslen af vores søn. Så det kan jeg da anbefale :) en halv time efter begyndte veerne !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klassisk 3. Gang ;)

Jeg har også opstart rigtig mange gange. Havde regelmæssige plukveer af flere omgange. Det var så hårdt.

Men da det så gik i gang, så gik det hurtigt og det tog under 3 timer fra jeg vågnede op med veer til hun var født.

Så set i bakspejlet vil jeg faktisk helst føde på den måde, for da fødslen endelig gik i gang var jeg ikke så udmattet, som de andre gange hvor jeg havde haft veer i 25 og 12 timer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spiste soft ICE og gik to lange ture plus manden kørte mig på en bumlet vej.

Da vi kom hjem om eftermiddag var jeg lidt halv skidt så lagde mig på sofaen. Kl 1730 følte jeg at jeg havde dårlig mave så gik på wc hvor jeg pludselig mærkede et smæld fra maven. Men der kom ikke noget vand. Men kunne huske min søster havde sagt hun havde følt det sådan inden vandet gik.

Nå men der skete ikke mere. Men vi blev enige om at gå i bad efter aftensmaden for så var vi klar. Kl 1925 rejser jeg mig fra stolen og da jeg gør det går vandet.

Halvanden uge før havde jeg blødt lidt og slim proppen var gået lidt også så jeg troede virkelig det var nu. Men nej nej halvanden uge gik der. Jeg havde to måneder op til meget slemme plukveer hor jeg ofte ikke kunne gå fordi det gjorde så ondt. Men jm mente det var fordi jeg ikke fik hvilet nok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER