mor-til-asta-09

Graviditets sukkersyge

7 indlæg i dette emne

Ja så fik man da også lige det :( Meeen er der ikke så meget at gøre noget ved desværre.

Men har idag været på sygehuset til alle mulige undersøgelser, og fået mit stikkegrej. Ja skal stikke mig selv 7 gange i fingeren hver dag den næste uge, derefter 7 gange i fingeren 2 gange om ugen.

Andre end mig der har fået deT?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:( øv hvor træls altså.

Hvordan fandt de ud af det? Var det ved at du havde spor af æggehvideprotein i urinen? Har du haft det skidt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen er fordi jeg har forhøjet bmi, så skal man have lavet sådan en glukosebelastning 2 gange i graviditeten, og min den første viste så 10,5, hvor den helst skal være under 8.

Nej har det ikke skidt, men kan da nok mærke at det er totalt øv at skulle stikke i sig selv, selvom det kun er i fingeren.

Men gudskelov så skulle det meget gerne forsvinde når jeg født, så det vil jeg se frem til :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen er fordi jeg har forhøjet bmi, så skal man have lavet sådan en glukosebelastning 2 gange i graviditeten, og min den første viste så 10,5, hvor den helst skal være under 8.

Nej har det ikke skidt, men kan da nok mærke at det er totalt øv at skulle stikke i sig selv, selvom det kun er i fingeren.

Men gudskelov så skulle det meget gerne forsvinde når jeg født, så det vil jeg se frem til :D

Ja det er rigtigt, hvis man skal se det på den lyse side, så er det heldigvis ikke så lang tid endnu du skal tænke over det, men derfor er det da stadig rigtig træls for dig :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! :kram

Jeg skal til glukosebelastning på mandag, fordi min far har type 2 diabetes - er spændt på, hvad den viser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er virkelig træls for dig. Jeg har også for højt bmi, og har lige været afsted til glukosebelastning. Jeg kom dog igennem med et tal der hed 5,8, og jeg fik at vide at det skulle være under 10.

Jeg føler virkelig med dig, og krydser fingre for at det forsvinder igen efter fødslen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er virkelig træls for dig. Jeg har også for højt bmi, og har lige været afsted til glukosebelastning. Jeg kom dog igennem med et tal der hed 5,8, og jeg fik at vide at det skulle være under 10.

Jeg føler virkelig med dig, og krydser fingre for at det forsvinder igen efter fødslen.

Okay. jeg fik afvide det skulle være under 8 :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER