Susanne79

Første gang...

5 indlæg i dette emne

Hvad serverede i til jeres første mødregruppe besøg og hvordan foregik det ellers???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Første møde med min mødregruppe foregik ikke hos mig, men hende vi besøgte havde købt et godt brød hos bageren, og så var der smør, øst, marmelade og vindruer plus vand, saft og kaffe. Det var SÅ fint, og så var stilen ligesom lagt, så vi kørte det samme setup hver gang og ingen forventede fancy hjemmebag :-).

Første gang er vist altid lidt akavet, men det gik rigtig fint. Vi tog den obligatoriske "hvem er jeg?"-runde og smalltalkede lidt. Vores SP var til stede første gang, så der blev også målt og vejet babyer osv. Vi var altid kun samlet et par timer, men vi mødtes så også hver uge. For mig var det perfekt frem for en hel dag hveranden uge fx., men jeg kunne også godt lide at have noget fast jeg skulle de fleste dage under min barsel, så dagene ikke bare gik med "ingenting". Så bliver jeg for glad for sofaen ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var den allerførste der lagde hus til da vi startede vores mødregruppe op.

Jeg havde købt ost og pølser og godt brød.

Vi var kun 3, så det var rimelig overskueligt, og så gik snakken ellers bare derudaf om bleskift, manglende nattesøvn, amning osv.

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en ordning med at den som lagde hus til ikke skulle sørge for andet end smør og evt lidt ost og marmelade, så vi skiftedes til at ha brød og evt lidt kage eller frugt med. Så blev det også lidt forskelligt med bagerbrød eller hjemmebag. Det blev ret hurtigt sådan at den vi havde været hos sidst var den som skulle ta med næste gang, så det var til at huske. Jeg syns i hvert fald det var rart man ikke skulle tænke på begge dele.

Håber du blir glad for din mødregruppe

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER