tsecret

Mærke mindre liv...

7 indlæg i dette emne

I går og i dag har jeg mærket meget mindre liv end de sidste stykke tid. Synes dog jeg har mærket ham, men bare meget mindre end jeg plejer.

Jeg er jo ikke i uge 24 helt endnu, så går ikke ud fra man skal gå i panik endnu, og har da også læst så mange tråde om at man mærker dem mindre hvis de f.eks. har lagt sig på en anden måde osv.

Alligevel vil jeg gerne høre om i også har oplevet det? Og hvad gør i evt. med det? Lillemanden her har aldrig ladet sig provokere af f.eks. Sun Lolly, så det trick virker ikke helt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det oplever jeg også engang imellem. Og det kan nemt være hvis han ligger anderledes end ellers.

Når vi kommer længere hen, så begynder der også at være mere stille derinde igen, men det er fordi der bliver mindre og mindre plads. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker hende heller ikke så meget som jeg har gjort.. Berolige dog mig selv med at det er normalt.. og hvis jeg syntes der er gået for lang tid, skubber jeg lidt til maven fra begge sider og så kommer der gerne spark derindefra. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det svinger også hvor meget jeg mærker Elliot.. Nogle dage er det kun 4-5 gange i løbet af dagen, men det er jo også det som man skal mærke fra uge 24. Jeg tror det kommer meget an på hvordan de ligger derinde. Men hvis du er nervøs, så ring til lægen/fødegangen? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt normalt. Har også læst mig til, at det nemt kan være i "bølger" man mærker dem meget/lidt.

Det kan bl.a. skyldes, at livmoderen vokser i ryk (omkring de tidspunkter man skulle have haft mens), og lige inden er der ikke helt så meget plads som der plejer at være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan er det også her. I sidste uge var der en dag, hvor der var totalt gang i den, for så over de næste 4 dage at blive mindre og mindre og til sidst ingenting. Prøvede at drikke en hel ½ liter isvand...nothing! Mig op til lægen og blive lyttet på - og alt var fint. Og om aftenen var der gang i den igen. I går må han have strakt helt ud, for jeg kunne nogle gange mærke ham to steder på en gang, og jeg kunne endda også se min mave bevæge sig! I dag - næsten ingenting. Men altså, min læge siger - på nuværende tidspunkt er det fint bare at mærke ham lidt. Bare et lille blut er ok :) Det er først senere hen, at du skal reagere, hvis det ændrer sig meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også dage hvor jeg mærker lillepigen rigtigt meget og dage ind imellem hvor jeg ikke rigtigt mærker noget til hende <_<

Men så dagen efter eller måske 1½ døgn efter har hun vendt sig og giver den hele armen og jeg er jo en smule længere henne end dig, så ingen panik, i vores stadie er det nok meget normalt, de små har jo stadig god plads til at nyde livet derinde. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER