HorsensBaby

Den første i terminsgruppe..

71 indlæg i dette emne

Tak tak.. Har været ved lægen idag og få lavet vandrejournal. I den står der, at min termin er d. 28/2, så det er også kun en dag fra. Jeg er idag 8+1 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej så kan jeg også melde mig ind her :) jeg har termin d. 12. marts med barn nummer 2.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej så kan jeg også melde mig ind her :) jeg har termin d. 12. marts med barn nummer 2.

Stort tillykke med og velkommen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også på her - har umiddelbart termin 28.3 - er 5+4 idag (hvis ikke mine egne udregninger er helt hen i vejret).

Jeg vil gerne være anonym den første tid - indtil vi har fortalt familie og venner nyheden, så hvis nogen kender mig, så hold det venligst for jer selv :) - jeg havde bare lige brug for at fortælle det til nogen :D

Jeg venter barn nr 2, det bliver dog nr 4 i flokken.

Graviditeten er ikke planlagt, meeeen vi har vist heller ikke gjort noget for at undgå den, og den er mere end velkommen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke og velkommen til gruppen :)

Jeg melder mig også på her - har umiddelbart termin 28.3 - er 5+4 idag (hvis ikke mine egne udregninger er helt hen i vejret).

Jeg vil gerne være anonym den første tid - indtil vi har fortalt familie og venner nyheden, så hvis nogen kender mig, så hold det venligst for jer selv :) - jeg havde bare lige brug for at fortælle det til nogen :D

Jeg venter barn nr 2, det bliver dog nr 4 i flokken.

Graviditeten er ikke planlagt, meeeen vi har vist heller ikke gjort noget for at undgå den, og den er mere end velkommen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hopper jeg også på her. Jeg venter barn nr. 2 med termin d. 2 marts :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hopper jeg også på her. Jeg venter barn nr. 2 med termin d. 2 marts :loveshower

Tillykke og velkommen til :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Ved lægen fik jeg at vide, at jeg har termin den 21.03.14. Jeg var ved lægen den 2 august hvor hun sagde, at jeg var 7 uger henne. (Det var først der jeg fandt ud af, at jeg var gravid.)

Jeg føler at jeg ikke har styr på noget, og ved ikke engang hvilken uge jeg så er i nu .. Ja, jeg ved det er dumt.. Jeg forstår ikke det med et tal + et andet tal og bliver så pinlig når mine nærmeste spørger ind til det fordi jeg bare virker som en der ikke har styr på noget.

Kære piger, hjæææælp. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med graviditeten :) Hvis du var 7 uger henne den 2 august, så er du i dag 8+4. Det betyder at du er 8 hele uger henne og 4 dage. I morgen vil du så være 8+5 og torsdag 8+6 når du når fredag skrifter det så til en ny uge og du er 9+0. Håber det gav mening :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :)

Tillykke og velkommen til :-)

Tak :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svaret, det hjalp :-)

Min kæreste sagde at uger altid gik fra mandag - mandag men min læge sagde jo 7 uger den fredag..

Og der er ikke noget værre end at føle sig dum og uforstående på det område, så var der ikke meget lyst til at involvere ham når han pludselig skulle lege bedrevidende :)

Kan nogen af jer begynde at se en mave på vej, eller hvornår kommer det normalt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svaret, det hjalp :-)

Min kæreste sagde at uger altid gik fra mandag - mandag men min læge sagde jo 7 uger den fredag..

Og der er ikke noget værre end at føle sig dum og uforstående på det område, så var der ikke meget lyst til at involvere ham når han pludselig skulle lege bedrevidende :)

Kan nogen af jer begynde at se en mave på vej, eller hvornår kommer det normalt?

Jeg har allerede en fin "lille" mave, men er også lidt for tyk i forvejen, så jeg er da også sprunget i ventetøjet :rolleyes Jeg venter barn nr. to, og ifølge nogle kloge mennesker bliver maven hurtigere større, når man har født før. Jeg er også meget oppustet, så jeg ser faktisk ud som om jeg er i ottende måned :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har allerede en fin "lille" mave, men er også lidt for tyk i forvejen, så jeg er da også sprunget i ventetøjet :rolleyes Jeg venter barn nr. to, og ifølge nogle kloge mennesker bliver maven hurtigere større, når man har født før. Jeg er også meget oppustet, så jeg ser faktisk ud som om jeg er i ottende måned :kuller

Vildt :-)

Jeg synes ikke man kan se det på mig endnu - men når jeg lige har spist er jeg meget oppustet.

Det er første gang for mig og alting er lidt overvældende så jeg håber der går lidt endnu før man begynder at kunne se det:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svaret, det hjalp :-)

Min kæreste sagde at uger altid gik fra mandag - mandag men min læge sagde jo 7 uger den fredag..

Og der er ikke noget værre end at føle sig dum og uforstående på det område, så var der ikke meget lyst til at involvere ham når han pludselig skulle lege bedrevidende :)

Kan nogen af jer begynde at se en mave på vej, eller hvornår kommer det normalt?

Godt det kunne bruges ;)

Jeg har også allerede fået mave, men det er så også barn nr. to jeg venter. Da jeg ventede mit første barn, mener jeg at man først kunne se en mave omkring fjerde måned :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig en gruppe hvor man ca er lige langt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og velkommen til :)

Kvalmen har virkelig været slem her, ca. fra uge 6-10. Denne uge har det pludselig vendt og det ser ud til at blive bedre! Træt er jeg stadig, måtte gå i seng allerede kl. 20.30 i går :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg synes også jeg var kommet over kvalmen men igår efter job lige kommet ind af døren , så måtte jeg brække mig for første gang ... Ååååh håber ikke det bliver ved sådan nu .. :( ..

Hvordan er det med jeres vitaminer hvad har i fået sf vide i skal spise ?? Jeg er lidt forvirret over det :)

Julie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mest kvalme når jeg går i seng og om morgenen . Heldigvis ingen opkast endnu.

Når jeg har spist bliver jeg lidt skidt tilpas og har brug for at ligge ned. Igennem hele dagen er jeg ør og svimmel (meget) nogen gode råd til det?:)

Jeg tager de vitaminer der hedder gravitamin for at sikre at bebs får alle nødvendige vitaminer .

Når man så kommer til uge 10 skal jeg både spise dem og nogen der hedder gravijern ( på den står der at de mindsker træthed, jubiiii)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor langt er du henne ?

Jeg har kun den med kiks ved sengen og bananer ... :)

Kvalmen skulle heldigvis forsvinde efter de 3 måneder siger de :) ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er ihvertfald rart med noget at spise så snart man vågner. Synes jeg har et kæmpe hul i maven om morgenen indtil jeg har spist :)

Jeg er 9 uger henne i morgen:)

Hvad med dig? Har du været ved første scanning / jordemor ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er rart at få lidt i maven :) ...

Jeg er 11 + 2 :) nej skal til nakkefold her D 29 :) hvad med dig??

Synes det er lidt en jungle med hvornår man skal hvad og hvad man ikke må spise og godt må :)

Er det også din første gange :) ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal den 6 september

Så er spændt på hvordan det bliver og hvor meget man kan se :)

Det er den første ja, så synes det er svært med det hele også alt det der skal købes:)

Jeg spurgte min læge og hun sagde jeg bare skulle spise som jeg plejer.

Tror det er meget forskelligt hvad man får at vide og måske meget også er rygter - ihvertfald gør jeg bare som lægen sagde og spiser normalt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt spændt på den scanning , hvad nu hvis der er noget galt ... Men kan man se hvad køn det er i en nakkefold ???

Ja jeg forhøre mig også rundt omkring med kost og sådan :)

Hvor skal du føde henne ?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal føde på Kolding sygehus, hvad med dig?

Tror ikke man kan se køn ved nakkefold men er faktisk ikke sikker ..

Nogen andre der ved hvornår man kan det?

Glæder mig sådan til at vide kønnet så man kan begynde at købe en masse !:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER