Banshee

Cykelhjelm

   61 members have voted

  1. 1. Bruger du cykelhjelm?

    • Nej, og kommer aldrig til det.
      5
    • Nej, men jeg overvejer det.
      14
    • Ja, nogengange.
      5
    • Ja, altid
      29
    • Jeg cykler ikke, men gjorde jeg ville jeg bruge cykelhjelm.
      7
    • Jeg cykler ikke, men gjorde jeg ville jeg ikke bruge cykelhjelm.
      1

Please sign in or register to vote in this poll.

30 indlæg i dette emne

Har ikke nogen endnu så bruger ikke nogen, må ønske mig en til min fødselsdag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har ikke nogen endnu så bruger ikke nogen, må ønske mig en til min fødselsdag ;)

Fornuftigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altid, hver dag og faktisk får jeg en ny i fødselsdagsgave i næste uge af min mor (der sætter meget pris på mit hoved og indholdet af det :biglove ), fordi den jeg har er 6 år gammel og de skal jo skiftes ud engang imellem! Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at cykle uden min (Jeg arbejder altså også på et hospital, hvor jeg specifikt sidder med de folk der ender som organdonorer og der er altså en del af dem, der er folk uden cykelhjelme og så kan man ikke lade være med selv at bruge en), uanset klasket hår eller ej.. Jeg synes, jo for dælen at det er vores liv og førlighed vi gambler med, når man cykler uden :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må indrømme at jeg ikke bruger cykelhjelm.. men jeg ville egentlig rigtig gerne. Har ligesom bare ikke fået købt en :whistling

Jeg tror for mig er det noget med at det er besværligt hvor man så gør af hjelmen, når man har parkeret cyklen. Så skal man slæbe rundt på den indtil man skal op på cyklen igen og hjem. Hvad gør i andre med den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må indrømme at jeg ikke bruger cykelhjelm.. men jeg ville egentlig rigtig gerne. Har ligesom bare ikke fået købt en :whistling

Jeg tror for mig er det noget med at det er besværligt hvor man så gør af hjelmen, når man har parkeret cyklen. Så skal man slæbe rundt på den indtil man skal op på cyklen igen og hjem. Hvad gør i andre med den?

Jeg vænner den med "ydersiden", fremad, også sætter jeg den fast i min cykelkæde :) Vænner den sådan, så hvis der er en fugl der skider på den, så skal jeg ikke have den side ind mod håret :P

Gider nemlig heller ikke slæbe rundt på den.. Tænker lidt at hvis nogen stjæler eller ødelægger den, så må jeg jo bare købe en ny.

Men det er ikke sket, og gør det i hvert fald et par gange om ugen, hvor jeg parkere i Odense C :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER