-Janni-

Barn nummer 5! <3

9 indlæg i dette emne

Hej med jer :-))

Jeg vil gerne være med her... Mig og min kæreste venter vores første fælles barn, som samtidig bliver mit 5. og sidste!! <3 Vi bor ved Nysted på Lolland og jeg er 33 år gammel.. Glæder mig til at følges med jer til januar :-))

Hov, har forresten termin d. 21 januar, og det bliver kejsersnit, 5. kejsersnit!!

Knus Janni...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til :) Og stort tillykke...

Du er en af de mere erfarne kan jeg næsten gætte ;) Håber du får en god graviditet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow 5 børn... Synes at det lyder som en dejlig flok.. Velkommen til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wau nr 5 og du er kun 33 :respekt Tillykke med graviditeten. :glad

Jeg går selv og drømmer lidt om en 5'er men jeg er 39 så tvivler på vi når at blive klar i tide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan da godt give lidt sved på panden nogen gang og have så mange!! Men jeg ville ikke bytte det med noget i universet <3

Jeg har Lukas på lige knapt 15, Anna på 9, John jr på 8 og Owen på 6 1/2 :-)) Jeg fik min første 20 dagen efter jeg blev 18, så det var liiiiiiiiige tidligt nok.. Men han er da stadig i live idag, så helt galt i byen er jeg da ikke gået :) De næste 3 fik jeg lige i rab, startede ud med min datter som 23 årig... 15 måneder senere kom så en dreng, og sørme om der ikke kom en dreng til 18 måneder efter ham! Det var lidt vildt, men gudskelov har alle mine børn være stille og rolige så det gik faktisk rigtig godt :-)) Tror det ligesom lå i kortene at jeg skulle have mange børn! Jeg har altid elsket børn, synes simpelthen de er nogle fantastiske små væsner, som kan gøre den mørkestes dag helt fantastisk <3

Den her gang glæder jeg og sindssygt meget til at kun at have et lille barn, jeg tror det bliver en meget anderledes oplevelse :-))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der blir helt sikkert en anden ro denne gang med store børn, jeg syns i hvert fald det har været rigtig dejligt med en "efternøler". Mine store er 18, 16 og 8 og så Lilly på 10 mdr.

Håber du får en god graviditet, mon ikke de store syns det er lidt spændende?

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ind til nu synes je det går rigtig godt, men jeg kan da godt mærke jeg ikke er 23 mere :o hehe

Jo min datter er helt vild over det, jeg tror næsten hun er den der glæder sig aller mest i huset!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå du glæder dig til at have lidt mere ro på omkring den ene. Drømte engang om 4 børn, meeen tror hverken tid eller økonomi er til det hi hi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til. Og kæmpe stort tillykke :)

Skønt med en stor børneflok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER