Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Min mand er guld værd. Han har handlet, lavet mad og hængt vasketøj op i dag. Alt imens hans dovne gravide kone lå på sofaen og så tv :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har sidste dag på arbejdet i morgen, og er nu løbet tør for opgaver. Det bliver godt nok nogle lange timer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J ringede ligefør og evlede om, om ikke vi skulle "bytte" hus med hans faster. Værdien på de 2 huse er ca det samme: vores er ret nyt og småt, med lille grund, hendes er ældre men stort og med stor grund - som vi drømmer om.

Det er lidt spændende!

Jeg skal bare lige have mindet ham om at det betyder kørekort + bil til mig, for ellers bliver jeg ret så låst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J ringede ligefør og evlede om, om ikke vi skulle "bytte" hus med hans faster. Værdien på de 2 huse er ca det samme: vores er ret nyt og småt, med lille grund, hendes er ældre men stort og med stor grund - som vi drømmer om.

Det er lidt spændende!

Jeg skal bare lige have mindet ham om at det betyder kørekort + bil til mig, for ellers bliver jeg ret så låst.

Ej hvor spændende :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

To nye kjoler og en kort blazer til 349 det er da et kup, specialt når man har sparet 728 kr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor spændende :o

Meget! Grunden er 1600kvm :7himmel og der er 3 (!!) børneværelser - altså vi har 1, på 9kvm ;)

Og faster vil mega gerne bo i vores, for hun er alene. Og vores det ER lækkert, og vi ville da gerne bevare samme "klasse", det er bare overhovedet ikke realistisk, eftersom det slet ikke er vores prioritet at være rige (eller eje byens dyreste mursten), men at have tid til vores børn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget! Grunden er 1600kvm :7himmel og der er 3 (!!) børneværelser - altså vi har 1, på 9kvm ;)

Og faster vil mega gerne bo i vores, for hun er alene. Og vores det ER lækkert, og vi ville da gerne bevare samme "klasse", det er bare overhovedet ikke realistisk, eftersom det slet ikke er vores prioritet at være rige (eller eje byens dyreste mursten), men at have tid til vores børn :)

Jeg glæder mig til at høre hvordan det går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget! Grunden er 1600kvm :7himmel og der er 3 (!!) børneværelser - altså vi har 1, på 9kvm ;)

Og faster vil mega gerne bo i vores, for hun er alene. Og vores det ER lækkert, og vi ville da gerne bevare samme "klasse", det er bare overhovedet ikke realistisk, eftersom det slet ikke er vores prioritet at være rige (eller eje byens dyreste mursten), men at have tid til vores børn :)

Ville da bare være så lækkert!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget! Grunden er 1600kvm :7himmel og der er 3 (!!) børneværelser - altså vi har 1, på 9kvm ;)

Og faster vil mega gerne bo i vores, for hun er alene. Og vores det ER lækkert, og vi ville da gerne bevare samme "klasse", det er bare overhovedet ikke realistisk, eftersom det slet ikke er vores prioritet at være rige (eller eje byens dyreste mursten), men at have tid til vores børn :)

Fedt!!! Men husk at 1600 m2 også skal holdes!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine svigerforældre har fået aflivet deres hund i dag :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har siddet i skolen hele dagen, til trods for vi godt måtte være hjemme <_< Det fik jeg at vide da jeg mødte ind. Nå men fedt. Så kunne jeg lige så godt sidde heroppe og høre hvad de andre har fået i karakter inden jeg skal op i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er nok også et element at hormoner indover, men lige nu sidder jeg og tuder mens jeg mindes den største musiker jeg nogensinde har kendt, som i dag døde for 6 år siden :boo

Michael Jackson var og er et geni uden lige, og musikken er bare ikke det samme uden ham...

Åh jeg husker det tydeligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg husker det tydeligt :(

:ditto Jeg var nærmest helt syg dagen efter, da jeg hørte om det. Det var altså trist :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er nok også et element at hormoner indover, men lige nu sidder jeg og tuder mens jeg mindes den største musiker jeg nogensinde har kendt, som i dag døde for 6 år siden :boo

Michael Jackson var og er et geni uden lige, og musikken er bare ikke det samme uden ham...

Tænk, at det er 6 år siden! :o

Jeg hører stadig jævnligt Michael Jackson og det tror jeg aldrig jeg holder op med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er nok også et element at hormoner indover, men lige nu sidder jeg og tuder mens jeg mindes den største musiker jeg nogensinde har kendt, som i dag døde for 6 år siden :boo

Michael Jackson var og er et geni uden lige, og musikken er bare ikke det samme uden ham...

Jeg husker også tydeligt den dag. Jeg åbnede bageren kl6 den morgen, hvor det var på forsiden af alle aviserne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste vækkede mig midt om natten, fordi han havde fået en SMS fra en ven om at MJ var død. Dagen inden havde vi talt om at prøve at skaffe billetter til hans sidste koncert.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis i skal se et spændende program, så tænd for TV2 her kl 20.50.. Det handler om teenage selvmord...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis i skal se et spændende program, så tænd for TV2 her kl 20.50.. Det handler om teenage selvmord...

Puha, at se hende moren fortælle om datterens selvmord :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, at se hende moren fortælle om datterens selvmord :boo

Ja jeg sidder bare med tårerne trillende ned af kinderne... Det er virkelig barsk at høre om... Specielt nu hvor man selv har børn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis i skal se et spændende program, så tænd for TV2 her kl 20.50.. Det handler om teenage selvmord...

Jeg ser det med fuldt overlæg ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vælger at se The Tonight Show med Jimmy Fallon på DR's app :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser det med fuldt overlæg ikke :(

Det kan jeg godt forstå.... Det havde jeg nok heller ikke gjort, hvis ikke at det var fordi det er fra vores kommune...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis i skal se et spændende program, så tænd for TV2 her kl 20.50.. Det handler om teenage selvmord...

Det var et hårdt program!! :boo hvor er det skræmmende at så mange unge mennesker har det så skidt, og at de ikke føler de kan tale med nogen om det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var et hårdt program!! :boo hvor er det skræmmende at så mange unge mennesker har det så skidt, og at de ikke føler de kan tale med nogen om det!

Ja jeg synes virkelig også at det er skræmmende at ingen omkring hende Michelle fx havde set nogen som helst tegn på det..,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg synes virkelig også at det er skræmmende at ingen omkring hende Michelle fx havde set nogen som helst tegn på det..,

Ja det er meget skræmmende! Som hendes mor sagde så virkede det som om alt det der var svært var væk. Det ville være et signal i min verden, svære ting forsvinder ikke bare sådan over Night i min verden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.