Marianne1983

ingen kvalme?

23 indlæg i dette emne

Hej, jeg er i uge 6+6 og har slet ingen kvalme. Er der andre der har oplevet det? Håber ikke det er fordi der er noget galt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

39+6 og har endnu ikke haft kvalme;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal bare nyde du ikke er ramt af kvalme!

Det er langt fra alle, der får det :)

Glædelig graviditet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde det slet ikke i første graviditet, slet ikke en antydning... Nu har jeg måske haft det 3 gange kort og er i 12.uge, så det er bestemt ikke alle der har det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

25+0 og heller ikke skyggen af kvalme en eneste dag - så bare nyd det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare nyd det ;)

Første gang jeg var gravid som desværre endte med en MA, havde jeg voldsom kvalme helt fra 4+0..

Denne gang fik jeg først kvalme ca. 7+0... og det fylder hele dagen... :(

Så nyd det hvis du slipper for kvalme ;) Husk at alle de graviditets tegn man kan læse, ikke er noget man nødvendigvis får :) Nogen har ingen, andre har alle.. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde heller aldrig så meget som antydningen af kvalme - det skal du bare nyde :)

Det er vist noget med at ca. 70% har kvalme og af dem kaster 40% rent faktisk også op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 38+3 og har på intet tidspunkt haft kvalme..

Du skal bare nyde det :)

Håber du får en skøn graviditet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, hvor er I søde.

Så vil jeg bare prøve at nyde det og håbe jeg ikke får kvalme. Vil også helst først afsløre det efter uge 12 og det kan jo være svært med kvalme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyd det for søren :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare nyd det - jeg er gravid med vores 2. barn og både denne gang og sidste gang havde jeg kvalme. Denne gang også med opkast, så bare nyd det ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe det skal du skam ikke være bange for :) Jeg har hverken i denne eller i sidste graviditet oplevet at have kvalme, medmindre jeg havde spist for meget ;) Håber du kommer lige så godt igennem det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enjoy - jeg havde heller ikke rigtig kvalme, men lidt madlede overfor forskellige ting, som varede ved gennem hele graviditeten og lidt tid efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyd det i fulde drag!!! Jeg kastede op de første 4 mdr og tabte 11 kg!! - jeg vil gerne bytte, hvis du føler dig mere sikker så? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nu 18 uger henne og min eneste gene i graviditeten er, at jeg skal tisse temmelig meget og tit. Jeg havde godt nok en morgen i uge 14 hvor jeg pludselig fik det skidt og skulle kaste op, men det tror jeg nu var noget virus. Da jeg havde haft hovedet i toilettet, var jeg frisk som en fisk igen,

Nyd det, hvis du ligesom jeg bliver "symptom-fri", men jeg kan godt følge dig i, at man bliver bekymret, hvis man ikke rigtig "fejler" noget. Damn jeg googlede grimme ord som retineret foster m.v. Mange gange inden vi fik syn for sagen til nakkefoldsscanning.

Stort tillykke i øvrigt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

34+ og har ikke haft skyggen af kvalme.....mine syntomer lettere ømme bryster i max 3 uger i starten og sulten konstant......sulten er nu vendt tilbage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Nå, her de sidste dage har jeg faktisk fået lidt madlede, øv. Ikke decideret kvalme. Så glad for at symptomerne udvikler sig men kunne godt undvære det. Er der for øvrigt nogle af jer der får en tryghedsscsnning før uge 12? Er lidt i tvivl om vi skal købe een nemlig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til tryghedsskanning 7+ et eller andet. Det var fint og dejligt, men jo ingen garanti...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også også en tryghedsscanning 7+0 (det gør man, når man har været i fertilitetsbehandling). Man siger, at hvis alt ser normalt ud ved den tid - det er der hjertet er begyndt at slå - jamen, så er det det nok også. Men som Lise1979 siger, så er der jo ingen garantier her i livet.

Jeg ved ikke, om det er nogen trøst, men altså - jeg har ingen kvalme haft overhovedet og alt er fint her 25+5. Min veninde havde det AFSINDIGT dårlig - kastede op flere gange om dagen - og så endte det alligevel i en MA. 2 gange endda. Så de der symptomer, de fortæller dig ikke noget som helst. Det er ikke nødvendigvis en stærk graviditet bare fordi man har kvalme, og det er ikke nødvendigvis en svag graviditet, fordi dine symptomer er svage. Så - mit bedste råd er - NYD at du har det godt fysisk. Smid evt. 400 kr. efter en tryghedsscanning 7+, hvis du har det godt med det. Det har jeg selv gjort 2 gange og er stor tilhænger af det :) Og ellers er det bare den der forbandede ting med, at man ikke kan styre det overhovedet. Man bliver nødt til at lade det over til naturen eller biologien eller Vorherre, eller hvor man nu placerer den slags. For mig - og helt sikker for rigtig mange andre - er det noget af det sværeste af det hele. Men man bliver jo ikke spurgt.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger som de andre NYD DET!

Jeg gik faktisk selv i 6. uge og håbede på tegn på graviditet, så jeg ligefrem ønskede mig kvalme. Den kom i uge 8 og gik væk da han kom ud. Næste gang ønsker jeg mig IKKE kvalme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også også en tryghedsscanning 7+0 (det gør man, når man har været i fertilitetsbehandling). Man siger, at hvis alt ser normalt ud ved den tid - det er der hjertet er begyndt at slå - jamen, så er det det nok også. Men som Lise1979 siger, så er der jo ingen garantier her i livet.

Jeg ved ikke, om det er nogen trøst, men altså - jeg har ingen kvalme haft overhovedet og alt er fint her 25+5. Min veninde havde det AFSINDIGT dårlig - kastede op flere gange om dagen - og så endte det alligevel i en MA. 2 gange endda. Så de der symptomer, de fortæller dig ikke noget som helst. Det er ikke nødvendigvis en stærk graviditet bare fordi man har kvalme, og det er ikke nødvendigvis en svag graviditet, fordi dine symptomer er svage. Så - mit bedste råd er - NYD at du har det godt fysisk. Smid evt. 400 kr. efter en tryghedsscanning 7+, hvis du har det godt med det. Det har jeg selv gjort 2 gange og er stor tilhænger af det :) Og ellers er det bare den der forbandede ting med, at man ikke kan styre det overhovedet. Man bliver nødt til at lade det over til naturen eller biologien eller Vorherre, eller hvor man nu placerer den slags. For mig - og helt sikker for rigtig mange andre - er det noget af det sværeste af det hele. Men man bliver jo ikke spurgt.... :)

Amen!:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres svar. Er i 7+4 nu og har det godt 7-9-13.

Håber d fortsætter, skal giftes til august så håber j har d godt der. Og spændt på om man kan se det. Vil være 14+5 på dagen

:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres svar. Er i 7+4 nu og har det godt 7-9-13.

Håber d fortsætter, skal giftes til august så håber j har d godt der. Og spændt på om man kan se det. Vil være 14+5 på dagen

:-)

man kunne se det på mig, men jeg var altså også 24+ da jeg blev gift i år så tror kun man kan se du måske er lettere oppustet kommer jo self an på hvordan du ser ud nu jeg er meget spinkel så jeg var meget oppustet da jeg var 14+

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER