LMHF

De "charmerende" sidegevinster

13 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg tænkte det kunne være sjovt at sætte ord på alle de ting, man ikke taler om til hverdag, nemlig de "charmerende" sidegevinster som graviditeten også byder på!

Jeg lægger selvfølgelig ud:

- Jeg har ofte vand i anklerne, så de bliver helt tykke. Min mand har endda kommenteret mine sexede stolper ;)

- Jeg har stor tissetrang

- Jeg sveder som en gris i denne varme! Mums!

- Jeg har øget hårvækst. (lækkert!) ligesom mine negle også vokser enormt hurtigt og er blevet vildt stærke. De plejer ellers altid at knække. Så det er jo egentlig meget positivt.

- Jeg har fået uren hud.

Hvad har I af spændende ting at byde på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh...

Fedtet og uren hud.

Fedtet hår.

Hedeture og svedture :(

Øget hårvækst.

Stærke negle som bare ikke er til at file, klippe eller arbejde med :P

Stinkeprutter.

Enormt dårlig morgenånde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh...

Fedtet og uren hud.

Fedtet hår.

Hedeture og svedture :(

Øget hårvækst.

Stærke negle som bare ikke er til at file, klippe eller arbejde med :P

Stinkeprutter.

Enormt dårlig morgenånde.

Haha hvor er det bare skøn læsning! :-D

Jeg har også fedtet hovedbund! Ikke selve håret, for det er meget tykt og tørt, så det bliver jo bare endnu værre af at jeg vasker det mere.

Og den med dårlige ånde kommer også i løbet af dagen. Mmmm ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En anden sidegenvist. Den dejlige følelse af at være en sur gimpe pga. Hormoner...

Uforstående mænd.

Den "søde" duft af udflåd hele tiden <_<

Bumse og hudormefjæs til den store guldmedalje..

Som om jeg ikke har fede lår i forvejen, så skal jeg også til at ligne en bodybuilder nu :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay okay, måske er jeg ikke verdens mest charmerende gravide. Kan i hvert fald sætte kryds ved følgende:

- Ucharmerende meget udflåd

- Vanvittig hedeslag (det er ikke sjældent jeg render halvnøgen rundt i forsøget på at kunne holde varmen ud)

- Konstant behov for at tisse (fem gange bare mens vi købte bil i dag :/ )

- Ret meget luft i maven, og det skal jo ud .. ;)

- Min urene hud er heldigvis på vej retur

- Og så er der det der med konstant behov for at have en brækpose inden for rækkevidde, det er heldigvis også snart et overstået kapitel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaa! Hvor er I bare go'e (og charmerende)!

Jeg tilslutter mig også den med udflåd. Er det ikke noget med, at der findes voksenbleer? ;)

Mit tandkød bløder i øvrigt også, når jeg bruger tandtråd. Men er begyndt at mærke den positive effekt ved øget blodmængde.... Jeg kan løbe både hurtigere og længere på trods af, at jeg har en knæskade! Jeg er totalt overskudsagtig på løbebåndet lige for tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov ja - og så har jeg fået svært ved at trække vejret ordentligt, bliver ret nemt forpustet af ingenting. Det kan også komme mens jeg ligger ned, så tænker ikke, at det er pga. dårlig form :)

Og voksenbleer, det var måske en god ide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov ja - og så har jeg fået svært ved at trække vejret ordentligt, bliver ret nemt forpustet af ingenting. Det kan også komme mens jeg ligger ned, så tænker ikke, at det er pga. dårlig form :)

Og voksenbleer, det var måske en god ide :)

Jamen sådan har jeg også haft det! Men det vender snart. Der går nok lidt længere tid med dig, fordi du har tvillinger. Men så snart de udvidede blodkar bliver fyldt op med ekstra blod, så vil der blive transporteret super meget ilt rundt og så føles det altså fantastisk! Så bliver man ikke så forpustet mere. Det vender selvfølgelig, når bebserne bliver større.

Vi bor på 4. sal og jeg har været ved at dø af at gå op ad trapperne. Nu er jeg super hurtig og ikke forpustet.

Desuden banker mit hjerte også lidt hurtigere nu, så jeg er konstant forsynet med ilt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen sådan har jeg også haft det! Men det vender snart. Der går nok lidt længere tid med dig, fordi du har tvillinger. Men så snart de udvidede blodkar bliver fyldt op med ekstra blod, så vil der blive transporteret super meget ilt rundt og så føles det altså fantastisk! Så bliver man ikke så forpustet mere. Det vender selvfølgelig, når bebserne bliver større.

Vi bor på 4. sal og jeg har været ved at dø af at gå op ad trapperne. Nu er jeg super hurtig og ikke forpustet.

Desuden banker mit hjerte også lidt hurtigere nu, så jeg er konstant forsynet med ilt!

Arh hvor lækkert! Det glæder jeg mig til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er vildt så ucharmerende man kan være :-)

Jeg har øget udflåd, som i at jeg føler jeg har tisset i bukserne hele tiden.

Sveder som en hest, også selvom jeg sidder stille.

Bombardere manden med klamme ting om mig selv og han skal jo helst lige se det jeg snakker om ;-);-)

Bliver også meget nemt forpustet, så lyder jeg lyder skrækkelig hvis jeg bare skal gå lidt stærkt. Og jeg har altså slet ikk taget på, så det kan jeg desværre ikk give skylden :-\

Det var vidst bare et lille udpluk af det at være gravid ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er vildt så ucharmerende man kan være :-)

Jeg har øget udflåd, som i at jeg føler jeg har tisset i bukserne hele tiden.

Sveder som en hest, også selvom jeg sidder stille.

Bombardere manden med klamme ting om mig selv og han skal jo helst lige se det jeg snakker om ;-);-)

Bliver også meget nemt forpustet, så lyder jeg lyder skrækkelig hvis jeg bare skal gå lidt stærkt. Og jeg har altså slet ikk taget på, så det kan jeg desværre ikk give skylden :-\

Det var vidst bare et lille udpluk af det at være gravid ;-)

Årh håber da, det virkelig kun var et "lille udpluk"! For ellers lyder det reelt til at du er en evigt smuk og perfekt gravid ;)

I må lige melde tilbage når det begynder at vende for jer mht. at være forpustet! Det er skønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk tråd - der er INGEN andre end jer, som gider at høre om alle mine graviditesrelaterede dårligdomme :P

Min liste ser således ud:

- Konstant luft i maven

- Stor tissetrang

- Periodisk diaré

- Bliver forpustet af ingenting

- Trang til junkfood, chips og alt fedt og salt. Til gengæld har jeg ikke kunne spise chokolade siden jeg blev gravid, hvilket ellers var min største last :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha da en "farlig" tråd ;) Men fedt at kunne komme af med tingene! Jeg er faktisk pt., bank under bordet, salt over skulderen osv.ikke så plaget :D

Er forpustet, jep! Udflåd jep,men ikke så slemt. Sidestik, når jeg går og lige efter en orgasme, irriterende egentlig.

Men jeg er ikke svimmel mere, har lid lavt blodtryk normalt, men her under graviditet er det steget til 114/76! Sveder og får samtidig ømme brystvorter, når det blæser koldt - har uldammeindlæg fra sidste graviditet, som jeg snart finder frem ;)

Lidt øm over lænden, men ellers har jeg det ganske fint :) det har selvfølgelig ændret sig i løbet af graviditeten alt det her, i begyndelsen pruttede jeg heeelt vildt meget om aftenen og skulle tisse hele tiden, samtidig med kvalme hele dagen.

Så jeg syns selv at jeg faktisk har det godt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER