87roed

sikke en uge

8 indlæg i dette emne

Jeg har blødt en del denne uge :( i starten ikke ret meget, så lægen mente det var pga sarte slimhinder, og hun ville ikke gøre mere.

Men i nat begyndte jeg så at bløde rigtig meget :'( ringede til lægen lige så snart de åbnede, og denne gang kunne hun heldigvis godt forstå at jeg ikke syntes det var sjovt mere. Hun ringede tilbage en time senere med en tid til skanning.

De var super søde inde på sygehuset, og heldigvis viste skanningen er fin og livlig baby <3

Lægen var virkelig dygtig, har tog sig god tid til at skanne mig, og forklarede alt hvad han kiggede efter.

Det viste sig at jeg har ekstremt sarte slimhinder. Men derud over ligger moderkagen også foran livmoderhalsen, og han kunne se at der var en lille, men helt ubetydelig blodansamling. Det er meget normalt at opleve blødninger når moderkagen ligger sådan åbentbart.

Derfor skulle vi ikke blive bange hvis jeg blødte mere, og jeg skulle bare ringe hvis jeg blev bekymret. Så skulle de nok skanne mig.

Det var virkelig rart med en læge der var så grundig, så vi nu ved, hvad blødningen skyldes.

Men vigtigst af alt. Baby har det stadig godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha sikke da en grim oplevelse at begynde at bløde :(

Men hvor er det dejligt at baby har det godt og at du fik en forklaring på hvorfor :) Og dejligt at de er så søde derinde ...

Håber ikke du skal bløde hele din graviditet igennem... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det lyder som en slem forskrækkelse.. Dejligt at din læge tog dig seriøst så du kunne få vished... Er glad for at høre at alt så godt ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj en ubehagelig oplevelse det må have været :-( Det er dejligt at høre den lille har det godt og i ikke behøver være nervøse over blødningerne :-))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik også lige lov til at opleve en blødning i torsdags :( Gik helt i panik, selvom det ikke var meget blod, men havde haft voldsomme ligamentsmerter så blev så nervøs...

Vi fik en hurtig tid på klinikken i fredericia og heldigvis så vi en fin lille livlig bebs med små arme og ben :) Igen var den større end beregnet denne gang var den hvad der svarede til 9+2 og ikke 8 +6... så er da spændt på om vi bliver rykket et par dage frem...

Men det var ikke rart at bløde, men alt så fint ud :) Jeg havde fået revet en slimhinde med det indføringshyslter jeg har til noget vaginal hormonvreme jeg tager hver morgen og aften.. altså...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik også lige lov til at opleve en blødning i torsdags :( Gik helt i panik, selvom det ikke var meget blod, men havde haft voldsomme ligamentsmerter så blev så nervøs...

Vi fik en hurtig tid på klinikken i fredericia og heldigvis så vi en fin lille livlig bebs med små arme og ben :) Igen var den større end beregnet denne gang var den hvad der svarede til 9+2 og ikke 8 +6... så er da spændt på om vi bliver rykket et par dage frem...

Men det var ikke rart at bløde, men alt så fint ud :) Jeg havde fået revet en slimhinde med det indføringshyslter jeg har til noget vaginal hormonvreme jeg tager hver morgen og aften.. altså...

Puha sikke en forskrækkelse, men dejligt i har et svar på hvorfor det skete... Hvor længe skal du blive ved med at tage det?

Dejlig med en lille aktiv baby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha sikke en forskrækkelse, men dejligt i har et svar på hvorfor det skete... Hvor længe skal du blive ved med at tage det?

Dejlig med en lille aktiv baby

Indtil 10+0... :) så der er lige 4-5 dage endnu... bliver dejligt når det er helt slut med alle de ekstra hormoner ... så jeg bare kan føle mig som en gravid på normal vis ;)

Og ja det var skønt at se den lille prut igen ;) Og selv om vi så den i torsdags så savner vi allerede at kigge ind i maven igen nu :P godt NF er inden for en overskuelig horisont ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik også lige lov til at opleve en blødning i torsdags :( Gik helt i panik, selvom det ikke var meget blod, men havde haft voldsomme ligamentsmerter så blev så nervøs...

Vi fik en hurtig tid på klinikken i fredericia og heldigvis så vi en fin lille livlig bebs med små arme og ben :) Igen var den større end beregnet denne gang var den hvad der svarede til 9+2 og ikke 8 +6... så er da spændt på om vi bliver rykket et par dage frem...

Men det var ikke rart at bløde, men alt så fint ud :) Jeg havde fået revet en slimhinde med det indføringshyslter jeg har til noget vaginal hormonvreme jeg tager hver morgen og aften.. altså...

GOdt at høre at alt var okey med den lille. Blødninger er bare det værste, så er det sq lige meget hvor lidt blod der er.

Kram til dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER