Venus

"Hovsa" så nu hedder det ivf

127 indlæg i dette emne

Hej :) vi har kørt forløb som skulle ende i insimination. Men da æg ikk ville danne sig rigtig skulle jeg tage 300 gonal hver dag. Hvilket idag til scanning viste omkring 24 æg!!! Den mindste på 13,8mm og den største på 18,9 mm. Så beslutningen blev taget at lave insiminationen om til en regensglas behandling. :)

Så her på tirsdag skal jeg ha taget æg ud :) og torsdag forhåbentlig sat dem op igen :)

Gør det noget at få æg taget ud og bedøvelse i skedehinden? Skal have bedøvende pille og morfin drop inden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg sov det meste af dagen og var øm, men jeg kan heller ikke rigtigt tåle morfin, så måske det var derfor, jeg sov så meget.

Men jeg ville vælge at holde dagen fri.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov - og held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay tak :) har heldigvis fri hele ugen. Har aldrig fået morfin så aner ikk hvordan jeg vil "reagere". Men fik at vide det hele vil tage ca 30 min. Derefter skæ jeg blive 1 time på klinikken. Og derefter kan jeg tage hjem :) er i hvert fald spændt!!

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay tak :) har heldigvis fri hele ugen. Har aldrig fået morfin så aner ikk hvordan jeg vil "reagere". Men fik at vide det hele vil tage ca 30 min. Derefter skæ jeg blive 1 time på klinikken. Og derefter kan jeg tage hjem :) er i hvert fald spændt!!

Tak :)

Jeg har de 4 forsøg på OUH haft mega hamrende ondt trods smertestillende... og kæmpe dosis.

De 2 forsøg ved IVF syd - fik jeg under halv dosis - og det var til at holde ud. Her fik jeg dog os akupunktur.. og stemningen er helt anerledes.

Har altid sovet resten af dagen væk og haft brug for ro.

Så tror det er meget forskelligt - alt efter hvor og hvordan og hvorledes. Held og lykke.. 24 æg er jo sindsygt i min verden.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sys de er rigtig søde på ivf-syd. Og føler mig godt tilpas der :)

Normalt har jeg 1 æg. 1 gang prøvet at ha 2 æg.

Men har de sidste 2 1/2 uge fået gonal f.. Og sidste uge steg den til 300.. Så fik jo chok idag hvor hun sad og smillede over hele 5 øren kunne jo godt se på skærmen det var sku ikk for godt :/ men vidste jo ikk de ville lave om til ivf :) eller de spurgte hva vi synes og vi hoppede med på den.

Er super spændt på tirsdag :) og forhåbentlig torsdag. Vil jo gerne snart ha "den" bebs :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik også at vide at hele tirsdag skulle jeg slappe af og ligge på sofa. Og det samme torsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi konverterede også insemination til ivf pga for mange modnede æg (bare 5 dog). Det var ikke så slemt (for min krop - mit hoved havde det lidt svært med det), og jeg havde ikke de store smerter bagefter (bortset fra når mit lille hundepus trådte på min mave de næste dage:-s).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger nogenlunde det samme som de andre. Selve ægudtagningen er ok, selvom jeg dog ømmede mig noget. Men jeg sov det meste af dagen - jeg tror bestemt, du skal regne med en fridag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov ja - fridag og sofa:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange rak for jeres svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck

Jeg har også været igennem 3 ÆU og har hver gang haft en del smerter efterfølgende, men ikke mere end det kunne klare med et par panodiler og lidt afslapning.

Jeg vil anbefale dig efter ÆU at drikke godt med vand - fik sidste gang de vildeste mavekramper - tror det kom af noget forstoppelse som morfin godt kan give.

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tippet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glemte helt at spørge dem sidste gang vi var deroppe. Men skal blæren være Tom eller fuld ved ugudtagning ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glemte helt at spørge dem sidste gang vi var deroppe. Men skal blæren være Tom eller fuld ved ugudtagning ?

Har du ikke fået nogle Info-papirer - jeg fik nogle skrifttlige vejledninger? Jeg mener, at det er tom blære til udtagning og fuld til oplægning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo fået en ordentlig stak med papire. Men står ikke noget om blæren skal være tømt inden. Kun når de skal lægges op at den skal være fuld.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også ret sikker på tom blære ved ægudtagning og fyldt ved oplægning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du ikke fået nogle Info-papirer - jeg fik nogle skrifttlige vejledninger? Jeg mener, at det er tom blære til udtagning og fuld til oplægning.

Som hun skriver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik taget 19 æg ud. Gjorde ufatteligt ondt! Morfin drop virkede ikke.

Ligger nu i hvilerum og venter på de kommer og snakker med os eller sender os hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morfin drop virkede ikke.

WTF??? Hvad sagde de til det??? Jeg har aldrig før hørt om nogen, som morfin ikke virkede på:-s

Uf, det må have været grimt...

Men hurra for 19 æg!!!:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wau 19 æg :glad håber de arter sig godt så (i hvert fald) en af dem kan blive til lækker baby :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WTF??? Hvad sagde de til det??? Jeg har aldrig før hørt om nogen, som morfin ikke virkede på:-s

Uf, det må have været grimt...

Men hurra for 19 æg!!!:-D

Jeg fik 2*25 ekstra. Og akupunktur men intet hjalp. En holdte mit ben for det rystede så meget. Og så en af sygeplejeskerne trykke på maven. Tårene de trillede ned af mine kinder og den ene Sygeplejeske var så sød og tørrede mine øjene ;)

De spurgte om jeg kunne holde til det, tænkte bar det bar med at blive ved indtil de sikre på der var nok.

Men de bliver ikk lagt op på torsdag. De skal befrugtes og fryses ned og så efter deres sommerferie bliver de lagt op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wau 19 æg :glad håber de arter sig godt så (i hvert fald) en af dem kan blive til lækker baby :goodluck

Det ville være super fantatisk hvis de ville "lege" med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik taget 19 æg ud. Gjorde ufatteligt ondt! Morfin drop virkede ikke.

Ligger nu i hvilerum og venter på de kommer og snakker med os eller sender os hjem.

Ej føj det ikke virkede :(

Men super godt med så mange æg - krydser for at der kommer noget godt ud af det :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER