dhg

? om juniorseng.

26 indlæg i dette emne

Lige nu står Magnus's juniorseng om vendt så han ikke kan falde ud af den, men hvornår kan man begynde at vende den igen..??

men den skal heller ikke vendes før han ikke falder ud af sengen, jeg ved helle ikke om han vil falde ud, da han kommer lige fra tremmesengen til juniorseng der vender omvendt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har i ikke en sengehest til den??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i ikke en sengehest til den??

nej for den har jo bare været vendt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvornår i kan vende den, det kommer jo an på hvor urolig han ligger om natten.

I kan da prøve og vende og se om det går, hvis ikke, så vende den tilbage igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Louie er 2 år og 4 mdr, han er pænt urolig når han sover , så i en junior seng har han sengehest på og i en dobbelseng kan han godt ligge i midten uden at ryge ned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

læg et blødt tæppe nedenfor den. Og se om ikke det går :)

Alexander er 4 og han skal have sengehest på. Sådan en kan I købe i Ikea

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne godt være at vi bare skulle prøve os frem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Linus har også sengehest på i sin Flexa (og det har drengene også i overkøjen. Ved ikke om det er nødvendigt men tør ikke andet).

Vi købte denne sengehest da han lå i tremmeseng hvor den ene side var taget af, så der stadig var noget til at holde ham inde mens han sov.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alma på 1 1/2 er lige kommet over i almindelig seng, hvor der ingen sengehest er, hun er 7 9 13 ikke faldet ud af den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har Andy ikke sovet med sengehest siden han var 3 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at vi prøver at vender den i aften.

Magnus har en lille soft som jeg slår ud og ligger på et tæppe på gulvet, så må vi se hvordan det kommer til at gå ellers må sengen vendes igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gammel er Magnus.. ren nysgerrighed ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gammel er Magnus.. ren nysgerrighed ;)

Han bliver 3 år d. 02.02.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Milles juniorseng havde også sengehest, hun er dog lige i sidste weekend kommet i en almindelig seng på 90x200 og hun er ikke faldet ud endnu :blush :blush Hun er 4 år..

Men de første par dage lagde vi også et tæppe og et par puder i tilfælde af, at hun røg på gulvet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har vi så vendt den, den første nat faldt han ud af den 1 gang, siden har han bare sovet selv om der ikke er noget for mere.

Magnus syndes at det er vildt sejt at han ikke skal over sengen mere, men bare kan stige ud af den nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mille var 2½ da hun kom i almindelig seng og vi havde sengehest på til hun blev 3 så var det slut..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu spørger jeg nok dumt men hvad menes der med at vende en junior seng? Er sådan en ikke lige høj i hver side?

Nå men Alfrida sover i tremmeseng hvor vi har fjernet den ene side og sat sengehest på...

Hun blir 2 her den 14 feb,og har ikke planer om at give hende en juniorseng forløbeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu spørger jeg nok dumt men hvad menes der med at vende en junior seng? Er sådan en ikke lige høj i hver side?

Nå men Alfrida sover i tremmeseng hvor vi har fjernet den ene side og sat sengehest på...

Hun blir 2 her den 14 feb,og har ikke planer om at give hende en juniorseng forløbeligt

Det jeg mener med det, er at det stykke der normalt skal stå op af væggen (ryggen af sengen), er det man vender ud i mod rummet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det jeg mener med det, er at det stykke der normalt skal stå op af væggen (ryggen af sengen), er det man vender ud i mod rummet.

okay fatter stadig hat :D

Men dejligt at han ikke falder ud mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay fatter stadig hat :D

Men dejligt at han ikke falder ud mere :)

:D

Må lige se om jeg kan finde et billede hvor hans seng vender den anden vej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay fatter stadig hat :D

Men dejligt at han ikke falder ud mere :)

:D

Må lige se om jeg kan finde et billede hvor hans seng vender den anden vej.

Her er hvad jeg mener det at den er vendt om :)

s2td3t.jpg

Det er godt nok ved at være et gammel billede, det er fra den dag han skulle sove første nat i hans nye seng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor vende sengen anderledes en den står nu?

Her hjemme startede vi med at lave en ny side til trammesengen, således at den stadig havde en "sengehest"

Idag ligger han i en flexa halvhøj seng og 7-9-13 er han aldrig faldet ud af sengen.

Men i kan måske lave et lille hak i sengeryggen (sengehesten) så han selv kan kravle ud af sengen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor vende sengen anderledes en den står nu?

Her hjemme startede vi med at lave en ny side til trammesengen, således at den stadig havde en "sengehest"

Idag ligger han i en flexa halvhøj seng og 7-9-13 er han aldrig faldet ud af sengen.

Men i kan måske lave et lille hak i sengeryggen (sengehesten) så han selv kan kravle ud af sengen ;)

Vi har vendt den, han klar det meget godt, han er ikke faldet ud af sengen end til nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mick fik juniorseng da han blev 2 år, uden sengehest, for den er ret bred sengen altså, og han er stadig ikke faldet ud af den, og han er nu 3 år og 5 mdr. Freja's tremmeside blev taget af i okt. da hun kravlede over, hun har dog sengehest på, men er heller ikke faldet ud over den.

Men ved begge lagde jeg tæpper og bamser det første stykke tid, bare så de faldt blødt, og så vågnede jeg mindst 40 gange om natten og tjekkede dem, og ja de sov dælme sødt ved hvert tjek :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min søn er 3,5 og falder ud, hvis der ikke er sengehest.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER