TroldeMor

Røde prikker fra top til tå?????

8 indlæg i dette emne

DNOfrpt.jpg

n6DTl5L.jpg

Det startede en lille smule allerede i mandags, og er så blevet værre og værre, og de to billeder er fra i aften..... Det er over hele kroppen, på arme, ben, i hovedet, og endda under fødderne! Han havde muligvis en lille bitte smule feber (under 38) tirsdag eftermiddag, men ellers ingenting. Han er på ingen måde påvirket af det, og spiser, laver bummelum, sover og opfører sig fuldstændig normalt. Det virker slet ikke som om det klør, eller generer. Men jeg synes det ser voldsomt ud :(

Jeg ringer til lægen i morgen, men ville lige høre om nogen af jer andre har oplevet noget lignende.... Hvad i alverden kan det være??

:unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke så mange ideer, men Silas ser faktisk også sådan der ud på ryggen, alle de der røde pletter under huden.. og han HAR så også skoldkopper... ved lægen sagde de at det var i omløb for øjeblikket.. men om det kan være det det ved jeg ikke... og om det er i ømløb hvor du bor, det ved jeg heller ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nældefeber...? Mads fik en lille smule, der lignede det lidt (bare meget mindre), men fandt så ud af, at det var fordi, han ikke kunne tåle æg :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke så mange ideer, men Silas ser faktisk også sådan der ud på ryggen, alle de der røde pletter under huden.. og han HAR så også skoldkopper... ved lægen sagde de at det var i omløb for øjeblikket.. men om det kan være det det ved jeg ikke... og om det er i ømløb hvor du bor, det ved jeg heller ikke.

Hmm.... jeg har ikke lige hørt om at det skulle være i omløb her i området, men derfor kan det jo ikke udelukkes at det er det.....

Tusind tak fordi du skriver, og rigtig god bedring med Silas :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nældefeber...? Mads fik en lille smule, der lignede det lidt (bare meget mindre), men fandt så ud af, at det var fordi, han ikke kunne tåle æg :unsure

Jeg har også tænkt om det kunne være en allergisk reaktion..... Jeg kan bare ikke lige komme på hvad det skulle være kommet af, og det er også lidt mærkeligt at det varer så længe så?

Tusind tak for dit svar :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en tid til Charlie her kl 9.10, så må vi håbe hun kan sige lidt om hvad det kan være :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun mente bestemt det var en virusfremkaldt reaktion, for det lignede hverken lussingesyge, skoldkopper eller allergi (heldigvis!!)

Marlon har så fået feber nu, så mon ikke det er Charlie som har smittet....

Men det skulle forsvinde helt af sig selv, og vi skal ikke gøre noget.

Så vi ånder lettet op herhjemme, og håber Marlon snart er feberfri igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at lægen kunne give svar ;) God bedring med dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER