Annemb

Hmm... Hvor finder man så lige manden i sit liv version 2.0?

30 indlæg i dette emne

Skønt :wub

Ja, det er det helt bestemt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil da lige nævne, at jeg havde en ok vellykket date med en sød mand, jeg har mødt på dating.dk, i går :toot . Foreløbig er vi enige om at mødes igen. Han har ikke slået benene væk under mig (endnu), men han er ret interesseret og har har helt klart meget at byde på. Ikke mindst synes han, at det er fantastisk, at jeg har et barn :) .

Ja ja, der er da vist lidt muligheder derude, hvis man har et lidt åbent sind ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine voksne drenge-(mande)-venner har fundet deres udkårne på netdating. De var begge helt i slutningen af 20'erne, og har nu fundet de dejligste kvinder og der er 2 små sommerbabyer klar:) Jeg tolker det som, at de dels har fundet de rigtige og dels er klar til et stort ansvar forholdsvis hurtigt. Men det var ikke den første pige de stødte på, som blev den udkårne.

De andre to gutter mangler stadig en Frau - så kom du bare til KBH en tur.

Det var da ellers noget af et tilbud... :P

Vh en københavner... single ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil da lige nævne, at jeg havde en ok vellykket date med en sød mand, jeg har mødt på dating.dk, i går :toot . Foreløbig er vi enige om at mødes igen. Han har ikke slået benene væk under mig (endnu), men han er ret interesseret og har har helt klart meget at byde på. Ikke mindst synes han, at det er fantastisk, at jeg har et barn :) .

Ja ja, der er da vist lidt muligheder derude, hvis man har et lidt åbent sind ;)

Hvor skønt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skønt :glad

Tak, men ja, det blev så ikke lige til så meget alligevel desværre. Jeg kunne bare mærke på date nr. 2, at selv om han var nok så sød, så kunne jeg på ingen måde forestille mig at skulle kysse ham, og så er det nok lidt op ad bakke :wacko. Men nu fik jeg da taget hul på det der dating-show, så måske jeg møder Mr. Right engang :P .

Hvor længe har du været single? Har du forsøgt dig med noget online-dating? Jeg hepper på, at vi finder noget godt derude :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER