amjab

så bliver det lidt mere virkelig

4 indlæg i dette emne

jeg var til tidlig scanning i fredags og der en fin lille bebs med hjerte blink det synes jeg var dejlig, men blev sat en uge tilbage kommer nok til at have termin omkring d. 6-7 feb så høre ikke rigtig til i januar månede men da jeg skal have kejsersnit uge 38 måske lidt før så babyen kommer til at have fødsesldag i januar så bliver nok hængende... :) og i dag har jeg været været ved læge og få lavet vandrejounal så det hele bliver lidt mere virkelig :) så skøn..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
jeg var til tidlig scanning i fredags og der en fin lille bebs med hjerte blink det synes jeg var dejlig, men blev sat en uge tilbage kommer nok til at have termin omkring d. 6-7 feb så høre ikke rigtig til i januar månede men da jeg skal have kejsersnit uge 38 måske lidt før så babyen kommer til at have fødsesldag i januar så bliver nok hængende... :) og i dag har jeg været været ved læge og få lavet vandrejounal så det hele bliver lidt mere virkelig :) så skøn..

Ej hvor dejligt :) Det er bare så skønt at se det lille hjerte hoppe .. <3

Vi var til TS i torsdags og gud hvor jeg da allerede savner at se den lille spirer.. selvom vi har fået billede med hjem ville det bare være dejligt at se hvordan det står til :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor lyder det dejligt... Tillykke med den lille livlige spire... Ja bliv du hos os, glæder mig til at følge dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak :) ved ikke om det bliver 37+5 eller om det bliver 38+0 en af de to bliver det.. også bliver det jo januar ;) lige pt har jeg termin d. 30 indtil sygehuset siger noget andet.. skal afsted igen i næste uge d. 27 og igen d. 11 i næste månede hvor jeg skal begynde på blodfortyndende så der sker da lidt :) hvordan har i det ellers?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER