SaraLK

Hun tisser igennem om natten :(

33 indlæg i dette emne

Jeg kan simpelthen ikke finde en ble som kan holde Luna tør en hel nat :(

Jeg synes snart vi har prøvet alt!

Disse bleer er afprøvet:

Lidl´s buksebleer i str. 4 ( har før kunne holde en hel nat)

minirisk buksebleer str. 5

Rema´s str 4 (har dog ikke prøvet str. 5 endnu)

Libero up&go str 5

Libero str 5 OG str 6 (str. 6 har virket bedst, men lækkede kraftigt i nat)

Pampers str. 4

Nogen idéer til hvad jeg skal prøve???

Hun drikker rigtig meget væske i løbet af dagen, men vi er stoppet med vælling inden sengetid!

Hun får stadig ca. 100-180ml kamillethe i løbet af natten.

Hun bliver puttet ca. kl. 19 og sover typisk til kl 7-7.30.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv dem fra Lidl i størrelse 5 - de holder Elin tør! Vi har jo også været igennem jeg ved ikke hvor mange. Men de er super gode!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv dem fra Lidl i størrelse 5 - de holder Elin tør! Vi har jo også været igennem jeg ved ikke hvor mange. Men de er super gode!

Det kan være det er det, jeg må prøve! synes godt nok det er træls efter hånden.... men det er ikke hver nat heldigvis!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor får hun The om natten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du overvejet stofbleer bare til natten? Jeg bruger jo stofbleer fuldtids til Noah, men paa ferie kun om natten. Du kan noejes med ca 5 bleer og indlaegssaet. Vi bruger Real Easy, som er en alt-i-ble, der har en lomme, og deri kan man putte flere indlaeg i, saa den kan boostes vildt meget. Noah stortisser om natten og vi skifter ikke(medmindre der er mistanke om poelle i bleen, jo) om natten. Den holder fra 19-7 :)

Du kan koebe dem brugt, eller koebe str. L hos babykind.co.uk, hvor de er paa tilbud. Saa skal du have ekstra indlaeg og der kan du koebe dem fra P'tit Dessou eller noget, der svarer til det i sug.

Bare en ide, som vi i hvert fald er meget glade for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor får hun The om natten

Fordi moderen efterhånden er så træt af at være vågen om natten, at hun ikke orker at tage kampen og få den væk + hun døjer med ørerne og er forkølet ect. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du overvejet stofbleer bare til natten? Jeg bruger jo stofbleer fuldtids til Noah, men paa ferie kun om natten. Du kan noejes med ca 5 bleer og indlaegssaet. Vi bruger Real Easy, som er en alt-i-ble, der har en lomme, og deri kan man putte flere indlaeg i, saa den kan boostes vildt meget. Noah stortisser om natten og vi skifter ikke(medmindre der er mistanke om poelle i bleen, jo) om natten. Den holder fra 19-7 :)

Du kan koebe dem brugt, eller koebe str. L hos babykind.co.uk, hvor de er paa tilbud. Saa skal du have ekstra indlaeg og der kan du koebe dem fra P'tit Dessou eller noget, der svarer til det i sug.

Bare en ide, som vi i hvert fald er meget glade for.

Uha! det er jo en helt ny verden, Camilla! ;)

Hvad vil det løbe op i, ca? Og de indlæg er vel engangs? jeg spørger kun fordi jeg er mega uvidende på det område ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er begyndt at have samme problem. De bedste pt er Rema str 5. Troede jeg var så smart at købe Liberos buksebleer str 6, men hun tisser igennem dem- selv om dagen :blink Rimelig flad af en ble, der koster det 3-dobbelte af Remas ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indlæggene skal også vaskes ;-) de er lavet af ekstra sugende materiale der kan tage tissetåren...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har ikke lige det problem, men er det bare mig der godt kunne tænke sig at man kunne købe små prøve pakker af bleer? <_< synes det er SÅ ØV at købe en stor pakke, også fungere de ikke. Heldigvis har vi i min MG og familie været gode til at "låne" ud, så man kunne prøve lidt af inden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme har vi succes med änglemarks bleer om natten. Ida tissede også igennem libero up and go

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha! det er jo en helt ny verden, Camilla! ;)

Hvad vil det løbe op i, ca? Og de indlæg er vel engangs? jeg spørger kun fordi jeg er mega uvidende på det område ;)

Ja, favre nye verden, hi hi :)

Du spoerger bare alt det, du vil. Indlaeggende vasker du med - de ligger i en lomme :)

Jeg ved, at en inde paa slyngebarn har nogle brugte til salg for 70 kr stykket, hvos der saa er en booster med(som er mindre end et indlaeg, og ja, booster suget). Den vil jeg nu ikke tro er nok til natbrug. Noahs natble har de 6 lag i selve bleen, plus 6 lag i et kort indlaeg, som ligger oppe i tissezonen OG 6 tynde lag. Men som sagt - han tisser viiiirkelig meget om natten :o

Men lad os sige, at 5 er tallet, saa er det ca 11 pund pr. ble, saa 54 pund+forsendelse - inklusive et godt sugende ekstra indlaeg, der giver 8 lag meget sugende bambus oveni hatten(6 lag i selve bleen.

Det er denne her:

http://www.babykind.co.uk/realeasynappies.htm

Og de her:

http://www.babykind.co.uk/pocketnappyinserts.htm#bambooinsert

Bleen bliver lidt stor, men det generer paa ingen maade Noah - og heller ikke hans far og mor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, favre nye verden, hi hi :)

Du spoerger bare alt det, du vil. Indlaeggende vasker du med - de ligger i en lomme :)

Jeg ved, at en inde paa slyngebarn har nogle brugte til salg for 70 kr stykket, hvos der saa er en booster med(som er mindre end et indlaeg, og ja, booster suget). Den vil jeg nu ikke tro er nok til natbrug. Noahs natble har de 6 lag i selve bleen, plus 6 lag i et kort indlaeg, som ligger oppe i tissezonen OG 6 tynde lag. Men som sagt - han tisser viiiirkelig meget om natten :o

Men lad os sige, at 5 er tallet, saa er det ca 11 pund pr. ble, saa 54 pund+forsendelse - inklusive et godt sugende ekstra indlaeg, der giver 8 lag meget sugende bambus oveni hatten(6 lag i selve bleen.

Det er denne her:

http://www.babykind....easynappies.htm

Og de her:

http://www.babykind....tm#bambooinsert

Bleen bliver lidt stor, men det generer paa ingen maade Noah - og heller ikke hans far og mor ;)

kan se de pt. ikke har dem i medium (som jeg går ud fra er den str. jeg skal have, når hun vejer ca 10kg)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er begyndt at have samme problem. De bedste pt er Rema str 5. Troede jeg var så smart at købe Liberos buksebleer str 6, men hun tisser igennem dem- selv om dagen :blink Rimelig flad af en ble, der koster det 3-dobbelte af Remas ;)

Far køber Rema bleer i morgen! Det er nemlig dem vi plejer at bruge om dagen ;) Men denne gang må han i et nr større! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indlæggene skal også vaskes ;-) de er lavet af ekstra sugende materiale der kan tage tissetåren...

SMART!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har ikke lige det problem, men er det bare mig der godt kunne tænke sig at man kunne købe små prøve pakker af bleer? <_< synes det er SÅ ØV at købe en stor pakke, også fungere de ikke. Heldigvis har vi i min MG og familie været gode til at "låne" ud, så man kunne prøve lidt af inden.

Det kunne være SÅ fedt med prøve-pakker.... men tror bare aldrig det kommer! producenterne tjener jo også på vores "fejlkøb" ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme har vi succes med änglemarks bleer om natten. Ida tissede også igennem libero up and go

Det må blive projektet efter Lidl´s og Remas, hvis de ikke holder tørre! :P Der er nemlig liiiiige lidt forskel på prisen der!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan se de pt. ikke har dem i medium (som jeg går ud fra er den str. jeg skal have, når hun vejer ca 10kg)

Det har de ikke, nej, men Noah kan godt passe en L. i har to, som vi har faaet foraerende. Jeg proever dem lige paa ham imorgen for en sikkerheds skyld. Noah vejer 8,5 kg og er skinny boy :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må blive projektet efter Lidl´s og Remas, hvis de ikke holder tørre! :P Der er nemlig liiiiige lidt forskel på prisen der!

Ja er der. Men det var lige de eneste der kunne klare idas nattisseri. Plus spm Coop-medlem er der tit rabat på dem. I hvert fald her i Vrå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne være SÅ fedt med prøve-pakker.... men tror bare aldrig det kommer! producenterne tjener jo også på vores "fejlkøb" ;)

Det har du ret i :) men her hjemme har vi haft rigtig go' succe med Rema's og Aldi's

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har du ret i :) men her hjemme har vi haft rigtig go' succe med Rema's og Aldi's

Herhjemme er Aldi's en dags ble for de kan SLET ikke holde Mie tør. Anglamarks er de bedste om natten. Hvis du kun giver hende dem på om natten Sara så er udgiften ikke så stor så har du jo til over en måned i en pakke. Ditte havde samme problem, kan simpelthen bare ikke huske hvilke bleer hun brugte om natten :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille er 11½ måned, og vejer 11 kg - Og hun bruger str 4 i ble, og de holder fint en nat.. Jeg tænker, er grunden til hun tisser igennem at der er for meget tis i bleen - eller fordi bleen er for løs?? Camille tisser igennem i str 5, men ikke i str 4...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille er 11½ måned, og vejer 11 kg - Og hun bruger str 4 i ble, og de holder fint en nat.. Jeg tænker, er grunden til hun tisser igennem at der er for meget tis i bleen - eller fordi bleen er for løs?? Camille tisser igennem i str 5, men ikke i str 4...

Det har jeg faktisk også oplevet. De gange vi har gået en ble størrelse op, har der været uheld, men når de så passer "ordentligt", holder de fint!

Her synes jeg ikke up&go er gode om natten! Dem bruger vi mest om dagen og så remas str. 4 til nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers kan du koebe et uld eller fleececover til at komme udenover engangsbleen. saa holder de jo i hvert fald paa det. Jeg har et til formaalet, hvis vi er ude uden stofbleerne om natten eller skal bruge en dagsble om natten, hvor jeg ikke er sikker paa, om de kan holde hele natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne være SÅ fedt med prøve-pakker.... men tror bare aldrig det kommer! producenterne tjener jo også på vores "fejlkøb" ;)

På vores statoil kan man købe en pakke libero up and go med 4 bleer i... Det kan man vel godt betragte som en prøve-pakke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER