SaraLK

Hun tisser igennem om natten :(

33 indlæg i dette emne

Det har de ikke, nej, men Noah kan godt passe en L. i har to, som vi har faaet foraerende. Jeg proever dem lige paa ham imorgen for en sikkerheds skyld. Noah vejer 8,5 kg og er skinny boy :)

Super, Camilla!

Luna er jo ikke spor skinny, hihi!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja er der. Men det var lige de eneste der kunne klare idas nattisseri. Plus spm Coop-medlem er der tit rabat på dem. I hvert fald her i Vrå.

Nej, så må man jo betale ;) Jeg er medlem, men glemmer det altid når jeg handler i coop´s butikker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har du ret i :) men her hjemme har vi haft rigtig go' succe med Rema's og Aldi's

Her bruger vi som hovedregel også Rema bleer om dagen ;) Aldi kommer jeg stort set aldrig i....

Herhjemme er Aldi's en dags ble for de kan SLET ikke holde Mie tør. Anglamarks er de bedste om natten. Hvis du kun giver hende dem på om natten Sara så er udgiften ikke så stor så har du jo til over en måned i en pakke. Ditte havde samme problem, kan simpelthen bare ikke huske hvilke bleer hun brugte om natten :unsure

Jeg har ikke prøvet bleer fra Aldi siden hun brugte str. 3, så ved slet ikke hvordan de er på hende nu!

Men ja, det er da helt sikkert en besparelse, hvis man kan nøjes med at bruge dem om natten.... men nu kører vi lige Lidl nr 5 i en periode, så må vi se!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille er 11½ måned, og vejer 11 kg - Og hun bruger str 4 i ble, og de holder fint en nat.. Jeg tænker, er grunden til hun tisser igennem at der er for meget tis i bleen - eller fordi bleen er for løs?? Camille tisser igennem i str 5, men ikke i str 4...

Luna er ikke spor skinny, nogen steder og jeg har lige brugt den sidste ble i str. 4. Den var meget svær at få på hende (bukseble) så hun skal helt sikkert i en str. 5 nu ;)

Men hun tisser rigtig meget om natten!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers kan du koebe et uld eller fleececover til at komme udenover engangsbleen. saa holder de jo i hvert fald paa det. Jeg har et til formaalet, hvis vi er ude uden stofbleerne om natten eller skal bruge en dagsble om natten, hvor jeg ikke er sikker paa, om de kan holde hele natten.

Det var også en mulighed!

Men vil lige tjekke det der stof noget mere ud, tror jeg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På vores statoil kan man købe en pakke libero up and go med 4 bleer i... Det kan man vel godt betragte som en prøve-pakke :)

OKAY! Det har jeg ski aldrig hørt om! , men ja, det kan man vist godt betegne det som ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at det handler om hvordan ens barn er bygget - derfor er det også svært at svare på hvad der passer lige netop til Luna. For hvad der passer til en "slank" baby passer ikke nødvendigvis til en lidt "kraftigere" bygget baby.

Jeg har i hvert fald oplevet at det har gjort en forskel at gå en størrelse op om natten (vi bruger stadig str. 4 om dagen - men de er også ved at være for små, og Elin vejer kun 10 kg +/-)

Men samtidigt tror jeg også at det handler om at I perioder ligger de mere uroligt - og derfor får vredet bleen løs + at der i forvejen er meget tis i. For Efter en lang periode uden uheld siden vi har skiftet, har hun de sidste par dage tisset lidt igennem om morgenen - men hun er også total urolig om natten lige i tiden.

Jeg tror desværre at du bliver nødt til at prøve dig lidt frem - det har vi gjort og har derfor mange forskellige bleer stående - men så bliver de brugt om dagen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at det handler om hvordan ens barn er bygget - derfor er det også svært at svare på hvad der passer lige netop til Luna. For hvad der passer til en "slank" baby passer ikke nødvendigvis til en lidt "kraftigere" bygget baby.

Jeg har i hvert fald oplevet at det har gjort en forskel at gå en størrelse op om natten (vi bruger stadig str. 4 om dagen - men de er også ved at være for små, og Elin vejer kun 10 kg +/-)

Men samtidigt tror jeg også at det handler om at I perioder ligger de mere uroligt - og derfor får vredet bleen løs + at der i forvejen er meget tis i. For Efter en lang periode uden uheld siden vi har skiftet, har hun de sidste par dage tisset lidt igennem om morgenen - men hun er også total urolig om natten lige i tiden.

Jeg tror desværre at du bliver nødt til at prøve dig lidt frem - det har vi gjort og har derfor mange forskellige bleer stående - men så bliver de brugt om dagen....

Lige nu afprøves dem fra Lidl i hvert fald! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER