Guest Cirkeline88

Fødselsoversigt

45 indlæg i dette emne

Ja piger så nærmer vi os jo juli måned så tænkte vi skulle lave en liste over vores fødsler :wub

Har fundet nogle punkter vi kan bruge :)

så skriv her i tråden eller en PM til mig, så skriver jeg jer på :loveshower

Dato og tid:

Køn/navn:

Vægt:

Længde:

Hvordan:

Hvor:

Uge:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fødselsoversigten :kuller

Cirkeline88: Fødte ved akut kejsersnit lørdag den 29/6 (38+4) kl. 20.52 på Roskilde Sygehus. Gabriella var 52 cm. lang og vejede 3500 gram.

StineMR: Naturlig fødsel den 3/7-13 kl. 21.15 (39+4) på Horsens Sygehus. Malte var 49 cm. lang og vejede 3214 gram.

Mor til l: Naturlig fødsel den 4/7-13 kl. 6.48 (39+2) på Herning Sygehus. Den lille var 53 cm. og vejede 3470 gram.

Melas: Naturlig fødsel den 8/7-13 kl. 10.59 (38+1) på Riget. Mikkel var 49 cm. lang og vejede 3409 gram.

Christina B: Fødte i vand den 11/7-13 kl. 17.05 (41+1) på Kolding Sygehus. Valdemar var 52 cm. lang og vejede 3470 gram.

PrinsesseJ: Fødte i vand den 12/7-13 kl. 01.02 (41+1) på Næstved Sygehus. Naya var 52 cm. lang og vejede 3280 gram

PP74: Fødte på den hårde måde (som hun selv siger det :P) den 16/7-13 kl. 00.16 (41+6) på Skejby Sygehus. Den lille pige (som ikke har navn før på tirsdag) var 50 cm. lang og vejede 3480 gram.

Maustique: Fødte i kar derhjemme den 19/7-13 kl. 10.21 (41+4). Alexander var 52 cm. og vejede 3350 gram.

SMES: Naturlig fødsel den 19/7-13 kl. 14.19 (40+5) på Roskilde Sygehus. Lærke var 52 cm. og vejede 4070 gram.

Pernille: Fødte i kar derhjemme den 22/7-13 kl. 08.16 (41+2). Den lille var 55 cm. lang og vejede 3850 gram.

Fru Fe: Lang og hård fødsel med al mulig hjælp. Alfred kom den 24/7-13 (39+4) på Skejby Sygehus, han var 53 cm. og vejede 4110 gram.

Kejzer: Naturlig fødsel efter igangsættelse den 2/8-13 kl. 01.31(41+5) på Randers Sygehus. Chanel Cecilia var 49 cm. og vejede 2960 gram.

Maj85: Naturlig fødsel den 2/8-13 kl. 02.16 (40+5) på Rigshospitalet. Vega var 56 cm. og vejede 3900 gram.

:wub :7himmel :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt vildt så tæt det er på!! :loveshower Jeg har nu haft 3 dage med optræk - kraftige plukkeveer/begyndende veer. I går røg der lidt slimprop, selvom den har været røget en gang før, så jeg tror selv (måske lidt optimistisk) at Malte er ude inden ugen er omme :wub

Og så kunne jeg læse mig frem til at torsdag og fredag, ville der blive over 30 grader, så lur mig om ikke det bliver der han vil ud :lolhit

ihh hvor spændende :loveshower glæder mig til at høre om Maltes fødsel og se billeder af ham når han kommer :wub

det er vildt det kommer så tæt på nu altså, jeg er også begyndt at have nogle kraftigere plukkeveer, så manden og jeg har lavet et lille væddemål om hvornår prinsessen kommer :whistling han tror hun kommer den 3/7 til PKS men jeg tror hun kommer før så det ender med AKS, men nu må vi se :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså lidt vildt, at det er lige om lidt :loveshower

Jeg har dog først termin 28.7, så der er lidt tid endnu :) men vildt det er os om lidt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uh ja hvem mon bliver den første :) jeg tror nu at prinsessen her i maven bliver et august barn,, så der er lange udsigter endnu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså lidt vildt, at det er lige om lidt :loveshower

Jeg har dog først termin 28.7, så der er lidt tid endnu :) men vildt det er os om lidt!

men tiden går stærkt! :loveshower

uh ja hvem mon bliver den første :) jeg tror nu at prinsessen her i maven bliver et august barn,, så der er lange udsigter endnu..

ja det er lidt spændende... jeg kan ikke se hvornår du har termin??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

men tiden går stærkt! :loveshower

ja det er lidt spændende... jeg kan ikke se hvornår du har termin??

21 juli

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at se, hvem af jer, der kommer først.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valdemar er født den 11.7.13 kl 17.05. - han er en lille gut på 3470 og 52 cm..

Født i vand på Kolding sygehus i uge 41+1 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mikkel blev født på Riget d. 8/7 kl. 10.59. Han vejede 3406 gr og målte 49 cm i 38+1. Han blev født naturligt, med hjælp fra en lille smule lattergas.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til jer to :loveshower :glad :yay :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke til jer alle ca en uge til planlagt kejsersnit her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så er listen opdateret :D

og tillykke til jer alle 3 med jeres skønne drenge :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dato og tid ; 12/7-13 kl. 01.02.

Køn /Navn; Pige, Naya Russell Bendtsen.

Vægt; 3280 g.

Længde; 52 cm.

Hvordan; Født i vand.

Hvor; Næstved Sygehus.

Uge; 41+1.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dato og tid ; 12/7-13 kl. 01.02.

Køn /Navn; Pige, Naya Russell Bendtsen.

Vægt; 3280 g.

Længde; 52 cm.

Hvordan; Født i vand.

Hvor; Næstved Sygehus.

Uge; 41+1.

tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dato og tid: d.16/7-2013 kl 00:16

Køn/navn: pige....lige nu skal hun enten hedde Petra eller Filippa, det afgøres på tirsdag ;)

Vægt: 3480 g

Længde: 50 cm

Hvordan: på den hårde måde ;) uden nogen former for "hjælp" presseveerne løjede af... Så ren urkraft og stædighed! Med blodsprængninger i begge øjne og tre sting forneden til følge....

Hvor: Skejby sygehus

Uge 41 + 6

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke! :) hvorfor afgøres navnet på tirsdag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19/7 kl 10.21

Dreng - Alexander

3,350 kg og 52 cm

Født ved hjemmefødsel, i kar og uden nogen form for yderligere smertelindring på ca 8 timer i uge 41+4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19/7 kl 10.21

Dreng - Alexander

3,350 kg og 52 cm

Født ved hjemmefødsel, i kar og uden nogen form for yderligere smertelindring på ca 8 timer i uge 41+4

tillykke med ham :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillebror (har ikke fundet navn endnu) født i dag mandag d22/7 kl 8.09 derhjemme i fødekar. Ingen smertelindring ud over vandet.

Vægt 3850g

Længde 55 cm

Født 41+2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER