louisezz

Mave billede tråd

65 indlæg i dette emne

Flotte maver louisezz og Louisef! Din er da sunket en del Louisef, er den ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

AnnikaF: det mener min mor den er, men synes selv det er svært at vurdere, men jo det tror jeg! :) har også fået virkelig ondt i bækkenet så tror (og håber) på hun har møvet sig meget dybt og snart kommer :)

Får vi ikke et billed af din fine mave? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg kun 3 dage til termin! Venter spændt hver dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg taget et nyt billede af maven :) Billedet er fra i går, så jeg er 36+6, har taget 6,5 kg på og tvillingerne vejer i dag (37+0) hhv. lige over 2700 g og 2278 g. Så det er da meget fint - OG jeg kan stadig nå mine tæer :D

post-4830-0-24942600-1384982409_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg taget et nyt billede af maven :) Billedet er fra i går, så jeg er 36+6, har taget 6,5 kg på og tvillingerne vejer i dag (37+0) hhv. lige over 2700 g og 2278 g. Så det er da meget fint - OG jeg kan stadig nå mine tæer :D

Wow! Vildt at du stadig kan stå oprejst :D Man skulle tro, du ville tippe forover. Hehe. Ej jeg tror ikke jeg før har set nogen bære så stor en mave så flot. :)

Det er skisme flot med den vægt og du har endda to stk. i maven!

Jeg ligger på +16 kg. Det er heldigvis gået lidt i stå med den ellers hurtige og voldsomme vægtøgning! Så jeg tror på, jeg kommer til at se nogenlunde normal ud igen en skønn dag :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super flot mave :-) og det er da helt utroligt at du ikke har taget mere på - jeg endte på +15, de sidste 7 røg på de sidste fem uger på sygehuset!! De ti er røget efter fødslen, men mon ikke de sidste fem bliver de sværeste...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg taget et nyt billede af maven :) Billedet er fra i går, så jeg er 36+6, har taget 6,5 kg på og tvillingerne vejer i dag (37+0) hhv. lige over 2700 g og 2278 g. Så det er da meget fint - OG jeg kan stadig nå mine tæer :D

Hvor er din mave flot!! Såå flot med vægten! (Det er rigtig dejligt efter fødslen når man ikke skal kæmpe med graviditetskiloene ;) )

Ihh hvor det bliver spændende når de kommer! (Og kønnene! :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak piger! Jeg er også bare SÅ glad for maven, selvom den er tung efterhånden.

Jeg er også selv ret stolt af vægten, har tabt mig lidt igen på det sidste. Selvom jeg ellers prøver at spise rigeligt med kalorier, som min læge siger, jeg skal. Men ja, jeg vil bare nyde at de hurtigt forsvinder efter graviditeten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg taget et nyt billede af maven :) Billedet er fra i går, så jeg er 36+6, har taget 6,5 kg på og tvillingerne vejer i dag (37+0) hhv. lige over 2700 g og 2278 g. Så det er da meget fint - OG jeg kan stadig nå mine tæer :D

Åååååååååh, hvor er du fin og så flot kilo mæssigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååååååååh, hvor er du fin og så flot kilo mæssigt.

Tusind tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du ser fantastisk ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg 40+3 her!!! Kom så baby!!! Jeg har altså taget 16 kilo på!!!

post-6684-0-49261200-1385140230_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg 40+3 her!!! Kom så baby!!! Jeg har altså taget 16 kilo på!!!

Men de sidder nu flot! ;) flot flot mave!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg 40+3 her!!! Kom så baby!!! Jeg har altså taget 16 kilo på!!!

Jeg tror nu de ryger hurtigt af igen, når de sidder så flot på maven :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er søde piger! Tak:) jeg satser på at være tilbage i superform til foråret! Det er god timing vi har med november børn!:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER