mulig_mor

De kære hormoner

6 indlæg i dette emne

Har i erfaringer med at blive ked af det uden nogen grund??

Synes ikke jeg har nogen grund til at være ked af det, men føler mig bare rigtig trist til mode i dag, og har også været småirriteret her til aften uden nogen grund. Nu er manden lige kørt i Rema for at handle lidt madvarer, og med det samme han var kørt, brød jeg bare sammen. Men aner virkelig ikke hvad jeg tuder over - har absolut ingen grund til at tude :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

På besøg :)

- jeg har dage hvor der ikke skal så meget til før jeg hyler, uden at jeg føler mig ked.. Bliver lettere rørt ..

Og det er helt okay at have dagene, hvor det er trist.. men hvis det begynder at fylde, så synes jeg du skal tale med jordmoderen om det.. - de tager det ret alvorligt, også for at forebygge, at det skulle blive værre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv kram håber det går bedre i dag....men de dage har jeg også nogle gange men det er mere når jeg føler at manden ikke lige høre på mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Går heldigvis ikke sådan og føler mig ked af det hver dag, så behøver ikke snakke med jordemoderen om det :)

Har det meget bedre i dag :) Ved stadig ikke hvorfor jeg fik et par tudeture den dag, men tror bare jeg er fyldt med hormoner (der skal heller intet til før jeg tuder til en film eller tv-serie ;) ), og jeg er heldigvis mit glade jeg igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kender jeg SÅ godt! Der skal intet til før jeg bliver helt ude af den og skal kæmpe med tårerne... Det er ret belastende synes jeg, men nogle gange også bare en lettelse, for så får jeg lige lukket alt det ud, jeg går og bære på og så er det som om at jeg kan starte på en frisk igen...

Jeg tror til gengæld, at min mand godt kunne være foruden de humørsvingninger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kender jeg SÅ godt! Der skal intet til før jeg bliver helt ude af den og skal kæmpe med tårerne... Det er ret belastende synes jeg, men nogle gange også bare en lettelse, for så får jeg lige lukket alt det ud, jeg går og bære på og så er det som om at jeg kan starte på en frisk igen...

Jeg tror til gengæld, at min mand godt kunne være foruden de humørsvingninger ;)

Det har du egentlig ret i, at det var rart lige at få 'tømt ud i tårerne' :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER