tinapingvin

HJÆLP

6 indlæg i dette emne

Da han blev født startede alting fint og det gjorde det i en lang lang periode, men nu er alting vendt og drengen vågner mellem 5-20 gange om natten. Nu i denne periode er det jo også fordi han er syg - eller det er han ikke,men han hoster.

Vi har et problem at han i en alder af snart 8 måneder ikke rigtig vil have fast føde, og vi prøver hver dag. Han vil gerne have grød med mos, men ikke andet. JOW, lige 5 rugbrødsmadder. Vi prøver hver dag, men han væmmes ved konsistensen, og det er sku synd for ham. Men han spiser sammenlagt 500 ml eller mere hver nat - så noget tyder jo på han er sulten og vand om natten fungerer bare ikke.

Inden han skal i seng får han typisk på de timer han er vågen:

250 ml MME

Godt med grød og mos

150 ml Vælling når han bliver lagt

Det synes jeg er meget, og om natten vil han slet ikke have vælling - kun MME.

Åhhh kan i ikke hjælpe en frustreret mor der trænger til søvn inden start på arbejde. Ved godt jeg ikke kan forvente han sover igennem nu - men at være vågen så mange gange er simpelthen nedslidende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åååh ved ikke helt hvad jeg skal sige..

Jeg lærte Nadja at sove igennem da hun var 7 mdr.. måske du skulle prøve at være ben hård mor og kun tilbyde ham vand om natten og så burde han jo begynde at spise lidt mere om dagen.. Måske har han bare lært sig selv at mor er der også om natten...

:kram mange mange kram til dig det må skisme være hårdt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh ved ikke helt hvad jeg skal sige..

Jeg lærte Nadja at sove igennem da hun var 7 mdr.. måske du skulle prøve at være ben hård mor og kun tilbyde ham vand om natten og så burde han jo begynde at spise lidt mere om dagen.. Måske har han bare lært sig selv at mor er der også om natten...

:kram mange mange kram til dig det må skisme være hårdt

Tusind tak søde.

Jeg har prøvet vand om natten, men der er han så bare vågen endnu oftere :( OG det får man bestemt ingen søvn af:) Men det kunne være jeg skulle prøve igen, over en uge eller noget, i stedet for 3 dage som sidst - men total underskud af søvn ;)

Åhhh altså - synes bare det er hårdt for tiden, og jeg får mindre og mindre tid til alt muligt andet, for tror i knægten vil sove om dagen?? Nej, max en halv time af gangen x 3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram

Ikka at sove er som tortur, men jeg vil altså og bruge lidt mere tid for at få ham til at forstå der ikke er mad om natten.

Men ellers så må han ligge lidt tid for sig selv og være sur og sur så han ikke bliver vsnt til at mor kommer som det første hver nat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter er 6 mdr og har stort set aldrig sovet særlig godt. De sidste par måneder er det bare blevet værre og værre - indtil vi fandt ud af hun havde problemer med ørene. Efter hun havde været på pencillin i et par dage sov hun 4 timer i streg om natten - hvor før var det mellem 30-45min af gangen.

Så jeg tænker om i har fået tjekket ørene?

Håber i snart finder en god løsning :kram - for ja det er nedslidende med ingen søvn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores datter som lige er blevet 1 år har stadig nætter hvor hun ikke sover vildt godt om natten.. Og ligesom dig drak hun en masse mme om natten, men efter samtale med shpl fik hun kun vand og det tog damen ca 5 nætter at finde ud af at det kun er det man får... Men hun vågner stadig om natten og vil have vand men kun en eller to gange :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER