Villaume

Hvornår går i på barsel?

8 indlæg i dette emne

Hej piger!

Hvornår mon I går fra??

Vi nærmer os jo stille og roligt :)

Jeg GLÆDER mig og kan mærke at jeg snart har brug for at kunne koncentrerer mig helt om krop og baby.

Jeg er så heldig at være pædagog, så jeg går 8 måneder før og så tager jeg lige lidt sommerferie først.

Så min dato hedder: 5. Juli.

Mindre end 20 dage og så kommer der lidt afspadsering og omsorgsdage - jubiiiiiii!

Kram

Camilla :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var meningen jeg skulle gå fra d. 07/07, og så holde 3 ugers ferie derefter inden min egentlig barsel går igang d. 22/07. Men nu er sagen den at jeg skal sygemeldes indtil barsel, pga. bækkenløsning, så det er fra nu af... Så nu skal jeg til at finde ud af alt muligt bøvl med sygedagpenge indtil min officielle barselsdato, for så derefter at skulle på barselsdagpenge. Jezzz en jungle... Er også ansat inde for det offentlige, men som vikar, så har ikke timer på kontrakt (bortset fra 8 timer et sted, så derfra skal jeg have 8 timers barselsløn hver måned), så det bliver noget bøvlet alt det her.

Havde håbet på at kunne arb. indtil d. 07/07, men har kun været på arb. 1 gang. på 14 dage og det gik bare ikke. Så efter akupunktur i dag og snak med sygeplejersken der, så bliver jeg nok nødt til at sygemelde mig for good i morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg arbejder som kok, og der går vi først fra 1 måned før. dvs. d. 28 August ville jeg skulle gå fra på barsel, men ville så holde mine 3 ugers ferie inden. Men dette bliver heller ikke aktuelt for mig, da jeg blev fuldtids sygemeldt fra d. 9 Maj, pga. slem bækkenløsning, så har gået hjemme en del tid nu, og det er så kedeligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været sygemeldt faktisk hele graviditeten, da jeg de første måneder kastet op i lange baner og da det så stoppede fik jeg bækkenløsning, så jeg har gået hjemme siden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger!

Hvornår mon I går fra??

Vi nærmer os jo stille og roligt :)

Jeg GLÆDER mig og kan mærke at jeg snart har brug for at kunne koncentrerer mig helt om krop og baby.

Jeg er så heldig at være pædagog, så jeg går 8 måneder før og så tager jeg lige lidt sommerferie først.

Så min dato hedder: 5. Juli.

Mindre end 20 dage og så kommer der lidt afspadsering og omsorgsdage - jubiiiiiii!

Kram

Camilla :)

8 måneder?? Sejt! :D

Jeg synes det er vildt at læse, at der er så mange af jer, der allerede er sygemeldte - sikke noget møg! :(

Jeg har også min sidste arbejdsdag d 5.7.! Jeg starter så bare med 4 ugers ferie inden jeg officielt går på barsel d. 2.8. Det er 8 uger før termin, så jeg kommer til at gå hjemme i 12 uger! Det bliver meget mærkeligt at skulle være hjemme så længe, men jeg glæder mig! Jeg glæder mig til at kunne bruge tid på mig selv, til at gøre klar til junior, og til at få en masse kvalitetstid med storesøster. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hovsa!! Hahahah :D

Ville måske blive liiiiidt langt med 8 måneder - skulle selvfølgelig stå 2 måneder ;)

Tak Anke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, så gik jeg alligevel af lidt før tid..

Bum ti bum: Her er jeg så.. På fraværs /sygemeldt / ferie / barsel.

Max tre måneder til ny baby i huset.

Nu begynder sommerfuglene :)

Krammer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, så gik jeg alligevel af lidt før tid..

Bum ti bum: Her er jeg så.. På fraværs /sygemeldt / ferie / barsel.

Max tre måneder til ny baby i huset.

Nu begynder sommerfuglene :)

Krammer!

Det var da ærgerligt - jeg håber, du kan få tiden til at gå?

Jeg har min sidste dag i morgen!! :glad (at jeg så lige skal have skrevet en vurdering på 5 børn i løbet af juli er så en anden sag ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER