Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Nysgerrig, hvad dælen er slantegilde?

At alle vores slanter i div. sprutflasker bliver sat på bordet og så kan folk få lov til at hjælpe med at rydde ud i det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg i bedste poptøse stil rydder op og gør rent til Alesha Dixon - the boy does nothing - der bliver shaket mås (og mave) og skrålet med for fuld skrue.. sådan kan man vel også komme af med damp rettet mod manden :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At planlægge bryllupsdag :yay Glæder mig allerede super meget - og glæder mig til at se mandens reaktion. Han har ingen ide om hvad jeg har på tapetet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har skiftet emne og kommet i en (rigtig god, tror jeg) gruppe på uni. NU bliver 9. semester godt! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har skiftet emne og kommet i en (rigtig god, tror jeg) gruppe på uni. NU bliver 9. semester godt! :yay

Yay skønt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weekeeeeeeend :yay

SÅ skal der arbejdes på baby nr. 2 :hump :P

(Bliver der desværre ikk i hverdagene fordi manden har en meget lang og hård arbejdsdag efter han har fået job i nabobyen istedet for vores hjemby :( )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay skønt :)

Ja, nu GLÆDER jeg mig faktisk til at lave noget, haha :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Chokoladetrøfler med lakrids-masse, der er i fryseren for at blive klar til rulning :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Chokoladetrøfler med lakrids-masse, der er i fryseren for at blive klar til rulning :mam

Mums det lyder godt!! Kan nogle dem ikke blive i fryseren til midt i november? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mums det lyder godt!! Kan nogle dem ikke blive i fryseren til midt i november? :whistling

Haha :D Jeg vil gerne lave choko-lakrids-trøfler til dig når du kommer, søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Chokoladetrøfler med lakrids-masse, der er i fryseren for at blive klar til rulning :mam

Aner ikke hvad det er men hold op det lyder som noget jeg gerne vil smage :P

Det fik mig til at tænke på islandsk slik, som er mælkechokolade med blød saltlakrids i og smager helt fantastisk lækkert... :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha :D Jeg vil gerne lave choko-lakrids-trøfler til dig når du kommer, søde :kiss

Nu glæder jeg mig endnu mere!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aner ikke hvad det er men hold op det lyder som noget jeg gerne vil smage :P

Det fik mig til at tænke på islandsk slik, som er mælkechokolade med blød saltlakrids i og smager helt fantastisk lækkert... :7himmel

Jeg eeeeelsker chokolade/lakrids-kombinationen :mam

Det er en LCHF-opskrift fra Jane Fabers bog. Opskriften er desværre ikke på hendes blog, men hvis nogen er interesseret, så kan jeg da tage et billede af den og ligge den ind. De er virkelig nemme at lave og smager vildt godt, hvis man er fan af chokolade-lakrids-blandingen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu glæder jeg mig endnu mere!! :yay

Jeg glæder mig også - choko-lakridstrøfler eller ej! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Anabella har fået sin første fødselsdagsgave i dag af morfar og bedstemor! Lilla mini fjällräven rygsæk, puslespil og tallerkner + bestik! Så er en weekend i fødselsdagens tegn skudt igang! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arbejdsplanen for mit vikariet :yay - masser af mulighed for tid til Mie

fri

kl. 13

kl. 15

kl. 13.30

kl.16

hveranden fredag 10.45 og de andre fredage kl. 15

Må man godt føle man har vundet i lotteriet??? Der er så noget forberedelse ud over det - men stadigvæk!!!

Det er jo et drømmeskema. Hvordan har du gjort det? Min største hurdle ved et pædagog job er faktisk de dårlige arbejdstider...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har ofret min fredag aften (og TV'et), for at give manden en god aften sammen med et par gode venner og det nye Fifa spil :D Er sikker på at de alle tre nyder det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juleleverpostej fra Strynhs :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juleleverpostej fra Strynhs :loveshower

Der var pebernødder i Super Best igår.. De gode i posen med det grønne juletræ :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

brunch med manden min :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var pebernødder i Super Best igår.. De gode i posen med det grønne juletræ :loveshower

Så mangler vi bare juleskummet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

brunch med manden min :biglove

Så hyggeligt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg endelig er kommet i gang med at sy igen, nyder det så meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det lykkedes mig at skaffe billetter til One Direction til underboens datter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.