Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Pride :loveshower

Jeg har lige kørt i metro med Captain America, Cat Woman, køer med overskæg og sidecut samt en masse andre virkelig glade unge mennesker på vej til Pride Parade! Jeg er helt tosset med og taknemmelig over at bo i et land, hvor mine døtre kan få lov til at vokse op uden at forbryde sig mod loven og have de samme muligheder, hvis de elsker nogen af samme køn. Jeg er helt klar over, at der stadig kan være lang vej igen, men i forhold til mange andre lande i verden, synes jeg, vi kan være stolte over det alligevel!

:loveshower vi har rigtig nok lang vej endnu, men det er skønt lige at stoppe op og være taknemmelig for hvor langt bi trods alt er nået! :biglove Og så gå i gang med at kæmpe igen i morgen! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:yay hvor fedt :yay

Hvordan kan det være han er blevet testet for allergier så tidligt? Jeg troede først de gjorde det omkring skolealderen :unsure

Theodor blev testet via blodprøver gør snart læææænge siden da han fik konstateret børneeksem. Det var hudlægen han gik ved, som gjorde sådan.

Vi kunne dog ikke bruge det til noget. Han har antistoffer for hund og kat, men han har aldrig reageret på nogen af delene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg 30+0 stadig kan lave 1,5 times havearbejde uden problemer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden har en kammerat på besøg til brætspil og imens får jeg bagt muffins og boller til mine fødselsdagsgæster i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja der gik med på en lang tur for at få Liv til at sove og som selv kunne lege lidt på legepladsen mens jeg fortsatte rundt om fodboldbanen for at Liv skulle falde helt i søvn. Hun bliver så stor :loveshower

Nu skal vi til at hygge med pandekager bare mig og Ronja for Liv sover og Jonas er ikke hjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Taz :kiss

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fast & furious 4 på tv3 :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig hyggelig vejfest!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nostalgi flip med Mie:

gemehanecazexiya.jpg

Vi legede nok i en time og så skulle hestene i biografen og se My little pony fra 1986 (dog ikke det hele for youtube havde ikke alt :prik og det var på engelsk men Mie var nu alligevel helt opslugt :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nostalgi flip med Mie:

gemehanecazexiya.jpg

Vi legede nok i en time og så skulle hestene i biografen og se My little pony fra 1986 (dog ikke det hele for youtube havde ikke alt :prik og det var på engelsk men Mie var nu alligevel helt opslugt :) )

Hvis det er engelsk, så søg på my little pony flutter valley :)

Der er hele filmen, godt nok i sekvenser, men det hele skulle være der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alene-hjemme-dag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billigt overtøj til lillepigen... ikke så piget, men med en lilla hue, går det vist ;)

EnhgDOK.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nostalgi flip med Mie:gemehanecazexiya.jpg

Vi legede nok i en time og så skulle hestene i biografen og se My little pony fra 1986 (dog ikke det hele for youtube havde ikke alt :prik og det var på engelsk men Mie var nu alligevel helt opslugt :) )

Åhh det bringer mig da lige tilbage til min barndom. Elskede My little pony og har set den der film 1000 gange (det har den eneste My little pony film vi havde) og jeg elskede den hver gang :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En time HELT alene hjemme i formiddags! Og nu også 1,5 time mens Noah sover middagslur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor, der er kommet op fra lur og nu sidder i sofaen og spiser en skål nyplukkede blåbær fra haven :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At liberal alliance har overtaget Nikita Klæstrup :D :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At liberal alliance har overtaget Nikita Klæstrup :D :yay

Fordi du er glad for at være af med hende, eller fordi du godt kan li' LA? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi du er glad for at være af med hende, eller fordi du godt kan li' LA? :D

Det må blive den første ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må blive den første ;)

:lol Forståeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:lol Forståeligt!

Ej men det er virkelig pinligt at have delt fane med sådan en :o En ting er at jeg ikke forstår behovet for at vise alle sine herligheder frem til gud og hver mand (der læser M!), men det er bare ikke et tiltalende træk at være så glad for sig selv og konstant have behov for at understrege det. Jeg synes virkelig hun kæmper de forkerte kampe.

Åhh ha..

Hun passer meget bedre ind ved LA!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At liberal alliance har overtaget Nikita Klæstrup :D :yay

Haha :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ham her! :biglove

lAcYvyo.jpg

Han er godt nok også dejlig.

Han skal du ikke give til LA! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ham her! :biglove

lAcYvyo.jpg

 

Lækker lækker knægt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.