Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Fedt du har det sådan med din skole!

Vi laver bare så mange fede ting at jeg ikke kan lade være med at elske det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder spændende :) noget du vil dele?

Jeg har fået en fastansættelse pr 1/8 på præcis de vilkår jeg havde ønsket mig :) nedsat tid det første år, så jeg kan færdiggøre studiet og fuldt skema efterfølgende med både fag og placering som jeg helst vil have det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De lysere aftener :glad Elliot og far er gået en tur med klapvognen efter maden, så jeg har nået at ordne køkken, vaske tøj og lægge tøj sammen. Så kan vi bare hygge og lege når de kommer tilbage! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi laver bare så mange fede ting at jeg ikke kan lade være med at elske det ;)

Det er bare skønt. Da jeg læste var det virkelig lidt motiverende og alt for meget selvstudie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en fastansættelse pr 1/8 på præcis de vilkår jeg havde ønsket mig :) nedsat tid det første år, så jeg kan færdiggøre studiet og fuldt skema efterfølgende med både fag og placering som jeg helst vil have det.

Fedt! Tillykke :) gid jeg også kunne få nedsat tid i en periode så man kunne bruge tid på børnene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare skønt. Da jeg læste var det virkelig lidt motiverende og alt for meget selvstudie.

Vi skal også gøre meget selv, men opgaven er fed så jeg glæder mig til at komme i gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grapefrugt. Jeg elsker virkelig grapefrugt. Det bliver helt mindfullness agtigt for mig at æde sådan en. Jeg elsker synet, jeg elsker duften, jeg elsker følelsen af at pille den, jeg elsker næsten også lyden og jeg elsker virkelig smagen.

Grapefrugt :biglove

Jeg har i dag fået min første grape på grund af dig og endda skrevet er blogindlæg om det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i dag fået min første grape på grund af dig og endda skrevet er blogindlæg om det :D

Hahaha link tak! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dejlige mand :kuller

Han ved bare lige hvordan han skal få hans hormonrasende kone ned på jorden igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:kiss Og fedt at du nød den :D

Det er jo lidt en blanding mellem citron og appelsin/meget sur appelsin, og jeg elsker sure appelsiner :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm med al jeres overdrevne glæde for grape, så kan det da være jeg skal give det en chance til.

Har smagt det for længe siden og havde lidt samme oplevelse som GND, men det kan da være jeg skal prøve igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm med al jeres overdrevne glæde for grape, så kan det da være jeg skal give det en chance til.

Har smagt det for længe siden og havde lidt samme oplevelse som GND, men det kan da være jeg skal prøve igen

Jeg købte en rød grape og den var god :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en rød grape og den var god :)

Købte også en i dag, efter bbm's lovprisning af den :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jeg fornemmer en grape-fanklub :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jeg fornemmer en grape-fanklub :D

Kan være Rema i Vejgaard kan mærke et øget salg :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi... At et marlon og Charlie billede dukker op i rigtig mange indlæg ... Det kan man da kun smågrine lidt over - og gøre en glad med sådan to smilende drenge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan være Rema i Vejgaard kan mærke et øget salg :lol

Det var også der jeg købte min :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mit P90 kit er bestilt! :yay GLÆDER mig til at komme igang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver jo næsten nødt til at prøve at købe en grapefrugt også ^_^

Det bliver så ikke i Vejgaard :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mit P90 kit er bestilt! :yay GLÆDER mig til at komme igang!

Og det er??? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det er??? :unsure

 

P90 er et skydevåben, men Taz refererer nok til P90X, som er et træningsprogram - vil jeg gætte på, ved selvfølgelig ikke hvilke planer du har Taz?  :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

P90 er et skydevåben, men Taz refererer nok til P90X, som er et træningsprogram - vil jeg gætte på, ved selvfølgelig ikke hvilke planer du har Taz? :lol

:Lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have sovet godt i nat :yay Kun afbrudt af en enkelt tissetur (mod de sædvanlige 2) og en SMS der fortalte min kusine har født en lille pige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.