Posted February 27, 2015 Så fik jeg den lavet. Er super glad for det foreløbige resultat - mangler stadig lidtHvor er den fin. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 27, 2015 At få en mail på at jeg har fået en pm om en gammel aftale. Ha en fantastisk weekend Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 27, 2015 At få en mail på at jeg har fået en pm om en gammel aftale. Ha en fantastisk weekend I lige måde :balloons Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 27, 2015 At få en mail på at jeg har fået en pm om en gammel aftale. Ha en fantastisk weekend Så kom du alligevel herind :) :p Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 28, 2015 At Anna vist har besluttet sig for at smide bleen. Hun har sovet uden ble og løb selv op på potten, da hun så skulle morgentisse :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 28, 2015 At Anna vist har besluttet sig for at smide bleen. Hun har sovet uden ble og løb selv op på potten, da hun så skulle morgentisse :yay Hvor er hun sej! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 28, 2015 At få en mail på at jeg har fået en pm om en gammel aftale. Ha en fantastisk weekend Jeg elsker når du og de andre kigger forbi :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 28, 2015 Jeg elsker når du og de andre kigger forbi :glad:ditto Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 1, 2015 Er på vej til barnedåb ved min svoger og svigerinde! hektisk morgen der bare gik som det skulle uden mega forsinkelse :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 1, 2015 At se min lille Frejamus stavre rundt i hele huset og totalt hygge sig med at være på opdagelse :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 1, 2015 En søndag, samlet hele min lille familie :) total oprydning, rengøring og hygge Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 1, 2015 En virkelig god bytur med pigerne i går, min virkelig dejlige kæreste, min skøøøøønne dejlige datter ❤️❤️ Kan ikke sætte ord på min lykke Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 1, 2015 Theodor var rigtig glad for at have besøg af morfar i dag. Og så fik vi 1000 kr til en rutsjebane til gyngestativet (som morfaren også har givet). Mon ikke der også er til lidt tøj til drengen også. Håb kunne godt bruge lidt nyt. :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 1, 2015 De her billeder.. Hahaha de er fanme også geniale! :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 1, 2015 De her billeder.. Det er altså også mega sjovt! :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 1, 2015 Fantastisk søndag med Søren og Anna :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 1, 2015 En skøn veloverstået dåb. Men søde skønne gæster, dejlig mad, hygge og overvældende mange fine gaver til Mie ❤️ Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 2, 2015 At boligstøtten til forældre under 30 er steget :) vores rådighedsbeløb blev næsten fordoblet :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 2, 2015 At min fremtid er faldet på plads i dag og nu skal jeg bare gå og glæde mig til at starte op efter barsel :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 2, 2015 Duften af jordbær, sol i øjnene og barberet kæreste :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 2, 2015 Det projekt vi skal starte op på nu i skolen. Øj det bliver fedt! Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 2, 2015 At min fremtid er faldet på plads i dag og nu skal jeg bare gå og glæde mig til at starte op efter barsel :glad Det lyder spændende :) noget du vil dele? Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 2, 2015 Det projekt vi skal starte op på nu i skolen. Øj det bliver fedt! Fedt du har det sådan med din skole! Share this post Link to post Share on other sites