Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Mie nu er så stor at hun kan passe den fine strikkede uld dragt fra oldemor ❤️

Mit fortsatte vægt tab. Endelig er min omkreds om maven under 1 meter - for første gang i 4-5 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At blive ringet op og få at vide man skal til jobsamtale på en skole, der ligger tættere på end den man allerede arbejder på

Fedt fedt fedt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg lige har sat ikke til stede på min arbejdsmail.

 

Glæder mig til ferie de næste 2 dage.

 

Glæder mig til vi skal i svømmehallen på fredag og jeg skal være lidt vægtløs, og ud at køre i vandrutsjebane med Marius :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har fået svar på sine prøveresultater, og der er absolut intet galt. Det betyder, at jeg ikke skal have taget en moderkagebiopsi, og at baby ikke har genfejl :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har fået svar på sine prøveresultater, og der er absolut intet galt. Det betyder, at jeg ikke skal have taget en moderkagebiopsi, og at baby ikke har genfejl :yay

Dejligt! :wee Tillykke med det dejlige svar. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der kun er 6 dage til termin, og solen skinner :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har været på tv :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At solen har været fremme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Verdens dejligste mødregruppe, vidunderskøn babypige i armene for en stund, hjertelyd og aftale om at fortsætte mødregruppen for endnu en runde lækre babyer.... Fantastisk dag!! :Loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At solen har været fremme :)

:ditto

Det har været helt fantastisk idag :yay

Plus at det var ikke helt mørkt imorges, da jeg kørte på job (kl 6:30) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt! :wee Tillykke med det dejlige svar. :yay

 

Tusind tak ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Verdens dejligste mødregruppe, vidunderskøn babypige i armene for en stund, hjertelyd og aftale om at fortsætte mødregruppen for endnu en runde lækre babyer.... Fantastisk dag!! :Loveshower :loveshower :loveshower

Jeg sku lige til at skrive næsten til samme! Haha...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg kender nogle helt fantastiske piger som har været med til at vende min frygt og nervøsitet til glæde og håb om at nå i mål med min - vores kommende dreng. Jeg fik nemlig mulighed for at høre min babys hjertelyd i dag, som har givet mig den ro, som de ikke kunne give mig på sygehuset. Og ikke nok med det, så har jeg fået lov til at låne søde troldemors doppler med hjem, så jeg ikke behøver at gå flere dage af gangen og være nervøs for om der er liv. En kæmpe vægt er løftet af mine skuldre - og er netop i dag blevet mindet om, hvad ægte venskab er.

Jeg er evig taknemmelig for min mødregruppe som ser ud til at skulle forsætte med en ny omgang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Verdens dejligste mødregruppe, vidunderskøn babypige i armene for en stund, hjertelyd og aftale om at fortsætte mødregruppen for endnu en runde lækre babyer.... Fantastisk dag!! :Loveshower :loveshower :loveshower

Kan kun tilslutte mig dette! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg kender nogle helt fantastiske piger som har været med til at vende min frygt og nervøsitet til glæde og håb om at nå i mål med min - vores kommende dreng. Jeg fik nemlig mulighed for at høre min babys hjertelyd i dag, som har givet mig den ro, som de ikke kunne give mig på sygehuset. Og ikke nok med det, så har jeg fået lov til at låne søde troldemors doppler med hjem, så jeg ikke behøver at gå flere dage af gangen og være nervøs for om der er liv. En kæmpe vægt er løftet af mine skuldre - og er netop i dag blevet mindet om, hvad ægte venskab er.

Jeg er evig taknemmelig for min mødregruppe som ser ud til at skulle forsætte med en ny omgang!

Årh Tina! :wub nu tuder jeg sq! (igen! :rolleyes)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg kender nogle helt fantastiske piger som har været med til at vende min frygt og nervøsitet til glæde og håb om at nå i mål med min - vores kommende dreng. Jeg fik nemlig mulighed for at høre min babys hjertelyd i dag, som har givet mig den ro, som de ikke kunne give mig på sygehuset. Og ikke nok med det, så har jeg fået lov til at låne søde troldemors doppler med hjem, så jeg ikke behøver at gå flere dage af gangen og være nervøs for om der er liv. En kæmpe vægt er løftet af mine skuldre - og er netop i dag blevet mindet om, hvad ægte venskab er.

Jeg er evig taknemmelig for min mødregruppe som ser ud til at skulle forsætte med en ny omgang!

Hvor er det godt I fik den MG tilbage dengang :glad Hurra for BK :) Men bare fordi man kommer i den næste MG er det jo ikke ensbetydende med man bliver nødt til at skrotte den første :) Det et vi i hvert fald enige om. Os 3 første gangs fødende skal også på barsel nogenlunde samtidig igen, og det bliver jo helt fantastisk :glad Det bliver svært at komme i den næste MG fordi den første var og er så fantastisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Alberte er begyndt at tage sutten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Felix bliver 4 år i dag :) Glædelig til at se hvad han sige til gaven i eftermiddag ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh Tina! :wub nu tuder jeg sq! (igen! :rolleyes)

 

:ditto :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Felix bliver 4 år i dag :) Glædelig til at se hvad han sige til gaven i eftermiddag ❤

Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Felix bliver 4 år i dag :) Glædelig til at se hvad han sige til gaven i eftermiddag ❤

Stort tilykke med Felix :hurra :balloons håber I får en dejlig dag :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er jeg glad fordi jeg har fri og solen skinner - jeg har gjort rent og nu sidder jeg med strikketøjet inden jeg skal en tur på stranden med hundene :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skal i biffen i aften :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min storebror kommer idag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J er blevet forfremmet! :D Han har ikke engang været der sin prøve periode ud :o

 

Han skal til at ha' natalarm, så 1 dag i ugen, skal han stå klar om natten - det giver KASSEN :yay

Han har 1 fridag om ugen, samt han kan stadig arbejde morgen, eftermiddag og aften! 

ÅH ALLE DE MULIGHEDER :yay :boo :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.