Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At jeg igen har mærket liv her til aften - eller det føles i hvert fald sådan.. Og det beroliger mig noget ovenpå den tur vi har haft de sidste par dage... Håber jeg kommer til at mærke mere til det fra nu af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg igen har mærket liv her til aften - eller det føles i hvert fald sådan.. Og det beroliger mig noget ovenpå den tur vi har haft de sidste par dage... Håber jeg kommer til at mærke mere til det fra nu af...

Hvor er det SKØNT Tina! :loveshower

Ham lillebror må finde sin indre fodboldspiller frem og berolige sin mor lidt! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det SKØNT Tina! :loveshower

Ham lillebror må finde sin indre fodboldspiller frem og berolige sin mor lidt! :kiss

Hehe ja! Det må han altså.. Men tror desværre at der går lidt tid endnu, fordi moderkagen igen igen ligger fortil... Men det er en livlig fætter, det skal han ha - for alle gange vi har været til scanning, har han været meget livlig... Og her om aftenen er han virkelig begyndt at vågne op til dåd...

Tak for det du skriver Sara !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ja! Det må han altså.. Men tror desværre at der går lidt tid endnu, fordi moderkagen igen igen ligger fortil... Men det er en livlig fætter, det skal han ha - for alle gange vi har været til scanning, har han været meget livlig... Og her om aftenen er han virkelig begyndt at vågne op til dåd...

Tak for det du skriver Sara !

Om få uger mærker du ham endnu mere tydeligt... skide ærgerligt med moderkage fortil! det er altså lidt af en pude de skal sparke igennem! - Men dejligt du ikke er i tvivl om liv!

Og husk! Sygehuset er til for DIG, så hvis du bliver nervøs eller bekymret, så RING!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sko-udsalg! :P og den vildt fede skjorte jeg har fundet til aftenenes bytur :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får besøg af en af pigerne fra mødregruppen. Kender hende ikke så godt endnu men det sjove er, at hun kender min mand fra deres unge dage. Hun har været kærester med en af hans kammerater (som i dag er gift med hans kusine :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være helt stolt af min arbejdsplads og de initiativer de laver!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om få uger mærker du ham endnu mere tydeligt... skide ærgerligt med moderkage fortil! det er altså lidt af en pude de skal sparke igennem! - Men dejligt du ikke er i tvivl om liv!

Og husk! Sygehuset er til for DIG, så hvis du bliver nervøs eller bekymret, så RING!

Ja den fylder jo lidt sådan en Moderkage ...

Ja jeg skal nok prøve at huske på det, og spørge efter en scanning hvis jeg virkelig bliver nervøs...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er vildt stolt af min datter som har været uden ble hele ugen også i vs - kun haft ble på ved lur og når de har været ude. Kun ét uheld! Hun er blevet så god til at mærke når hun skal tisse og render selv på toilettet! Min store pige ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være helt stolt af min arbejdsplads og de initiativer de laver!

Hvad gør de?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gør de?

Det de gør for at udbrede viden om økologi, miljø, madkultur og dyrevelfærd - I love it! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er vildt stolt af min datter som har været uden ble hele ugen også i vs - kun haft ble på ved lur og når de har været ude. Kun ét uheld! Hun er blevet så god til at mærke når hun skal tisse og render selv på toilettet! Min store pige ❤️

Hvor er hun sej..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det de gør for at udbrede viden om økologi, miljø, madkultur og dyrevelfærd - I love it! :)

 

Det lyder lige som noget for mig; kan godt forstå at det gør dig stolt :) Jeg er ansvarlig for indkøb af fødevarer på min arbejdsplads og jeg er bare så glad for at de også prioriterer økologisk. Jeg ville hade at blive pålagt at sidde og indkøbe noget, som jeg ikke selv kunne stå inde for personligt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg nu har haft en hel arbejdsnat uden hverken at blive sparket, slået, kaldt "dumme luder", "dumme svin" eller lignende. Så er det jo en fornøjelse og en fest at gå på arbejde :yay  :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En fantastisk god nat, hvor Alberte kun har spist knap hver fjerde time...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fantastisk date-night igår :biglove Dejlig mad herhjemme, sjov film i biffen, øl og raflebægere på den lokale og så en omgang :hump inden vi har sovet en hel nat! :yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg alligevel fandt et par ventebukser, selvom jeg havde opgivet efter besøg i den første H&M :yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg alligevel fandt et par ventebukser, selvom jeg havde opgivet efter besøg i den første H&M :yay :glad

 

Hvad str. skal du bruge? Har to par liggende du gerne må få, hvis de passer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad str. skal du bruge? Har to par liggende du gerne må få, hvis de passer :)

Jeg bruger str meget stor :blush Det var ellers VILDT sødt af dig :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At chatte med en gammel bk-bruger, som jeg savner herinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At chatte med en gammel bk-bruger, som jeg savner herinde.

Hvem? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem? :unsure

MLM ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg nu har haft en hel arbejdsnat uden hverken at blive sparket, slået, kaldt "dumme luder", "dumme svin" eller lignende. Så er det jo en fornøjelse og en fest at gå på arbejde :yay  :balloon

Hold da op hvad laver du da?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pigerne har kun haft ble på en time i dag - da vi kørte til Kbh og vidste de ville falde i søvn. Vi tog chancen og lod bleen forblive af på hjemturen. Ingen uheld. To piger der kom hjem, gik på toilettet fik ble på til natten og så i seng. Er en stolt mor! ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har set vores forhåbentlig kommende hus i dag!!!

Kan se så mange muligheder :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.