Posted September 26, 2014 At vi har fået handlet ind til den første fødselsdagsfest i morgen, for smuksakken.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 26, 2014 What?! :o :blink :o :blink :D Det kan jeg heller ikke :P Man begriber det ikke! :o Men så er der mere til os andre ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 26, 2014 Det kan jeg heller ikke :P Whaaat? :o :D ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 26, 2014 JUBII! :loveshower DET forstår jeg godt :yay Det bliver så spændende. Håber at det kommer til at gå hurtigere denne gang... Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 26, 2014 Begge børn det lægger og snorker ved siden af mig :kuller Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 26, 2014 Smuksakken på min venstre side og Alberte i maven... Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2014 Skøn aften ude med mg :) Det hævner sig i morgen at komme så sent hjem og i seng, men nui det var hyggeligt! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2014 Udsigt til en hyggedag med bedsteveninden! :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2014 At Isaac skal fejre sin 6 års fødselsdag... Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2014 At Isaac skal fejre sin 6 års fødselsdag... Tillykke :balloon Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2014 At Malouskis vand gik i nat :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2014 Tillykke :balloon Tak, men det er bare på forskud :D han har først fødselsdag den 6. oktober.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2014 En meget mere frisk dreng der siger godmorgen her fra Skejby. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2014 Tak, men det er bare på forskud :D han har først fødselsdag den 6. oktober.. Nå okay :blush Men god fest så :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2014 En meget mere frisk dreng der siger godmorgen her fra Skejby. Øøøøøj, hvor er han dejlig :kuller Godt at han er mere frisk nu :kram2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2014 En meget mere frisk dreng der siger godmorgen her fra Skejby. Skønt det går den rigtige vej og hvor er han dejlig :kuller Har de fundet ud af hvad det er? Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2014 Alt muligt godt i køleskabet, som skulle spises senest idag, men som vi ikke får spist til frokost eller aftensmad = overdådig morgenmad til mig :D (Mar og Brian gad ikke noget af det :rolleyes) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2014 Skønt det går den rigtige vej og hvor er han dejlig :kuller Har de fundet ud af hvad det er? De regner med det er blærebetændelse. Så vi kan se frem til 7 dages behandling. Håber at blive klogere til stuegang men vi er nogen af de sidste i køen, da han har det godt. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2014 Nå okay :blush Men god fest så :)Takker :D Vi har bare flere familier der skal passes... Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2014 At Malouskis vand gik i nat :loveshower Jaaaaa det er altså spændende! :bd Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2014 At jeg har købt nye støvler til MIG selv :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2014 Bella Gry har for første gang SOVET en hel nat! :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2014 At jeg har købt nye støvler til MIG selv :loveshower Må vi seeeee? :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2014 At jeg har fået lov at sove lang middagslur :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2014 Bella Gry har for første gang SOVET en hel nat! :yayDet er virkelig noget at glædes over. Håber det fortsætter :kiss Share this post Link to post Share on other sites