HemmeligBKpige

Hemmelig ;) Afsløringen!

397 indlæg i dette emne

Pandamor er jo ikke begyndt på job for nyligt, så det jo næppe hende.

Spørgsmålet er hvem der lyver, for den person det er, har højst sandsynligt sagt at det ikke er hende, så på den konto, tror jeg ikke vi kan udelukke nogle ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pandamor er jo ikke begyndt på job for nyligt, så det jo næppe hende.

Spørgsmålet er hvem der lyver, for den person det er, har højst sandsynligt sagt at det ikke er hende, så på den konto, tror jeg ikke vi kan udelukke nogle ;)

Jeg tror faktisk at du har ret... det er fordi vi måske kom lidt for tæt på den sande identitet - uha det er snu tænkt af TS - din lille luskebuks ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pandamor er jo ikke begyndt på job for nyligt, så det jo næppe hende.

Spørgsmålet er hvem der lyver, for den person det er, har højst sandsynligt sagt at det ikke er hende, så på den konto, tror jeg ikke vi kan udelukke nogle ;)

I kan jo udelukke os, der ikke har arbejde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også helt klart der er en frk. luskebuks, der prøver t lokke os på vildspor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaja. HVIS hun har job :P Haha!

Ej, det er så spændende, hvem det er.. Jeg håber, at vi snart får det at vide.. Det må være så vildt for Ts, at det gik så hurtigt :wub

Redigeret af Fru SP

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke en luskebuks piger :) alle ledetrådene jeg har givet er rigtige :)

Vi er begyndt at fortælle det til famile og venner, men vi er blevet enige om at vente med at fortælle det til vores respektive arbejdspladser til "den kritiske periode" er "overstået". Alene fordi HVIS der skulle gå noget galt, ville de jo så vide at vi prøver igen.

Så er ked af det, men der er desværre ingen afsløring før slut august/start september :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke en luskebuks piger :) alle ledetrådene jeg har givet er rigtige :)

Vi er begyndt at fortælle det til famile og venner, men vi er blevet enige om at vente med at fortælle det til vores respektive arbejdspladser til "den kritiske periode" er "overstået". Alene fordi HVIS der skulle gå noget galt, ville de jo så vide at vi prøver igen.

Så er ked af det, men der er desværre ingen afsløring før slut august/start september :(

Det kan jeg godt forstå at I vælger at gøre - for det er rarest at komme over den kritiske periode inden... vi skal nok ku klare spændingen lidt endnu. Det er bare flot at du kan! Men glæder mig stadig til at høre hvem du er. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke en luskebuks piger :) alle ledetrådene jeg har givet er rigtige :)

Vi er begyndt at fortælle det til famile og venner, men vi er blevet enige om at vente med at fortælle det til vores respektive arbejdspladser til "den kritiske periode" er "overstået". Alene fordi HVIS der skulle gå noget galt, ville de jo så vide at vi prøver igen.

Så er ked af det, men der er desværre ingen afsløring før slut august/start september :(

Tillykke med den positive test... Jeg forstår godt I lige vil over den kritiske periode, men jeg glæder mig til afsløringen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen anelse om, hvem du er og gider ikke i gang med nogen regnestykker. Men er rigtig glad på dine vegne og glæder mig som de andre herinde til den endelige afsløring :yay Hvor er det fantastisk med endnu en ny lille baby på vej. Ih det glæder jeg mig altså også til engang :7himmel

Hvad har familie og venner sagt til den dejlige nyhed?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt, stort tillykke :yay

er godt nok spændt på afsløringen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke en luskebuks piger :) alle ledetrådene jeg har givet er rigtige :)

Luskebuks var heller ikke sådan ment ;) jeg tror skam på ledetrådene - tænkte bare at du måske havde været herinde og kommentere som 'dit andet jeg' aka din normale profil...hvilket jo ville være ganske snedigt ;)

Forstår skam godt at I ikke vil afsløre noget, er jo bare så nysgerrig...og il gerne vide om jeg har gættet rigtigt! Men forventningens glæde er jo også stor, så jeg væbner mig med tålmodighed, og krydser fingre for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaa, kommer hjem fra ferie til billede af en positiv test :glad Stort tillykke. Hvor er det fantastisk det gik så hurtigt :yay

Vi skal nok styre vores nysgerrighed et par måneder -selvom det bliver svært :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luskebuks var heller ikke sådan ment ;) jeg tror skam på ledetrådene - tænkte bare at du måske havde været herinde og kommentere som 'dit andet jeg' aka din normale profil...hvilket jo ville være ganske snedigt ;)

Forstår skam godt at I ikke vil afsløre noget, er jo bare så nysgerrig...og il gerne vide om jeg har gættet rigtigt! Men forventningens glæde er jo også stor, så jeg væbner mig med tålmodighed, og krydser fingre for jer :)

:ditto ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luskebuks var heller ikke sådan ment ;) jeg tror skam på ledetrådene - tænkte bare at du måske havde været herinde og kommentere som 'dit andet jeg' aka din normale profil...hvilket jo ville være ganske snedigt ;)

Forstår skam godt at I ikke vil afsløre noget, er jo bare så nysgerrig...og il gerne vide om jeg har gættet rigtigt! Men forventningens glæde er jo også stor, så jeg væbner mig med tålmodighed, og krydser fingre for jer :)

Det er jo ikke til at sige :) der er jo virkelig mange der har været inde at sige det ikke er dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Familie og venner er blevet glade :) ikke på samme niveau som første gang - tror jeg er meget normalt. Men glæder sig rigtig meget på vores vejne :)

Grunden til det også er blevet afsløret så hurtigt, er fordi vi simpelthen ikke kunne tie stille, da et vennepar fortalte at de venter sig D. 8. Marts, kun en uge inden os :yay og han er fotograf, så det kunne være vi skulle have taget veninde gravid billeder (tyvstjålet fra Tinkerbell og Mette ;) )

Ellers går det godt. Glæder mig til at få vandrejournal, så vi også snart kan få tid til NF :yay

Jeg FØLER at alt er som det skal være, og gider egentlig ikke bekymre mig når der ikke er grund til det. Men glæder mig til at komme ind i andet trimester, det er altså en vigtig milepæl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med dig? :kram2 Dejligt at familien blev glade (selvfølgelig gjorde de det med den guldklump I allerede har lavet :wub), men ja det er nok ikke så sensationelt som første barn ;) Hvornår skal du til NF? Og hvor langt er du egentlig nu? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med dig? :kram2 Dejligt at familien blev glade (selvfølgelig gjorde de det med den guldklump I allerede har lavet :wub), men ja det er nok ikke så sensationelt som første barn ;) Hvornår skal du til NF? Og hvor langt er du egentlig nu? :)

Hvor er det sødt af dig at spørge :kram2

Overall går det godt! Men har været meget ramt af kvalme her i varmen, er sikker på det er den der tricker det. For når jeg er på arbejde (hvor der er klimaanlæg) har jeg det ganske udemærket. Kan også godt mærke trætheden, men ikke helt i samme omfang som sidst, hvor jeg sov hver dag jeg kom hjem fra arbejde. Nu kan jeg sagtens være frisk til ved 22 tiden, bare helst liggende på sofaen ;)

Jeg er 7+1 idag. Har bestilt tid til NF D. 6. september - hold op hvor vi glæder os :yay

Jeg er dog lidt i konflikt med mig selv. Arbejdet er begyndt på ferieplanlægningen for vinterhalvåret (oktober -april), og synes jo det vil være god stil at informere om en barsel med start medio februar (fordi der ikke kan være så mange væk af gangen), men vil jo helst vente til efter NF - what to do?? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var det ikke en idé at tage en snak med din chef om en uges tid eller to og sige lige ud, at du egentlig helst ville vente med at sige noget til efter NF, men at du af hensyn til ferieplanlægningen lige vil nævne, at du forhåbentlig går på barsel i februar, og at du gerne vil vente med at fortælle om det til resten af arbejdspladsen indtil NF forhåbentlig er vel overstået?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men de ansætter vel en barslesvikar i stedet for dig, så på den måde kommer du vel ikke til at mangle i vagtplanen?

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var det ikke en idé at tage en snak med din chef om en uges tid eller to og sige lige ud, at du egentlig helst ville vente med at sige noget til efter NF, men at du af hensyn til ferieplanlægningen lige vil nævne, at du forhåbentlig går på barsel i februar, og at du gerne vil vente med at fortælle om det til resten af arbejdspladsen indtil NF forhåbentlig er vel overstået?

Vi skal aflevere ferieønsker på onsdag, så det skulle være for at sige det nu.

Vores chef inddrager os altid i ferieplanlægningen, han siger ikke bare godkendt/ ikke godkendt. Hvis noget ikke lige kan gå op, plejer vi at tage en snak om det. Det er jo f.eks typisk jul og påske. PT er reglen at der må være to væk af gangen, og det ved jeg ikke om vil være anderledes når jeg skal på barsel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men de ansætter vel en barslesvikar i stedet for dig, så på den måde kommer du vel ikke til at mangle i vagtplanen?

(null)

Det tror jeg sgi ikke :) det bliver slet ikke brugt vikarer på min arbejdsplads, så bliver der bare omrokeret ;)

Men JEG oplever ikke at der er så meget arbejde, at der vil komme en afløser fast i hele min barsel :) men der skal stadig være et vidst antal mennesker på arbejde for at opretholde virksomhedens visioner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NU tror jeg altså, at jeg har gennemskuet hvem du er ;)

Hm. Mht til ferier osv, så tror jeg også at jeg ville tage en snak med chefen og se om ikke I kunne finde ud af noget uden at indvie alle i det. Måske kan han sige, at næste år er det ok, at der er 3 væk i påsken og du så er den ene af dem. Vi var f.eks blevet inviteret til Italien af mine svigerforældre en påske, så jeg havde aftalt med min chef at det var ok, at jeg fik ferie længe inden de andre havde besluttet sig, så vi kunne sige endegyldigt ja eller nej til rejsen. Det kunne du måske sige, hvis nogle kollegaer undrer sig over, at netop du skulle have fri :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har valgt ikke at sige noget.

Det er kun påsken som kan være "kritisk". Men hvis det så er det eneste tidspunkt de har brug for en afløser pga en barsel, så går det nok også :)

Jeg/vi har det bare bedst med at vente til efter NF. For HVIS vi nu skulle være uheldige at abortere, vil arbejdsgiver ko vide at vi prøver igen, og det har vi ikke lyst til.

Countdown: NF 6/9 :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har valgt ikke at sige noget.

Det er kun påsken som kan være "kritisk". Men hvis det så er det eneste tidspunkt de har brug for en afløser pga en barsel, så går det nok også :)

Jeg/vi har det bare bedst med at vente til efter NF. For HVIS vi nu skulle være uheldige at abortere, vil arbejdsgiver ko vide at vi prøver igen, og det har vi ikke lyst til.

Countdown: NF 6/9 :yay

:yay :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille opdatering 10+1

Har fået taget blodprøve til dobbeltesten idag, ih hvor jeg GLÆDER mig til NF. Men er også nervøs!

Synes faktisk det fylder endnu mere denne gang, om alt er okay, fordi der i forvejen er et barn, vil det jo betyde rigtig meget for opmærksomheden til det barn, hvis Spire er et barn med "vanskligheder". Giver det mening?

Samtidig tænker jeg jo, at vi lige nu ikke har grund til at bekymre os. Ind til videre er alt normalt, jeg synes maven vokser, dog står vægten stille, men det er jo også meget normalt i første trimester.

Jeg havde bækkenløsning i min første graviditet, og der er derfor stor risiko for at det kommer igen. Allerede nu har jeg ondt i lænden først på aftenen, så det tegner ikke godt. Men det er jo ikke farligt, og er forberedt på det denne gang, så tager det lidt som det kommer. Hvis det bliver helt skidt, håber jeg at kunne nøjes med en deltidssygemelding som sidst.

Jeg glæder mig til jeg kan fortælle det på arbejdet! Synes faktisk det er svært at holde hemmeligt efterhånden, er hele tiden ved at tale over mig.

Vi har prøvet at tale lidt om navne, men vi er faktisk på helt bar bund, så vi venter med tale meget mere om det til vi kender kønnet :)

Glæder mig også til at afsløre mig selv herinde, det er faktisk ikke sjovt at have hemmeligheder overfor jer piger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER