boge

utålmodig:-)

23 indlæg i dette emne

Hej junigruppe, er I andre også ved at være godt utålmodige :huh ? jeg tænkte vi kunne sende hinanden lidt ve-dust :bd :bd herinde i håb om at vi ikke skal gå alt for meget over tid men de kære Juni bebser :baby2 . Jeg har først termin på mandag, men er godt utålmodig. Jeg synes brysterne er blevet lidt ømme igen :hophop , og plukveerne kommer tiderne. Hvad med jer andre -_- mange hilsner Helle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes ikke der sker meget her. Har også først termin om 8 dage men havde regnet med at føde en del før tid og nu virker det lidt som om der ikke sker noget som helst nogensinde haha!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig utålmodig.. Har en masse smerter, men ingen bebs endnu... Har termin i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde termin den 1/6 og jeg er ekstremt utålmodig - grænsende til at jeg snart har lyst til at tude over det (de kære hormoner).

Synes bare ikke der sker en dyt selv om det niver i lænd og bækken og jeg har fået at vide at jeg ikke har meget livmoderhals tilbage...

Masser af :bd :bd :bd til alle med håb om snarlige fødsler! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uh ha MrsAndersen sender lige en masse din vej pu ha kom nu ud :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uh ha MrsAndersen sender lige en masse din vej pu ha kom nu ud :bd :bd :bd

Tusind tak - håber det virker :)

Og det samme til dig :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg har godt et par uger til termin, og har det generelt fint, så jeg er ikke specielt utålmodig endnu.. Det er vist også godt det samme, for der er minus under optakt. Det er ikke engang hver dag, jeg opdager en plukve, såeh...:-p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 13 dage til termin, men er mega utålmodig fordi jeg har væske overalt i kroppen og er kæmpe stor.

Jeg drikker hindbærbladthe, hopper i trampolin og tager fodbad med massage og håber det hjælper ;-)

Vestøv til ale jer andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hi hi gad godt se dit trampolinhop, hvis du har så meget væske i kroppen:-) :bd ve-støv din vej. Her sker der heller ikke det fjerneste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er sikkert ikke kønt ;-)

Tak, sender også lidt til dig....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Termindag og jeg tror mindsanten at vandet er gået her kl. 7 uh ha men ingen veer endnu:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Termindag og jeg tror mindsanten at vandet er gået her kl. 7 uh ha men ingen veer endnu:-)

Weeee! SÅ kan der ikke gå lang tid nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Termindag og jeg tror mindsanten at vandet er gået her kl. 7 uh ha men ingen veer endnu:-)

Ihh hvor spændende!! Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Termindag og jeg tror mindsanten at vandet er gået her kl. 7 uh ha men ingen veer endnu:-)

Held og lykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Veerne startede først kl. 13,45 hvor jeg var inde til tjek på sygehuset:-) herefter fik vi lov til at lige tage lidt i byen og skulle være tilbage kl. 16.30, men allerede kl. 15.30 gik vi til fødegangen her var der kun 2 min ml. veerne. Jég var 6 cm åben. i løbet af 1 time åbnet jeg mig de 10 cm og hun er født kl. 16.45. Så ja tak en hurtig fødsel til mig igen :yay Hun er helt igennem fantastisk med sit sorte hår 4205g og 54 cm :loveshower Så nu sender jeg vestøvet videre i håb om at I andre må få lige så lette fødsler :glad Mange hilsner baby Jesephine og Helle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lyder som en rigtig god fødsel! Så skønt!! Tillykke!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow - drømmefødsel! Sådan en kunne jeg godt leve med :loveshower

Stort tillykke med den lille bebs!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke! Lyder som en skøn fødsel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med datteren... lyder som en drømmefødsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NU er jeg altså klar :gravid Med kun 3 timer til termin, så er der vist ikke længere nogen chance for at jeg føder før tid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER