Guest M's mor

Må man prale lidt ;)

6 indlæg i dette emne

Jeg har længe kæmpet med min vægt, og det er aldrig lykkes at tabe mig. Og når der ikke sker noget giver jeg op og falder i.

Jeg manglede stadig at tabe mig 12 kg fra da jeg var gravid og udover det vil beg gerne smide yderligere 20 kg.

Vores vægt har i nogle måneder været gået i stykker og vi har langt om længe fået en ny. I morges stod jeg op og jeg har siden sidst tabt 8 kg. Har ikke gjort det vilde. En periode tog jeg nupo pulver, skal jeg i gang med igen, men er blevet bedre til at droppe søde sager (dog ikke cola), spiser generelt mindre, og så har jeg i forbindelse med bryllup ikke spist meget. Så alt sammen tæller.

Men det har givet mig et boost til at fortsætte :) og nu tror jeg på det nok skal lykkes.

Havde faktisk frygtet jeg havde taget på, for det følte jeg. Men snydt blev jeg der ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:yay dejligt at det går den rigtige vej med vægten. Du skal da næsten være med i taberdysten :) det er den der holder min motivation oppe, for t smide de sidste 7 kilo. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay Sejt. Det skal man prale med. Godt gået.

:toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt! :yay

Håber du kan holde gejsten og tabe dig resten også :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay dejligt at det går den rigtige vej med vægten. Du skal da næsten være med i taberdysten :) det er den der holder min motivation oppe, for t smide de sidste 7 kilo. :)

Jeg har overvejet det for så har man nogen der holder øje, men er sku bange for hvis jeg falder i og ikke har tabt noget men så tager på :(

Men må lige se hvordan det går den næste tid og så kan det være jeg skal melde mig på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker. Hvor er i søde.

Vi krydser finger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER