DitteJ

Hjælp! - Hvordan får jeg folk til at prøve et nyt tøjmærke?

7 indlæg i dette emne

Jeg har tidligere lavet en post om rabat på baby-, børne- og ventetøj tøj fra Frugi. Jeg har fået en rabatkoden som "gulerod" til at introducer mærket med, men nu har jeg så lige fundet ud af, at jeg ligger nr. chok ud af de 12 crusaders vi er i år. Det er, siden januar, kun lykkedes for mig at friste 2 til at vove pelsen - Og den ene er min mor!

Derfor kunne det være vildt dejligt, at høre hvad der skal til, eller måske mere, hvad der afholder jer fra (at prøve) mærket. Fik respons fra nogle enkelte i sidste post, men ville være utroligt dejligt med flere.

Det er et super kvalitetsmærke, til en god pris, og det er øko bomuld og bliver produceret under ansvarlige forhold.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har tidligere lavet en post om rabat på baby-, børne- og ventetøj tøj fra Frugi. Jeg har fået en rabatkoden som "gulerod" til at introducer mærket med, men nu har jeg så lige fundet ud af, at jeg ligger nr. chok ud af de 12 crusaders vi er i år. Det er, siden januar, kun lykkedes for mig at friste 2 til at vove pelsen - Og den ene er min mor!

Derfor kunne det være vildt dejligt, at høre hvad der skal til, eller måske mere, hvad der afholder jer fra (at prøve) mærket. Fik respons fra nogle enkelte i sidste post, men ville være utroligt dejligt med flere.

Det er et super kvalitetsmærke, til en god pris, og det er øko bomuld og bliver produceret under ansvarlige forhold.

Jeg har været inde og kigge flere gange, men det er simpelthen ikke min stil. Konceptet er super, men jeg vil jo helst bruge pengene på tøj jeg kan lide. Desværre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg svarer sjældent når det er noget med reklame og den slags.... Er ofte i tvivl om det er noget BK har godkendt, og jeg tror måske andre har det ligesådan. Man vil jo helst ikke opmuntre til alt for meget "spam" ;)

Så måske ville det hjælpe hvis du lige fik et "ok" fra Ki eller Martin, til at promovere herinde.... Så kan du altid lige skrive i dine tråde at det er ok med dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg svarer sjældent når det er noget med reklame og den slags.... Er ofte i tvivl om det er noget BK har godkendt, og jeg tror måske andre har det ligesådan. Man vil jo helst ikke opmuntre til alt for meget "spam" ;)

Så måske ville det hjælpe hvis du lige fik et "ok" fra Ki eller Martin, til at promovere herinde.... Så kan du altid lige skrive i dine tråde at det er ok med dem :)

Enig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber næsten udelukkende kun tøj, jeg selv har stået med i hænderne, eller som jeg har hørt andre tale godt om.

Jeg kan ikke se, at i har en dansk hjemmeside, hvilket er et minus for mig.

Og så er jeg ret skeptisk overfor brugere, der ikke har mange besvarelser, der skriver indlæg, som dybest set er reklamer. Det virker for mig bare som om de har oprettet brugeren for at bruge den som reklamesøjle, og det er spam i mine øjne, så jeg går væk fra indlægget uden først at tage stilling til, om det virkeligt er et godt tilbud eller ej. Jeg kan godt selv finde rabatten, hvis det er noget jeg ønsker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg ikke set dit forrige indlæg, men har lige hurtigt kigget og Jeg køber generalt ikke på nettet og SLET ikke fra en UK side. For mig er det for besværligt hvis noget skal returneres. Og for ikke at sige jeg ikke ved hvordan det er i størrelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak de damer, for tilbage meldingerne :) Det er virkelig en stor hjælp.. :super

Først vil jeg sige, at jeg skriver som privat person, og ikke er på nogen lønningsrulle fra Frugi!

At jeg ikke har så mange indlæg herinde, handler om at jeg er ganske ny mor, og endnu ikke har haft brug for så meget hjælp og råd. Eller har kunne finde svar ved at søge i gamle indlæg! Bare fordi jeg ikke skriver, betyder det jo ikke at jeg ikke læser med. Jeg oplever bare tit at man nemt kan blive slået i hovedet eller misforstået i forums som bk. Derfor holder jeg mig lidt tilbage. Oprettede den her profil for noget tid siden, efter at have været løs på bryllupsklar i laaannngg tid!

Mht. om det er "godkendt", så skrev Martin i den oprindelige post, og jeg svarede, med han skrev aldrig tilbage at / om jeg havde gjort noget forbudt. Og det tog jeg som at det var ok.. Men ved det da ikke nu det bliver nævnt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER