MaBa

En lille update :-)

5 indlæg i dette emne

Jeg er nu 22+4 uger henne. <3

Mærker spark og møffen rundt hver dag, flere gange om dagen.

Farmand ligger troligt med hånden på maven hver aften, og mærker Luna's rumsteren rundt.

Kvalmen er stort set væk og svimmelheden er sjælden.

Maven ligner nu en rigtig baby-hule og folk spørger ofte: "hvornår skal det være?"

- Jeg eeeelsker at være gravid, trods bækkensmerter og plukveer.

Jeg lider af gigt, og fik sidste år konstateret betændelse i bækken og rygsøjle. Mit bækken er begyndt at brokke sig meget, og for ikke at gøre mig helt immobil, bliver jeg sat igang når jeg rammer 37+0. - Så vi ved at lillesøster Luna ankommer i september, men jeg har altså ingen intentioner om at forlade jer herinde :-)

Udstyret.. Åha, alt det babyudstyr! Jeg har shoppet amok i babytøj, så dér er vi faktisk dækket ind med 3 sæt i str. 50 og 7-8 sæt i str. 56, samt lidt i str. 62.

Barnevognen incl. lift, madrasser og pusletaske er bestilt, og ankommer i august. Puslekommode er købt og venter i kælderen. I næste uge henter vi tremmesengen - en sort Brio Cot Two. Dyne og et par sæt sengetøj er købt.

Vi mangler stadig autostol, babyalarm, vugge og nogle småting som fx. lidt ekstra stofbleer, cremer osv.

Sengerand, puslepude og ammepude har jeg fundet og skal bare købes. Har totalt forelsket mig i Smallstuff lilla med stjerner..

Men nu varer det ikke længe før jeg kaster mig ud i "rykke værelser rundt", så vi kan få det store soveværelse, Magnus kan få sit storebror-værelse (Med TV! ;-) ) og Luna kan få sin lille pige-oase, som jeg glæææder mig til at indrette!

Så langt er vi nået her :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Luna - sikke et fint navn :loveshower

Ååårh, hvor er i kommet langt! Der er selvfølgelig heller ikke helt ligeså lang tid til september som slut oktober, men alligevel så bliver jeg altså lidt misundelig.

Hvilken puslekommode har i købt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaa, jeg vil helst have det hele på plads i forholdsvis god tid.

Vi har købt denne:

kcxl34.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaa, jeg vil helst have det hele på plads i forholdsvis god tid.

Vi har købt denne:

kcxl34.jpg

Lige på besøg fra december. Det er da en vanvittigt lækker puslekommode, hvor har I fundet den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er fra Babysam, men vi har købt den på DBA :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER