Havbaek

Dråber til at forbygge sygdom med, men hvad hed det??!

10 indlæg i dette emne

Ja som overskriften lyder læste jeg engang en lille artikel i et ugeblad om dråber man kunne give til de små når de skulle starte i DP/børnehave/skole.

Så de ikke blev så let modtagelige for div. smitte tilfælde med hoste og det.

Men hvad det tilskud hedder kan jeg ikke huske og ugebladet er forlængst smidt ud <_<

Hvad giver I?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Måske Enchinaforce http://rebeccapersson.com/2011/10/onsdags-urten-rod-solhat/

Men man skal være meget påpasselig med at give det til børn.

I selve produktets indlægsseddel står følgende: ​

Børn

Erfaring med behandling af børn er utilstrækkelig. Echinaforce ikke bør anvendes til børn under 12 år uden lægens anvisning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker Bio strath - kan dog ikke huske helt hvordan det staves...

Jeg har ingen erfaring med det selv, men har tit set reklamer for det.

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det eneste jeg husker er at det var et indviklet navn og vist nok indeholde nogle urter også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også bio strath

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Biostrath er det der falder mig ind, og det er også det vi har brugt herhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er Bio Strath, men jeg har nu laest om flere, der ikke tror paa det mere efter sygdom i starten af DP/VS...

Probiotica, D-Pearls, fiskeolie/levertran, C-vitamin og sund mad og drikke :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har brugt, og bruger stadig, On Guard Olie fra doTerra. Den styrker immunforsvaret og slår virus og bakterier ihjel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også været glade for Biostrath staves? Vores datter var meget syg efter mange tænder fik hele sit tandsæt på 3 mdr. også 3 års tænder. så vi fik anbefalet biostrath til boozte immunforsvaret. man skal bare huske at det lige som med så meget helsekost tager små 3 mdr. før det reelt virker og barnet skal været rask når man starter op på det. Og man må ikke glemme dem for mange dage i træk. Men Laura var sjældent syg derefter, om det så rent faktisk var Biostrath eller den sunde varieret kost aner jeg helt ærligt ikke, men turde ikke stoppe, så fortsatte et godt stykke tid og stoppede så i sommerperioden hvor det ikke vrimler med helt så mange virus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har altid fået biostrat eliksir. Dråberne synes vi ikke virkede. Men det skal gives når man begynder at mærke man skal være syg. For tager man det hver eneste dag så bliver man imun over for det. Det oplevede min fætter i hvert fald.

Vi har den fast stående i køleskabet g tager det når vi kan mærke der er optræk til noget g madison får det også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER