Rjs

Kreative ide'er??

47 indlæg i dette emne

Så er jeg blevet færdig med denne elefant - ventetiden skal jo gå med noget :-)

ojkZm16.jpg

Så fiin!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh altså.. hvor er de bare fine!!

 

Rigtig gode farver til pige udgaven. kan godt li at de er tøsede uden at være alt for prinsesse lyserøde :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg 'blander' mig lige :) opskriften (eller et link til den) ligger i Mettes krea tråd :) (http://www.babyklar.dk/forum/17637/mettes-diy-trad.html/#entry388993)

min mor har nemlig også lavet en til lillepigen :) XMgGsVr.jpg

Den er bare rigtig fin - og rigtig gode farver :-) ørene er simpelthen ikke til at stå for...min ældste på 14 er så forelsket i den at jeg overvejer at lave en til ham for sjov....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er bare rigtig fin - og rigtig gode farver :-) ørene er simpelthen ikke til at stå for...min ældste på 14 er så forelsket i den at jeg overvejer at lave en til ham for sjov....

Det synes jeg da bare du skulle! :) den er da super sød! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi fået lavet en sengerand herhjemme.

Og min mor har hæklet endnu en bamse + strikket en 'pose/dragt'

oGRxBIT.jpg

hBCnkIM.jpg

MAiL7AJ.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fiint!

Især den hæklede bamse :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nu helt vild med den kørepose-dragt, den ser bare dejlig "vamset" ud :-) Bamse og sengerand er også rigtig søde. Nu kan baby roligt komme :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nu helt vild med den kørepose-dragt, den ser bare dejlig "vamset" ud :-) Bamse og sengerand er også rigtig søde. Nu kan baby roligt komme :-)

Mange tak! :) ja dragten er blevet rigtig blød! Den er så dejlig :) har dog vist krævet en del 'banden' fra den kommende mormor og været pillet op 2-3 gange før den blev til :-D netop fordi garnet var meget anderledes end det i opskriften tiltænkte.

Men rigtig dejligt med en 'Mormor' som vil, og kan. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babytæppe til lillepigen :) Med pladevat i mellem og fleece på bagsiden:

j9hIcgN.jpg

Nu må hun altså gerne snart komme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babytæppe til lillepigen :) Med pladevat i mellem og fleece på bagsiden:j9hIcgN.jpg

Nu må hun altså gerne snart komme!

Hvor er det fint!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

oiBPXjl.jpg

Så fik jeg sneglet mig færdig m lillebrors overtøj!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

oiBPXjl.jpg

Så fik jeg sneglet mig færdig m lillebrors overtøj!

Hold op hvor er det fint!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw hvor i kan.

 

Jeg er lige gået igang med at brodere en julekalender.

Hvis jeg har mod på mere DIY når den er færdig (om laang tid) så tror jeg at jeg skal igang med at lære at hækle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nåede jeg også lidt væg-pynt til lillepigens værelse:

irTSRhr.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det nogle fede ting i alle sammen har fået lavet... Jeg har 10 tommelfinger når det kommer til sådan ting.... Synes virkelig det er nogle fine bamser der er blevet hæklede... Her hjemme er alle søskene der er 5 i alt i alderen 4 til 15 år blevet sat til at lave et billede til lillebror og her er hvad der kom ud af det.... Så nu her 5 dage over termin må han meget gerne snart komme....

post-6544-0-03133100-1383667128_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nåede jeg også lidt væg-pynt til lillepigens værelse:

irTSRhr.jpg

Ej hvor fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det nogle fede ting i alle sammen har fået lavet... Jeg har 10 tommelfinger når det kommer til sådan ting.... Synes virkelig det er nogle fine bamser der er blevet hæklede... Her hjemme er alle søskene der er 5 i alt i alderen 4 til 15 år blevet sat til at lave et billede til lillebror og her er hvad der kom ud af det.... Så nu her 5 dage over termin må han meget gerne snart komme....

Sikke en god ide med billede fra alle søskende, det er da for hyggeligt :)

Uf overtid - er det hårdt ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fine sager :-)

Er lige ved at syg nyt betræk til voksipose, det skulle også snart være færdigt ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en god ide med billede fra alle søskende, det er da for hyggeligt :)

Uf overtid - er det hårdt ?

ja vente tiden er bare lang nu... Men nok også forde jeg sket ikke havde tænkt tanken det kunne være jeg gik over termin da jeg de to gange jeg før har født har været 19 dage og 10 dage før termin... Jeg har fået tid til at blive sat i gang på søndag, men vil så gerne gå i gang selv da jeg synes det er så spændene / hyggeligt at gå det hjemme med veer de første timer.... Og det vil jeg jo gå glip af hvis de vælger at tage vandet søndag... Så krydser virkelig finger for der sker noget inde da... Det er vist en lille bestemt fyr der gemmer sig i maven...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja vente tiden er bare lang nu... Men nok også forde jeg sket ikke havde tænkt tanken det kunne være jeg gik over termin da jeg de to gange jeg før har født har været 19 dage og 10 dage før termin... Jeg har fået tid til at blive sat i gang på søndag, men vil så gerne gå i gang selv da jeg synes det er så spændene / hyggeligt at gå det hjemme med veer de første timer.... Og det vil jeg jo gå glip af hvis de vælger at tage vandet søndag... Så krydser virkelig finger for der sker noget inde da... Det er vist en lille bestemt fyr der gemmer sig i maven...

Ja han har vist sin egen mening :) Heldigvis er der jo lige et par dage, med mulighed for selv at gå igang inden søndag, jeg skal nok krydse fingre for dig :) Og ellers skal det nok blive en super fødsel alligevel, anderledes er jo heldigvis ikke nødvendigvis dårligt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det nogle fede ting i alle sammen har fået lavet... Jeg har 10 tommelfinger når det kommer til sådan ting.... Synes virkelig det er nogle fine bamser der er blevet hæklede... Her hjemme er alle søskene der er 5 i alt i alderen 4 til 15 år blevet sat til at lave et billede til lillebror og her er hvad der kom ud af det.... Så nu her 5 dage over termin må han meget gerne snart komme....

Det er da et super fint billede - rigtig god ide :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER