tsecret

Hvad står der i din vandrejournal?

5 indlæg i dette emne

I forbindelse med nakkefoldsscanning?

Jeg har jo fået ny vandrejournal hvor dataerne fra nakkefoldsscanningen så er tabt... Så det forsøger jeg nu selv at udfylde...

Hvad står der hos jer ved "Odds for DS udmeldt til kvinden"? Er det skrevet på formatet 1:12000 eller bare lav? Eller noget helt andet?

Og er der udfyldt en linje under "Ultralydsscanning"? I så tilfælde, hvilke felter er udfyldt hvordan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I min har hun skrevet odds'et, dvs 1: står der jo allerede så hun har bare skrevet tallet 18722. Under ultralydsscanning står datoen, hvor langt hun scannere jeg var til nf 13+1, fra UL vægt til konklusion har hun bare sat en streg g skrevet nf scanningen, og så har hun skrevet Her (for Herlev i undersøgelsessted) samt sine initialer (ulæselige). Initialerne skal du jo så bare springe over :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min journal står der ikke tallet. det får vi nemlig slet ikke oplyst. Vi får blot at vide om der er lav eller høj risiko. dette betyder at der i min journal blot står Lav risiko. Ovenover står der datoen for selve NF scanningen. Håber det hjælper dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der står "13u + 2" i det blå felt, og udfyldt "986" i det felt. Hvor "1:" er forudfyldt.

Under ultralydsscanning er udfyldt data vedrørende misdannelsesscanningen: dato, gestationsalder, "normal gennemscanning + <3", nummeret på afdelingen og jordemoderens initialer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min står der bare lav risiko for ds. Vi fik ikke oplyst tallet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER