Posted May 27, 2013 5 dage over termin, det vil sige i går d. 26/5, blev vi forældre til en smuk smuk pige. :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2013 Stort tillykke med hende :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2013 Jubii... Stort tillykke med hende, nyd det, det er helt fantastisk ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2013 Stort tillykke med din længe ventede prinsesse :) hvor er det dejligt at ventetiden er ovre :) Nu skal i bare nyde jeres lille pus - denne tid er fantastisk (og lidt hård - men fantastisk! ) Min lille mus ligger og sover på brystet lige nu - der er ikke noget bedre i verden ! Diana Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2013 Stort tillykke med hende :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2013 Åh... Endelig :) stort tillykke med hende... :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2013 Stort tillykke her også! Gættede du ikke på at føde 2 dage før termin som jeg gjorde? Jeg gættede i hvert fald på at føde 5 dage efter som du gjorde :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2013 Stort tillykke her også! Gættede du ikke på at føde 2 dage før termin som jeg gjorde? Jeg gættede i hvert fald på at føde 5 dage efter som du gjorde :D Haha jo det er da vist egentlig rigtigt :D Sjovt nok! Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2013 Tusinde tak til jer alle :biglove Share this post Link to post Share on other sites