Posted May 26, 2013 Har læst flere steder at madrassen skal skiftes ud i barnevognen, men den madras vi har fået med er ikke sådan en tynd slatten en men virker som en god en? Fik også en lang demonstration i butikken inden vi fik den med hjem, og der nævnte han intet om madrassen skulle skiftes. Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2013 Emmaljunga er begyndt at levere gode madrasser med deres barnevogne og ikke bare de der pynte nogen. Da vi hentede vores kombi sidste uge var det dog en pyntemadras og de sagde at kombi vognene ikke fik de gode madrasser med endnu. Det var jeg dog blevet lovet så jeg klagede ret så meget! Fik så en rigtig madras da jeg truede med at købe autostolen i en anden butik så ;) Så det kan sagtens tænkes du har fået en ok tyk madras med fra start :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2013 Vi har en Emmaljunga barnevogn og fik afvide at madreserne er blevet meget bedre, men at de stadig anbefalede ny madres hvis man ville bruge den til et tungt barn. Vi regner med at bruge barnevognen helt til William er 2,5 3 år og vil derfor have en bedre. Men kombivognen kan da slet ikke huse så stort et barn, så der ville jeg nok ikke. Share this post Link to post Share on other sites