TMaria

Tror jeg vil åbne for februar 14

65 indlæg i dette emne

Ja som overskriften lyde, har testet positiv siden fredag :)

Er i tvivl om termin bliver 31/1 el. 1/2 kommer meget an på hvilken terminsberegner man bruger ;)

Håber der er en masse der snart følger trop, så vi kan få en fantastisk terminsgruppe :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bare på besøg, for at sige tillykke med graviditeten :)

- håber snart du får selvskab

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt :) stort tillykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak begge to:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :) Så dejligt for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med det :) Har selv ligd meldt mig ind i januar gruppen med termin d. 31/1 :) det er udregnet efter fertilitetsbehandling, men den kan jo nå at rykke sig efter scanning!

Måske jeg flytter herover til dig på et tidspunkt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :-)

Er sikker på at der snart kommer flere til :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen, ja håber også der snart kommer nogen, ellers hopper jeg da bare til januar ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den positive test,Maria :-) Jeg tog selv en positiv test torsdag den 23. maj, og den er stadig positiv, så det er jo bare fantastisk! Har regnet mig frem til, at jeg har termin den 1/2-2014, men som du selv skriver, kan det være forskelligt alt efter hvilken beregner man bruger :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :glad

Hvor er det dejligt det er lykkedes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til dig Tina - Så kan vi da følges :-)

Hvordan har du det?

Nogen symptomer?

Og tak for tillykkerne :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg har også en positivtest jeg fik her i igår, tror jeg ender et sted medio februar :)

Håber vi bliver flere :)

EDIT: Tillykke til Jer med jeres positive tests! Hvor lang tid har I forsøgt ? og er det Jeres første ?

(små symptomer her, sådan små kvalme, det ikke noget vildt...kan bare mærke den en smule i halsen. Håber ikke jeg er en af dem der kommer til at lide af bræksyge i starten :P )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Jolene - og velkommen til TG :-)

Det er vores først, og baby lykkedes i 9 cyklus.

Symptomer har jeg en lille smule kvalme, mega ømme bryster, til tider aftagende. Døjer desværre også med en del mave kramper, dem er jeg til gengæld ret bekymret for:( hvad med jer? Hvor længe har I prøvet, første barn? Og går I mange symptomer? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har prøvet i en 7 mdr. så syntes det var på tide, havde sku næsten opgivet lidt...om det overhovedet ville lykkedes au naturel. Men det det så gjort :)

Det også vores første barn.

Jeg har små kvalme engang imellem, så jeg lidt mere sulten end tidligere, så syntes jeg mine bukser kan drille lidt..at de strammer om den nedre del af maven, hvis de sidder forkert. Endda yndlingsbukser der aldrig har været problemer med...så selvfølgelig ømme bryster.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til dig også, Jolenes :-). Jeg har faktisk slet ikke kvalme, dog er mine bryster ret ømme, og er enorm træt, så et eller andet sker der da :-). Nu vil jeg bare gerne snart til lægen, så vi kan få det gyldne bevis aka vandrejournalen, så tror jeg at det bliver mere virkeligt:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår skal I til 1. Læge undersøgelse?

Jeg skal her den 18/6 synes bare der stadig er mega lang tid til :-(

Overvejer om jeg skal få foretaget en TS inden, så jeg kan få mere ro på:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også til første læge undersøgelse den 18 Juni med oprettelse af vandrejournal ect. Så det glæder jeg mig til.

Jeg glæder mig dog næsten endnu mere til den 28ende Juni, der har jeg bestilt TS. Jeg er kun 5+2 pt. de vil kun skanne efter 7ende uge. Kommer til lige at ramme uge 8, men da jeg forsøgte at bestille her omkring Torsdag. Var næsten ALLE dage optaget i hele Juni, der var nok omkring 4 dage ledige i Juni og kun den 28ende der passede med at jeg var kommet over grænsen for at de ville...det blev jeg godt nok lidt overrasket over, men det er også fint nok at være lidt senere henne, så burde de kunne se noget, også selvom jeg skulle have regnet forkert :)

Men syntes generelt til der er lang tid til det hele...jeg vil bare vide baby er ok nu, bliver sund og rask, også kønnet - så jeg kan shoppe amok! og så kan baby bage færdig i ro og mag :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til mit første læge besøg den 19 juni, så meget tæt på jeres :yay . Jeg har også bestilt en TS lørdag den 22 juni, så det glæder jeg mig helt vildt til! Jeg vil bare gerne vide, om der er hjerteslag NU, da det hele stadig er lidt surrealistisk. Jeg havde en eller anden forestilling om, at jeg ville have det såå dårligt osv, men har det faktisk ret godt trods ømme babser og træthed - min kæreste synes selvfølgelig at jeg er skør, men det må også være svært på dem, at sætte sig ind i :P .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har endnu ikke bestilt TS, mest fordi der er så meget de næste par uger, indtil torsdag er jeg ramt af eksamen, fredag får vi håndværkere, lørdag er manden på job, og så er vi næsten ved læge besøget, så kan vi lige så godt vente. Men Nivå vi se hvornår håndværkere er færdige fredag, for kan være vi gør det der ( har læst der er et sted hvor der er "drop-in scanning)

Men hvis jeg kan vente til jeg har været til læge er det jo fint, der er jeg 7+3 så kan jeg måske endda også vente yderligere en uge, har hørt rygter om at en god TS efter uge 8 også i største delen betyder en god NF :-)

Men vil også bare godt vide at baby har det som baby skal have det, og gerne se hjertet blinke nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, ja det er lige med at få det hele til at passe! Jeg er også 8+3 når jeg skal til TS, da jeg også har hørt at det skulle være et godt tidspunkt :-) Yes, der nemlig også drop-in scanning, så hvis man slet ikke kan vente, er det jo en god løsning! Vi må bare vente tålmodigt og tænke på det bedste - selvfølgelig har bebs det godt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig har de det :-)

Jeg tror jeg ser på det hen af vejen:-)

Tror på at alt er som det skal være, den begyndende kvalme og stadig ømme/tunge bryster bekræfter mig bare i at den har de fint :)

Har I nogen fornemmelse for hvad det bliver? Eller hvad håber I ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Allesammen. :)

Jeg er helt helt ny herinde og skal lige lære at finde rundt. Har testet positiv i sidste uge og har regnet mig frem til jeg vist er 4+6 idag og termin medio februar 2014 :)

Det er første gang jeg er gravid og det var ikke planlagt. Kæresten og jeg har dog været sammen i ti år, og har altid gerne ville have børn, så vi er glade og spændte! Men også noget chokerede da vi kun har haft èn enkelt smutter i ti år, og at det så åbenbart var det der skulle til..

Jeg ved overhoved ikke noget om graviditet og er stadig helt rundt på gulvet. Står midt i eksamensperioden og kan ikke lave andet end at google graviditet :wub

Pyha... det bliver svært at komme igennem den sidste eksamen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan sætter man sådan en ticker ind? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre omkring uge 8, god uge 8 = god nf...eller ja, om ikke andet så bare at der er gået mere tid, den ikke er gået bort i..kan man vel sige :)

Jeg har altid troet jeg ville få en pige først, altid forestillet mig det, men syntes ikke jeg som sådan føler den lille spire i maven er dreng eller pige. Måske når jeg kommer længere hen, at jeg får en anden fornemmelse...nu må vi se..

Satser på en kønsskanning også, hvis NF ikke fortæller hvad det er med sikkerhed...og ja, forudsat minispiren klare det igennem de kritiske første 12 uger, håber jeg <3

Nala:

Tillykke og velkommen til :)

Jeg forsøgte lidt...men jeg er i tvivl om det ændre sig. Jeg har fundet en på minticker.dk og så indsat som billede, den står til 5+3 idag, så må se om den har ændret sig imorgen :P

Du ændre det under "mine indstillinger" og så skift signatur.

Kender desuden godt det med eksamen, skal også op næste mandag i en 4 timers skiftlig i ret tungt stof og ja...lige nu går der mere tid med at google baby ting og forums end at læse. Det er bare meget mere spændende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER