TMaria

Tror jeg vil åbne for februar 14

65 indlæg i dette emne

Vi snupper 14 dage på Mallorca :) der er ingen sf os der har været der før, så bliver lækkert.

Vi har fortalt stortset alle at vi venter barn, dog stadig tys på sociale medier.

Men selvom jeg har vænnet mig til tanke om at skulle være mor, kan maven da godt slå knuder når jeg skal fortælle nogen det :-)

Kan godt forstå dig hvis du ender med at fortælle dem det inden, det gør det måske også nemmere i weekenden at der er flere til at "dække" over dig, men forstå også hvis du venter :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lækkert! Hvor skal I hen? :)

Jeg tror stadig ikke jeg har forstået jeg er gravid. ... fik helt hjertebanken da vi snakkede om at fortælle et vennepar det idag. Vi skal til stor fest hos dem i weekenden og de bliver ved med at snakke om at det skal være helt vildt og at vi skal i byen... så bliver nok nød til at fortælle inden hvorfor jeg ikke drikker. . Men lige inden vi skulle til at fortælle det, fortrød jeg...

Tror ikke jeg har forenet mig helt med der der skal til at ske. .. ikke at jeg ikke er glad. . Men puha hvor er det stort!

Andre der har det sådan? ...

Lige på besøg. Jeg synes også, det var helt vildt at fortælle det og tudede hver gang. Min mors første spørgmål var "jamen er I ikke glade?" - jojo, men det er jo helt vildt overvældende.

Og et lille tip, hvis man har underlivsbetændelse, får man penicillin, som fungerer som antabus og derfor må man ikke drikke under behandlingen. Så du kan jo bare have underlivsbetændelse, hvis I lige har brug for lidt tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godaften piger:-) Så har jeg været til 1. Lægebesøg hvor vi fik vandrejournal og talt om fødested osv. Efter tog vi til TS hvor vi fik set hjerteblink og alt så fint ud, så nu er det blevet lidt mere virkeligt og er enorm lettet - det skal I glæde jer til, selv om at der ikke er meget at se! Jeg skal fortælle det til min søster på fredag, så det bliver den føreste i familien der får besked, da det betyder rigtig meget for hende og mig, at hun er den føreste der får den gode nyhed - er spændt på hendes reaktion, for hun ved abslout ingen ting ;-).

Hvor dejligt med en tur til Mallorca - kunne godt nok også snart bruge noget ferie, men det må vente til uge 28 :-)

Har I bestilt NF på en privatklinik TMaria?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fischer -nej vi har bestilt NF på Hvidovre hospital. Fik at vide jeg bare skulle gøre det over nettet, hvilket gør det nemt at få det til at passe med mandens åndsvage skiftende arbejdstider :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fint at man kan det - jeg skal også på Hvidovre :-) Kan man så bestille inden man får en indkaldelse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen allesammen :)

Så er der dømt sommerferie her! havde min sidste eksamen idag. pyyha..

Vores første lægetid var ret kedelig :-/ vi fik bare den der graviditetsbog og så tog hun og lavede en urintest. Det var det...

Skal derop igen d. 10. juli for at udfylde en masse papirer og tage blodprøver.

Hvordan går det ellers med jer allesammen?

Jeg har lidt rigtig meget af kvalme her i weekenden! det hjælper at spise appelsiner eller en sun-lolly is. Så det starter jeg morgenen med i øjeblikket hehe...

hilsner fra Nala

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror stadig ikke jeg har forstået jeg er gravid. ... fik helt hjertebanken da vi snakkede om at fortælle et vennepar det idag. Vi skal til stor fest hos dem i weekenden og de bliver ved med at snakke om at det skal være helt vildt og at vi skal i byen... så bliver nok nød til at fortælle inden hvorfor jeg ikke drikker. . Men lige inden vi skulle til at fortælle det, fortrød jeg...

Tror ikke jeg har forenet mig helt med der der skal til at ske. .. ikke at jeg ikke er glad. . Men puha hvor er det stort!

Andre der har det sådan? ...

Jeg var ved min far i weekenden med manden, jeg havde det sådan, hvis min far spurgte hvorfor jeg ikke drak, så ville jeg sige sandheden. Normalvis drikker vi altid ved ham, det gjorde De også denne gang (manden og min far), men min far spurgte mig kun en gang hvor jeg sad og lavede talværk for ham på pcen, hvor jeg sagde nej...så spurgte han ikke mere. Så jeg fik det sku aldrig sagt! Jeg kunne bare ikke finde en måde at sige det på ud i den blå luft. Vi blev så enige om at vi nu venter til efter TS, vil gerne have han er den første i familien der ved det.

Jeg skal til TS her på fredag, glæder mig og håber godt nok der er liv derinde og små <3 blink.

Så jeg desuden jaloux på 14 dage på mallorca...åååh gid det var mig, skal arbejde i to måneder i streg i den 'normale skole sommerferie' fordi jeg mangler SU-klip, så kan jeg spare dem ved at arbejde fuldtid og melde SU fra, bare ikke det mest festlige.

Symptommæssigt og generel-har-det-status.

Så er jeg træt konstant, har ømme og mere fyldige bryster - hvilket ikke er den bedste kombi med en mand, der bare syntes det der ekstra fyld er klemme værdigt - AV! :wacko Så har jeg pensioneret mine højtaljede bukser og går og ser flommet ud i mine lav taljede. Kvalme har jeg heldigvis ikke haft så meget af (7-9-13), men er tilgengæld ret sulten, på jobbet har jeg 2 pauser og 1 spisepause derimellem, normalvis kunne jeg godt nøjes med mad i spisepausen og så vente på aftenmad når jeg kom hjem. Nu spiser jeg i alle pauser og gerne inden aftenmad også...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååh øv med fuldtidsjob hele sommeren :( husk at få hvilet og slappet af også.

Det var da næsten synd du ikke fik fortalt det til din far...hehe. :) men så har du noget at glæde dig til.

Jeg tror måske jeg fortæller min familie det i weekenden. Jeg lider virkelig af kvalme i øjeblikket! Så meget så jeg nu har bestilt de der seaband armbånd.. har ikke kunne lave noget hele dagen idag, så tror ikke jeg kan holde det skjult for familien hele weekenden. Hele dagen igår og hele natten gik med at ligge på sofaen og være dårlig :( så håber virkelig de der armbånd virker!

Ellers så kan jeg godt være med på den med ømme og fyldige bryster. De føles som to kæmpe store blå mærker! Av!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jolenes - øv øv med alt det arbejde, håber du får lidt tid til at nyder sommeren trods alt. Nala - Håber du snart slipper for kvalme, og at de der seaband hjælper. Imorgen smutter vi til varmen, jeg håber I får nogle fantastiske uger herhjemme, og krydser finger for at vejret bliver ordentlig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får nok nydt den indimellem når jeg har fri, har sikkert et par weekender jeg kan tage på rekreation i min fars have, forhåbentligt inclusive grill mad hvis vejret er dertil.

Rigtig god ferie Maria - nyd det!

Øv nala med kvalmen...håber seaband armbåndet virker for dig! Så du kan komme oven på igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak .. håber godt nok også de hjælper.

God ferie :) håber på solskin og varme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det ladies ?

Her venter jeg på NF den 29ende og har det faktisk ganske godt.

Har ikke fortalt det til flere...men fortæller min far det imorgen, vi skal hente en masse (brugt) baby-udstyr kl. 09 (i en by lige rundt om hjørnet). Ville have fortalt ham det i dag, men så var han ude ved nogle familie medlemmer, da jeg ringede. Det rent sløseri jeg ikke har sagt det eller havde lidt håbet på efter NF, han ved det jo nok, han har set jeg er blevet tykkere og han kommentere på det, så drikker jeg heller ikke og plejer sagtens at kunne drikke en øl.

Ved ikke hvorfor, men syntes bare det er MEGA svært at sige...hehe...det lidt noget fis, for ved min far bliver glad.

Han bliver den første i familien der får det afvide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

melder mig stille ind i denne gruppe, graviditet stadig hemmeligt, men derfor kan jeg jo godt dele med jer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med graviditeten CNL :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

melder mig ind også :) tillykke alle med jeres graviditeter ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER