Posted May 30, 2013 Det var også et flot tal. Mit er kun 1:4800 og jeg er 23 år. Blir sgu lidt nervøs. Hvis der var noget at være nervøs over, ville de helt sikkert have undersøgt det nærmere. Plus at 1:4800 betyder jo strengt taget, at der bliver født 4799 børn uden nogen kromosomfejl og så ét barn med. Så det er jo en minimal risiko. Desuden læste jeg faktisk i dag, at for stor nakkefold også kunne skyldes andet end downs. Så nyd du bare dit tal :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2013 Det var også et flot tal. Mit er kun 1:4800 og jeg er 23 år. Blir sgu lidt nervøs. Nej, det skal du da slet ikke blive. Det er jo en MINIMAL risiko!!! Alt over 1000 så var jeg gået smilende derfra :-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 31, 2013 Hurraaa - nu har jeg fået tid til nakkefoldsscanning på onsdag kl. 18.20 (bliver vist en lang dag med en utålmodig mig ;) ). Og det bedste af det hele er, at Martin har fri, så han kan komme til Jylland og tage med :) Så heldigt :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 31, 2013 Ej hvor godt! Hvor er det dog en fin baby, du gemmer på! :) Og fint digt du opdaterede med. Øøøøj hvor jeg bare glæder mig endnu mere nu :) Håber snart der kommer tid til os, er trods alt 11+4 i dag, så det er da ved at være. Tak! Ja er den ikke bare fin? Hihi Det var så vildt at se den for første gang <3 Men det har du jo prøvet. Stort tillykke :)Så dejligt. Tillykke!!!!! Der er også gode nyheder herfra. Scanningen idag viste et styk fin og livlig mikrobaby med lav risiko for Downs :-D. Tak piger og også tillykke til dig, Stugan Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 31, 2013 Det var også et flot tal. Mit er kun 1:4800 og jeg er 23 år. Blir sgu lidt nervøs. Jeg er også 23. Det er da sjovt, der kan være så stor forskel. Men hun sagde altså også til os, at der slet ikke var nogen nakkefold, så jeg tror det er derfor, vi har fået sådan et vildt tal. 1:4800 er stadig en vildt lav risiko, så tag du det bare helt roligt :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 31, 2013 Hurraaa - nu har jeg fået tid til nakkefoldsscanning på onsdag kl. 18.20 (bliver vist en lang dag med en utålmodig mig ;) ). Og det bedste af det hele er, at Martin har fri, så han kan komme til Jylland og tage med :) Så heldigt :) Så er det din tur lige om lidt! Fedt Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 31, 2013 Tak! Ja er den ikke bare fin? Hihi Det var så vildt at se den for første gang <3 Men det har du jo prøvet. Tak piger og også tillykke til dig, Stugan Ja det er vildt sjovt at se den/dem første gang. De to gange vi har set dem, har de dog ikke lignet babyer endnu, så det bliver skægt på onsdag. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2013 Sikke en dejlig tråd! :) Ja jeg må jo vente lidt endnu på NF, men der er kun 3-4 uger til det gerne skulle være ordnet :) glæææææder mig! Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2013 Vi skal også til nf på onsdag :-D kl 10. 30 :-D Glæder mig så meget til at se den lille igen. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2013 Glæd jer til onsdag, det er en helt anden oplevelse end de tidlige scanninger :-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2013 Vi skal også til nf på onsdag :-D kl 10. 30 :-D Glæder mig så meget til at se den lille igen. Håber det var en god oplevelse til nakkefoldsscanning i dag :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2013 Håber det var en god oplevelse til nakkefoldsscanning i dag :) Det var det ikke :'( vi har forhøjet kromosom tal og skal have lavet moderkage biopsi i morgen. NF var flot, så vi håber. Hun troede at det var en lille dreng. Åååååååååååååh jeg er så ked af det. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2013 Det var det ikke :'( vi har forhøjet kromosom tal og skal have lavet moderkage biopsi i morgen. NF var flot, så vi håber. Hun troede at det var en lille dreng. Åååååååååååååh jeg er så ked af det. Åh nej det er jeg rigtig ked af at høre! Kæmpe kram til jer! Æv hvor ubehageligt. Heldigt at I allerede i morgen kan få lavet moderkagebiopsi, hvor hurtigt kan I få svar på den? Spændende med en lille dreng :) Håber at det hele bare er en storm i et glas vand og at I hurtigt får ro på igen. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2013 Åh nogle søde babyer! Den ene vinkede, suttede lidt på tommelfingeren og til sidst skulle den også lige smage på foden. Den anden var lidt mere genert og ville helst ikke måles og så havde den hikke, så den lå og hoppede :) Øj de er skønne! Vores tal blev 1:4700 på den ene og 1:4900 på den anden, så vi og lægen var godt tilfredse. Han slog fast at de er tveæggede, stadig lidt forskellige i størrelse - 0,6 cm forskel. Og så er terminen rykket til 11. december, så vi får nu helt sikkert november babyer, da de jo skal ud senest to uger før. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 6, 2013 Har slet ikke fået lykønsket dig med skanningen, Annika. Tillykke! Hvor er det dejligt og flotte tal! Og vi har samme termin (11. december), men du ser jo nok dine to små, før jeg ser min. Håber der også er godt nyt hos Helle H? Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 7, 2013 Det var det ikke :'( vi har forhøjet kromosom tal og skal have lavet moderkage biopsi i morgen. NF var flot, så vi håber. Hun troede at det var en lille dreng. Åååååååååååååh jeg er så ked af det. Helle, tænker sådan på jer! Håber at alt er godt og at I snart får svar på moderkagebiopsien. Var det meget hårdt at få den taget? Knus :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 7, 2013 Øv, heller intet brev i postkassen igår. Håber det kommer i dag ellers skal jeg da ha' ringet. Går ind i uge 11 næste uge! Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 7, 2013 Helle, tænker sådan på jer! Håber at alt er godt og at I snart får svar på moderkagebiopsien. Var det meget hårdt at få den taget? Knus :) Tak Anika, tillykke med jeres flotte tal :-D Vores tal var 1-176 Jeg skal heldigvis aldrig have lavet sådan en biopsi igen. Det var så ubehageligt og jeg havde virkelig svært ved ikke at bryde fuldstændig sammen under prøven. Jeg var så nervøs og bange for at der skulle ske noget med babyen. Men indtil videre har jeg det okay og det er gået okay de sidste 24 timer og det er dem der er de mest kritiske. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 7, 2013 Tak Anika, tillykke med jeres flotte tal :-D Vores tal var 1-176 Jeg skal heldigvis aldrig have lavet sådan en biopsi igen. Det var så ubehageligt og jeg havde virkelig svært ved ikke at bryde fuldstændig sammen under prøven. Jeg var så nervøs og bange for at der skulle ske noget med babyen. Men indtil videre har jeg det okay og det er gået okay de sidste 24 timer og det er dem der er de mest kritiske. Øv det lyder ubehageligt! Kæmpe :kram Hvad skal der så ske nu? Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 7, 2013 Helt fantastisk, de har ringet fra sygehuset, vi venter en SUND OG RASK DRENG. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 7, 2013 Helt fantastisk, de har ringet fra sygehuset, vi venter en SUND OG RASK DRENG. Ååååårhh stort tillykke! Så endte alt jo godt alligevel <3 Hvor er det bare dejligt for jer! Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 7, 2013 Sikke en fantastisk nyhed Helle!!!! Hurra!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 7, 2013 Helt fantastisk, de har ringet fra sygehuset, vi venter en SUND OG RASK DRENG. Ej hvor er det bare helt fantastisk! Kæmpe stort tillykke! Øj jeg er glad på jeres vegne og en lille dreng, det er da skønt :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2013 Stort tillykke!!! Sikke en dejlig nyhed :-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 9, 2013 Stort tillykke Helle, hvor er det bare en dejlig nyhed... :-) Share this post Link to post Share on other sites