Robinson

Melder mig forsigtigt ind...

10 indlæg i dette emne

Hej i skønne kvinder :)

Har luret en del i denne terminsgruppe da jeg inderligt håbede at kunne melde mig ind :D

Vores historie kort:

Vi har været sammen i 3 et halvt år... vi har aldrig brugt beskyttelse, da min krop ikke kunne finde ud af p-piller og vi vidste at vi skulle være sammen ;) Men ingen ting skete... Vi prøvede at bortforklare det med at vi aldrig havde prøvet i et helt år i træk, da min mand har været udsendt som soldat! Men efter vores bryllup i juli 2012 besluttede vi os for at tage på privatklinik ivf-syd for at få en udredning (havde regnet med at de sagde at vi selv kunne)...

Min mand blev hårdt såret på hans sidste udsendelse i 2011 hvilket har medført og stadig står på: en frygtelig masse offentlig behandling og ping-pong frem og tilbage.... Derfor valgte vi at gå direkte til privat klinik :) Vi magtede ikke liiiige mere offentlig venteliste osv.

Vi fandt ud af at jeg har PCOS i svær grad og min mand havde på daværende tidspunkt meget lav sædkvalitet (den er så blevet normal igen :) )

Vi købte en pakke med 3 ICSI forsøg.... 1. forsøg gav en positiv test... Men til scanning i uge 8 var der ingen hjerteblink og vi måtte afbryde graviditeten :( andet forsøg hvor vi fik sat 2 æg op var testen negativ...

Nu her i vores 3. og sidste forsøg i pakken havde vi nok æg til at lade dem gro videre til blastocyst! :) Dette resulterede i en bragende flot positiv test her til morgen på min testdag :)

Grunden til at jeg melder mig forsigtigt ind er fordi vi er hamrende nervøse for scanningen og derfor ikke rigtig tør at glæde os alt for meget for tidligt! Men vi prøver at leve efter :"hvad er chancen for at det sker for os 2 gange i streg?"... Jeg håber at kunne følge jer hele vejen til terminsdatoen ;)

Derud over heder min termin pt. 31. Januar... så det kan jo være jeg må hoppe over i en anden gruppe sådan som tiden går... men håber da at kunne blive ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

WUHU :loveshower Jeg er desværre ikke med her i gruppen, men stort tillykke. Jeg håber spiren bliver, hvor den skal :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WUHU :loveshower Jeg er desværre ikke med her i gruppen, men stort tillykke. Jeg håber spiren bliver, hvor den skal :bd

Mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort velkommen til gruppen.. Hyggeligt med endnu en soldater kone. Er selv en af slagsen ;) Håber for jer at denne gang er lykkens gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er heller ikke medlem af denne gruppe, men har fulgt dig lidt. Hvor er det bare stort at det lykkedes for jer! Tillykke :loveshower :loveshower :loveshower

Ja vi håber det lykkedes denne gang ;) syntes vi gør hvad vi kan... og lige nu kan vi jo ikke gøre andet end at vente :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort velkommen til gruppen.. Hyggeligt med endnu en soldater kone. Er selv en af slagsen ;) Håber for jer at denne gang er lykkens gang :)

Ja det er altid hyggeligt at være mere end en soldaterkone :P hihi... Og bor vi jo nok ikke så langt fra hinanden, kan se du også har fødested i Esbjerg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er altid hyggeligt at være mere end en soldaterkone :P hihi... Og bor vi jo nok ikke så langt fra hinanden, kan se du også har fødested i Esbjerg :)

Nej gør vi nok ikke. Der er jo også en del soldater i området. Min arbejder dog i Holstebro :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og stort tillykke med graviditeten :D

KRydser fingre for at den lille spirer vokser sig stor og stærk denne gang, men forstår udemærket din bekymring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER