Cocomous5

Stød inde i maven?

4 indlæg i dette emne

Hej alle sammen,

Er der nogle af jer mammas eller gravide som har prøvet at få sådanne, nærmest, små stød inde i maven?

Det er ikke spark, da jeg mærker dem meget tydeligt og har gjort i mange uger efterhånden, men det er stød som sidder højt oppe, altså over navlen og nogle gange ude i siderne også. Det er ret ubehageligt og jeg tænker bare om det er normalt?

Har mærket til dem en 3 ugers tid nu, men syntes de kommer oftere nu og har ihvertfald nogle stykker hver dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle sammen,

Er der nogle af jer mammas eller gravide som har prøvet at få sådanne, nærmest, små stød inde i maven?

Det er ikke spark, da jeg mærker dem meget tydeligt og har gjort i mange uger efterhånden, men det er stød som sidder højt oppe, altså over navlen og nogle gange ude i siderne også. Det er ret ubehageligt og jeg tænker bare om det er normalt?

Har mærket til dem en 3 ugers tid nu, men syntes de kommer oftere nu og har ihvertfald nogle stykker hver dag...

Jeg tror altså det er spark.. Jeg er også begyndt at mærke dem, og mærkede dem også med min datter.

Men er du i tvivl om noget, så spørg din jordmoder næste gang, så er du i hvert fald helt sikker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jeg har også oplevet det, det er lidt ubehageligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jeg har også oplevet det, det er lidt ubehageligt

Det er rart at høre der også er en anden der har prøvet det om ikke andet. Dog skal det så siges, at efter jeg har været sygemeldt hele denne uge pga. bækkenløsning, så har jeg faktisk ikke mærket noget til de stød i maven, så ved ikke om det har noget at gøre med at man har overanstrengt sig eller lign. Nu tager jeg så på arb. igen i morgen for at se hvordan det spænder an med bækken løsningen, også må jeg se om de stød vender tilbage i trit med jeg gerne skulle vende tilbage til arbejdet også...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER